"Et sä tule koskaan miestä saamaan" sanoi äitini
"Kun sulla on tuo jalkavamma, niin ei sellaista kukaan huoli". Sitten hän alkoi matkimaan ontumistani ja kertoi, kuinka naapurin rouvan kanssa olivat sitä matkineet ja naureskelleet minulle. Naapurin rouvakin oli kuulemma sanonut "nätti likka se on mutta kun se ontuu, niin ei sitä kukaan huoli". Tämä on vain yksi tositarina elämästäni ja kerron sen siksi, että jos joku teini miettii, jolla on joku vamma, ettei kukaan huoli, niin väärässä on. Pahasti oli äitinikin väärässä.
Kommentit (32)
Olen pahoillani, että äitisi purki mt-ongelmansa sinuun erittäin julmalla tavalla, aloittaja.
Meillä äiti oli hyväntahtoisesti huolissaan siitä ettei kukaan huoli minua. Hän kun oli nuorena tosi kaunis ja minä taas sellainen persjalkainen maatiaisrotuinen, enkä naamastakaan nätti. Oikeassa äiti oli, nyt ikää 46 eikä ole miestä löytynyt. Enää en kyllä haluaisikaan kun vaihdevuodet vieneet seksihalutkin ja olen tottunut elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku äiti muka voi olla lapselleen noin julma ja ilkeä?
En koskaan ole törmännyt tuollaiseen. Vaan päinvastoin aina on tsemapattu ja oltu auttamassa eteenpäin, jos lapsella on jokin sairaus, vamma tai ongelma.
Äitisi on täytynyt olla jotenkin henkisesti sairas. Hänellä jokin paha mt-ongelma, muutoin ei voi käsittää.
Kuka nyt pilkkaisi ketään edes outoa tuollaisesta, saati sitten omaa lastaan.
Hyvinkin moni äiti on julma ja ilkeä lapselleen. Oma äitini on esimerkiksi "normaali", mutta on yksi ilkeimmistä ihmisistä joita tunnen. Hän mm. vihaa miehiä ja tämä on sitten heijastunut hänen suhtautumiseensa, niin luokkakavereihini, ystäviini kuin poikaystäviini. Tällä on ollut myös radikaali vaikutus minun itsetuntoon ja miessuhteisiin.
Suurin osa naisistahan on täysin pimeitä. Lastenmurhaajat ovat yleensä aina naisia. Samoin mm. Münchhausenin oireyhtymää potevat samoin kuin Tukholma-syndroomasta kärsivät. Mielialalääkkeiden suurkuluttajia.
Lastenmurhaajista ehdoton valtaosa on miehiä vauvaiän jälkeen. Vain vastasyntyneiden kohdalla on enemmän naisia.
Hyvä esimerkki naisen sielunmaisemasta on tapaus Vilja Eerika jossa primus motorina toimi Sirpa Helena Laamanen.
Ymmärräthän, etteivät sinun psyykkiset ongelmasi ja/tai loputon naisvihasi ole palstalaisten syytä?
ohis
Tiedän äidin, joka sanoi tahattomasti lapsettomaksi jääneelle tyttärelleen, että "hyvä, ettet saanut lapsia. Ei sinusta olisi ollut äidiksi". Kyseinen ihminen on sydämellinen ja lapsirakas, ja lapset myös pitävät hänestä. Kyseisen ihmisen äiti taas kylmä ja manipuloiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole törmännyt tuollaiseen. Vaan päinvastoin aina on tsemapattu ja oltu auttamassa eteenpäin, jos lapsella on jokin sairaus, vamma tai ongelma.
Äitisi on täytynyt olla jotenkin henkisesti sairas. Hänellä jokin paha mt-ongelma, muutoin ei voi käsittää.
Hyvinkin moni äiti on julma ja ilkeä lapselleen. Oma äitini on esimerkiksi "normaali", mutta on yksi ilkeimmistä ihmisistä joita tunnen. Hän mm. vihaa miehiä ja tämä on sitten heijastunut hänen suhtautumiseensa, niin luokkakavereihini, ystäviini kuin poikaystäviini. Tällä on ollut myös radikaali vaikutus minun itsetuntoon ja miessuhteisiin.
Suurin osa naisistahan on täysin pimeitä. Lastenmurhaajat ovat yleensä aina naisia. Samoin mm. Münchhausenin oireyhtymää potevat samoin kuin Tukholma-syndroomasta kärsivät. Mielialalääkkeiden suurkuluttajia.
Lastenmurhaajista ehdoton valtaosa on miehiä vauvaiän jälkeen. Vain vastasyntyneiden kohdalla on enemmän naisia.
Hyvä esimerkki naisen sielunmaisemasta on tapaus Vilja Eerika jossa primus motorina toimi Sirpa Helena Laamanen.
Ymmärräthän, etteivät sinun psyykkiset ongelmasi ja/tai loputon naisvihasi ole palstalaisten syytä?
ohis
Onko tämä sinulle jotenkin henkilökohtaisesti vaikea aihe? Vai oletko itse Laamanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Onko tämä sinulle jotenkin henkilökohtaisesti vaikea aihe? Vai oletko itse Laamanen?
On todella lyhytnäköistä ja lapsellista vetää yhden henkilön tekoset koko ryhmän ominaisuudeksi, oli ryhmä mikä tahansa.
Isäni on häiriintynyt erakko, eksä oli luonnehäiriöinen narsistinpoikanen. Onko miessukupuoli häiriintynyt? Ei ole, jotkut yksilöt toki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähtiin, että vammainenkin nainen löytää seuraa samalla kun ihan tavalliset miehet jäävät ilman.
En mä koe olevani vammainen. ap
Äitini käski tappamaan itseni, kun ei kestänyt katsoa minun potemaa syvää masennustan. Olin joutunut rikoksen uhriksi paikassa missä rikoksia ei pitäisi tapahtua. En ole vieläkään hakenut poliisilta apua, koska kuinka he minua auttaisivat, kun oma äiti jo on tuota mieltä.
Tsemppiä ap. Älä usko äitisi juttuja. Selkeä ihmishirviö, kuten omani aina sille päälle sattuessaan.
Osalla palstalaisista on ruusunpunaiset lasit silmillä eivätkä he omaa kokemusta mielenvikaisesta ja luonnehäiröisestä äidistä. Heillä on ilmeisesti ollut onnellinen ja tasapainoinen lapsuus, itselläni ei ollut. Jatkuvaa huutamista, haukkumista, itsetunnon lyttäämistä, kiusaamista, minun vertaamista muihin, riitatilanteissa asettui toisen ihmisen puolelle minua vastaan, ilkkui heikkouksistani, ei kehunut eikä koskaan kannustanut minua millään tavalla. Tuhosi täysin itsetuntoni.
Miksi joku keksii näin vastenmielisiä tarinoita?