Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy naapurin naisen kanssa koirapuistossa

Vierailija
28.09.2020 |

Kuulostaa provolta, mutta ei ole :( Minulle selvisi, että mies käy pyytämässä naista ja tämän koiraa mukaan niinä kertoina, kun mies on iltavuorossa (ja minä töissä ja lapset koulussa).

Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen itse äsken tämän kertoi tuolla pihalla, kun minä olin pitkästä aikaa koiran kanssa päivälenkillä ja nähtiin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiseessä aikuisen ihmisen pitäisi antaa joku selonteko mitä hän päivisin tekee? Kävin naapurin rouvan kanssa koirapuistossa = panin naapurin rouvaa.

Hohhoijaa.

Jos mä kävisin hakemassa naapurinmiehen aina seurakseni koirapuistoon, ihan riippumatta siitä, kertoisinko miehelleni vai en, niin mieheni siirtäisi kamansa toiseen osoitteeseen jo saman päivän aikana, kun asia hänelle selviäisi.

Oikeasti? Kuulostaa älyttömän ahdistavalta elämältä. Siis teillä ei kummallakaan saa olla minkäänlaisia ystävyys- tai edes tuttavuussuhteita vastakkaiseen sukupuoleen? Oletus on että kyse on aina automaattisesti pettämisestä?

Vierailija
22/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies pyytää päästä naisen kanssa koirapuistoon. Seuraava askel onkin sitten pyrkiä naisen huvipuistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kaksin naapurin isännän kanssa lasten leikkipuistossa pyöräretkellä. :D (Lapsetkin oli mukana.)

En ajatellut, että siinä voisi olla jotain väärää.

Vierailija
24/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on normi ystävyyteen/tuttavuuteen nähden pari outoa seikkaa. Se, että se tehdään kun ap on poissa ja se salataan. Normaaliin elämään kuuluu jutustelu että "kävin DD:n kanssa koirapuistossa" mutta jos haluaa sellaisen pitää omana tietonaan, sitä häpeää tai haluaa muuten vain pitää omanaan. Eli itseäkin arveluttaa, että onko tää nyt soveliasta.

Vierailija
25/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoi siksi, että haluaa varmistaa ettei synny tilannetta missä mies yrittäisi jotain salasuhdetta. Miehen tarkoitusperistä en tiedä. Voi olla viatontakin.

Vierailija
26/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ja naapurin muija" tuon kun guuglaa ja lukee tarinan läpi niin saa pikkusen aavistusta mitä miehellä mielessä. On tosi tarina ja kirjoitettu aikanaan tänne foorumille. Hyvää keskusteluakin siitä syntyi.

Vierailija
27/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi: kesä ja naapurin muija

Vierailija
28/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on normi ystävyyteen/tuttavuuteen nähden pari outoa seikkaa. Se, että se tehdään kun ap on poissa ja se salataan. Normaaliin elämään kuuluu jutustelu että "kävin DD:n kanssa koirapuistossa" mutta jos haluaa sellaisen pitää omana tietonaan, sitä häpeää tai haluaa muuten vain pitää omanaan. Eli itseäkin arveluttaa, että onko tää nyt soveliasta.

No, kuuluuko ap parisuhteeseen tälläinen rupattelu? Kysytäänkö heillä mitä teit tänään, mitä sinulle tänään kuuluu, jne...eli onko sitä yhteistä aikaa rupatella sen perheen pikahuoltamisen keskellä?

Vierailija
29/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta. Mitä väliä? Se nainen ei ainakaan ole miehestäsi kiinnostunut, kun kertoi asian avoimesti.

Vierailija
30/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kielessä on lausahdus "Give the benefit of doubt", joka tarkoittaa suunnilleen että "Älä tuomitse ilman todisteita". Jos naapurin naisen kanssa olisi vipinää, ei hän olisi siitä kertonut ensinkään. Sanoisin että hän pelaa ihan avoimin kortein. Miehestäsi ei tiedä kuin sinä, mutta on suunnilleen kaksi mahdollisuutta:

1. Hän ihan viattomasti tykkää seurasta kun on sosiaalinen eikä ole mitään taka-ajatuksia ja ei osaa arvata että tilanne voitaisiin nähdä jotenkin väärin.

2. Hänellä on mielessä huvipuisto ja tämä koiran ulkoilutus on ensimmäinen askel pelissä jossa on tarkoitus päästä kolmospesälle. Tehdään ensin tunnustelua, katsotaan onko vastaanotto vihamielinen vai avoin.

Sinä tunnet varmaan miehesi parhaiten, kumpi keissi on kyseessä.

Vierailija
31/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen pahin pelko taitaa olla, että mies pettää ja/tai vaihtaa parempaan, ja niitä mörköjä nähdään sitten kaikkialla. Noin niinkuin normaalissa elämässähän on aivan normaalia käydä naapurin kanssa koirapuistossa. En ole missään muualla kuin tällä palstalla törmännyt tuollaiseen käsittämättömään mustasukkaisuuteen ja epäluuloisuuteen täysin arkipäiväisistä asioista.

Vierailija
32/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mammojen pahin pelko taitaa olla, että mies pettää ja/tai vaihtaa parempaan, ja niitä mörköjä nähdään sitten kaikkialla. Noin niinkuin normaalissa elämässähän on aivan normaalia käydä naapurin kanssa koirapuistossa. En ole missään muualla kuin tällä palstalla törmännyt tuollaiseen käsittämättömään mustasukkaisuuteen ja epäluuloisuuteen täysin arkipäiväisistä asioista.

Ei sellainen kuulu kaikkien normaalielämään. Jos se on sulle normaalia, niin pidä hyvänäsi. 

Vierailija
33/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi yhtään outona jos mies itse sanoisi että kävi naapurin kanssa koirapuistossa. Mutta sitä pitäisin outona ettei sanoisi mitään. Varsinkin jos kävisivät usein yhdessä siellä puistossa.

Vierailija
34/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi yhtään outona jos mies itse sanoisi että kävi naapurin kanssa koirapuistossa. Mutta sitä pitäisin outona ettei sanoisi mitään. Varsinkin jos kävisivät usein yhdessä siellä puistossa.

Mies tuntee vaimonsa mustasukkaisen luonteen eikä siksi turhaan kerro mitään sellaista joka lietsoo epäluuloja. Been there.

Vierailija
35/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin varani jos naapurin neiti kutsuttaisiin DD:ksi

Vierailija
36/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää vaan käydä kauniin naapurin kanssa kävelyllä.

Vierailija
37/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin narttua on kiva käydä rapsuttelemassa. Se niin tykkää siitä.

Vierailija
38/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vähän vaihtelua kullinsa ympärille. Onko tuo sinulta pois? Ei se siitä kulu. Kyllä hän aikanaan todennäköisesti ilmottaa jos ei jaksa enää kämppistellä kanssasi.

Vierailija
39/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on inhimillistä mutta minun mielestäni on törkeää että mies vielä tavoittelee ihastustaan tällaisella toiminnalla! Itse loukkaantuisin moisesta ja pyytäisin miestä lopettamaan moisen. Tiedän kahdesta perheestä jotka ovat menneet rikki juuri tällaisen roihahtaneen naapurirakkauden vuoksi.

Vierailija
40/45 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiseessä aikuisen ihmisen pitäisi antaa joku selonteko mitä hän päivisin tekee? Kävin naapurin rouvan kanssa koirapuistossa = panin naapurin rouvaa.

Hohhoijaa.

Jos mä kävisin hakemassa naapurinmiehen aina seurakseni koirapuistoon, ihan riippumatta siitä, kertoisinko miehelleni vai en, niin mieheni siirtäisi kamansa toiseen osoitteeseen jo saman päivän aikana, kun asia hänelle selviäisi.

Oikeasti? Kuulostaa älyttömän ahdistavalta elämältä. Siis teillä ei kummallakaan saa olla minkäänlaisia ystävyys- tai edes tuttavuussuhteita vastakkaiseen sukupuoleen? Oletus on että kyse on aina automaattisesti pettämisestä?

Sinä taas kuulostat hurmaavan sinisilmäiseltä, ehkä itselläsi parisuhde jossa nais- ja mieskavereita sinne tänne, ja kaikki ovat ystäviä, tyytyväisiä, ei koskaan mustasukkaisuutta tai pahaa mieltä mistään. Onhan tuo ap:n tilanne nyt erikoinen, aikuinen mies käy kuin 8-vuotias pimpottelemassa naapurin ovikelloa, että "lähdetkö mun kaa koirapuistoon?". Aikuinen mies.  Ja tuo, että hakee aina naista ulos kun muut ovat töissä, eikä sanallakaan ole tästä ap:.lle maininnut nyt jo kertoo kaiken. Minkä myös naapurin nainen lukee, koska katsoi asiakseen mainita siitä ap:lle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme