Mitä loisia sinulla ollut elämäsi aikana
Mulla satiaisia, täitä, matoja tuhannet kerrat, luteita, syyhy. Sit kotona vyöihrakuoriaisia. Syyhy pahin koska sitä ei ole varaa hoitaa kun meillä iso perhe. Sitä ollut nyt toukokuusta lähtien. Luteet saatiin itse häädettyä. Ei olis uskonut mut ludemyrkkyä joka koloon reilusti niin saatiin itse hävitettyä. Madot ei lähde millään mut onneksi ei oireile koko ajan. Täit on helpponakki niinkuin satiaisetkin. Eikä uskois mut olen hygieenikko joka siivoaa hulluna ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä.
Kommentit (24)
Kihomatoja joskus pikkulapsena. Ei muuten mitään, onneksi.
Olipa trollaus.
Luteita ei pysty häätämään itse enkä usko juttua muutenkaan.
Leila Koo kirjoitti:
Olipa trollaus.
Luteita ei pysty häätämään itse enkä usko juttua muutenkaan.
Ei sun tarviikaan uskoa. Mut kuka hullu tällaista keksisi?! Kai meitä joka lähtöön tietty on.
Mulla ex-miesystävä, joka pummi minulta rahat ruokaan ja bussilippuun mutta tilasi samaan aikaan velaksi merkkivaatteita netistä.
Työkaveri yritti loisia kun mulla oli firman bensakortti.
Täitä oli lapsena. Hyi se oli hirveää. :s
Siis mikä ihme wtperhe tässä nyt on kyseessä, jos tuo on totta.
Ei mitään. Lapsella on kerran päiväkodista tarttunut kihomatoja, mutta muuten ei ole näkynyt vaikka ovat tuolla päiväkoti-koulumaailmassa pyörineet jo 5 vuotta.
Työtä tekevänä veronmaksajana osallistun tuhansien loisien elättämiseen, niin Suomessa kuin ulkomailla.
Jari Loisan soololevy. Lisäksi on hänen Siberia- ja Donna-yhtyeiden tuotantoa.
Täitä, silloin kun lapset oli pkpti ja ala-asteikäsiiä. Nyt ei ole ollut moneen vuoteen *kop kop*
Ex-vaimo kotiäitinä vuosikausia ja nyt elatusmaksuimurina.
Lapsella oli kerran täitä, ei tarttunut minuun, mutta syyhypunkki oli minullakin, se oli kamalaa ja hankala hoitaa.
Varsinkin kun meni hetki ennen kuin tajusin mistä kysymys, mikä hitoo meitä kutittaa. Saman tien lääkäriin ja saatiin tablettihoito suun kautta, otettin varuiksi kaksi kertaa. Jälkikutina kesti tosi pitkään, pelkäsin kauan ettei hoito ollut auttanutkaan.
Kihomato,lapamato,heisimato,keuhkomato,iilimato,koukkumato,sukkulamato,rihmamato,imumato ja halkiomato.
Saattaa olla muitakin matoja.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella oli kerran täitä, ei tarttunut minuun, mutta syyhypunkki oli minullakin, se oli kamalaa ja hankala hoitaa.
Varsinkin kun meni hetki ennen kuin tajusin mistä kysymys, mikä hitoo meitä kutittaa. Saman tien lääkäriin ja saatiin tablettihoito suun kautta, otettin varuiksi kaksi kertaa. Jälkikutina kesti tosi pitkään, pelkäsin kauan ettei hoito ollut auttanutkaan.
Niin ja vielä, se mikä oli ikävää kun ei mitään hajua mistä/keneltä tartunta tullut, vähän aikaa tuli välteltyä kaikkea.
Sukulaisissa, työkavereissa löytyy. Muuten olen ollut loiseläjistä vapaa.
Ex mies