Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka vastustat feminismiä, miksi haluat naiset takaisin hellan ääreen?

Vierailija
28.09.2020 |

Kotiin, pois töistä kasvattamaan hiljaa lapsia, ilman omaa mielipidettä ja omaa tahtoa, miehen omaisuutena?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan koska haluan pystyä valitsemaan esimerkiksi työntekijöitä välittämättä heidän sukupuolestaan enkä joudu keinotekoisesti palkkaamaan ihmisiä jotka eivät sovellu vain koska sukupuoli. Oli se sitten mies tai nainen. 

Vierailija
22/23 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi tuottaa vihaisia yksilöitä jotka kokevat yhtäkkiä olevansa uhreja koska heille sosialistit niin sanoivat ja lupasivat lisää rahaa ja valtaa ja kaiken syypääksi laitetaan mies.

Feminismi on hyvin itsekäs ideologia jolla vihervasemmisto houkuttelee ihmisiä kannattajikseen, ideologia vetoaa erityisen hyvin ahneisiin ja vallanhimoisiin yksilöihin

Juuri näin. Minäkin olin vihainen nuori feministinainen. Vihainen, kaunainen, näin sukupuolisortoa kaikkialla. Tuntemani feministinaiset ovat tuota edelleen.

Nyt olen samaa mieltä jonkun aiemman kommentoijan kanssa "onnellinen nainen ei tarvitse feminisimiä". Toki olen kiitollinen siitä, mitä joskus saatii aikaan, silloin kun feminisimi pyrki ehkä vielä saavuttamaan tasa-arvoa.

Nyt se on irvokasta naisten ylivallan ajamista. Tuleekohan joskus joku oikeasti tasa-arvon asialla oleva -ismi, sitä odottelen.