Mitä loisia sinulla ollut elämäsi aikana
Mulla satiaisia, täitä, matoja tuhannet kerrat, luteita, syyhy. Sit kotona vyöihrakuoriaisia. Syyhy pahin koska sitä ei ole varaa hoitaa kun meillä iso perhe. Sitä ollut nyt toukokuusta lähtien. Luteet saatiin itse häädettyä. Ei olis uskonut mut ludemyrkkyä joka koloon reilusti niin saatiin itse hävitettyä. Madot ei lähde millään mut onneksi ei oireile koko ajan. Täit on helpponakki niinkuin satiaisetkin. Eikä uskois mut olen hygieenikko joka siivoaa hulluna ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä.
Kommentit (24)
Loisinani vaivaavat eniten elämäntapatyöttömät, liikaa tyhmiä lapsia tehneet tyhmät vanhemmat sekä ulkomailta rahdattavat kouluttamattomat ihmiset. Aikamoinen kööri vitsauksia yhdelle pienikokoiselle (joskin hyväpalkkaiselle) yrittäjänaiselle kannettavaksi. Samaan aikaan pääministerimme huutaa yrityksiltä "yhteiskuntavastuuta".
Säkillä kannettu valo ei suomalaisessakaan torpassa taida pysyä vaikka hölmöläiset sitä kovasti yrittävätkin.
Harmittaa että syyhyn hoitoon ei ole varaa. Maksaa yli 80e per hlö/kerta ja toisne kerran viikon päästä. Meitä 7 hlöä eli 160e x 7. Reilusti yli tonni. Tai sit hoitais vaan oireilevat. Käsittämätöntä ettei ole kelakorvausta. Kellä varaa hoitaa?
pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin. Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm
Toin on kyllä hassu etteikö luteita voisi itse häätää. Niille on myynnissä raid tyyppinen suihke. Suihkuttaa sillä kaikki lattialistojen ja pistorasioiden taustat ja sisällekkin. Sängystä jokainen kolo ja kohta. Ikkunalaudat, kaikki nurkat. Lattioille ja seinille suihketta jne. Pullo meni melkein kokonaan mutta sen jälkeen ei luteita eikä puremia enää ollut. Ei vaihdettu patjojakaan.