Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harryn ja Meghanin huutava tarve yksityisyyteen...

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on narsisti, hän haluaa hallita ja olla esillä =kokee itsensä onnistuneeksi ja tärkeäksi.  Ei tuu loppua "me" jutuista.

Harry etsi äitinsä kaltaista naista vaimokseen ja sai "pahemman" version.

Ihmiset maksaa heille, kun saa ihmetellä ja arvostella ja kokea olevansa parempia.

Surullista, some on tehnyt ihmisistä uudenlaisia "saalistajia" kunkin tavallaa.

Vierailija
42/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa, että saavat nyt keskittyä mielenkiintoisiin projekteihin, jotka hovielämä olisi heiltä estänyt.

Juu, niinku rahan takomiseen kuninkaallisella tittelillä.

Niin parempi olisi olisi ollut, että olisivat jääneet Britanniaan ja elelleet verorahoilla kuten muutkin kunnon kuninkaalliset tekee. Mitä nyt joku heistä aina välillä käy vän epsteinin kamuna bailaamassa.

Harryhan elelee edelleen verovaroilla, niillä ostettiin se luksustalokin.

Hän vaan haluaa sen lisäksi tehdä rahaa. 

Eat the cake and save it too.

He ottivat ihan kuule lainaa talon ostoa varten. Maksoivat takaisin sen mitä Frogmoren remontti maksoi eikä Harry enää ota vastaan mitään avustuksia isältään. Kannattaa lukea muitakin lehtiä niin tietää missä mennään oikeastikin.

Ei vaan maksoivat verorahoja tuosta remontista takaisin 2, 4 miljoonaa puntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti olen huippu kiinnostunut kuninkaallisista mutta toi pariskunta ei kiinnosta.

Voin jo kuvitella miten megsy hymyilee ja leuhottaa hyväntekeväisyys tilanteesta toiseen ja harry seuraa apaattisena perässä. Ja se koko anti on siinä.

Mä haluan nähdä historiaa ja vanhoja kartanoita ja linnoja myös.

En aio katsoa.

Kuulostat epäilyttävästi just niiltä tyypeiltä jotka silmät kiiluen klikkailee noita daily mailin, sunin ja iltalehtien niitä koskevia ”sisäpiiri kertoo”-uutisia 😄

Kyllä, klikkailisin niitä ihan intona jos nämä olisivat yhä kuninkaallishommissa briteissä. 😆

Mutta nyt kun eivät enää ole, ei niistä ole mulle mitään iloa. Mua ei jenkit ja entiset näyttelijät kiinnosta yhtään.

Kuten sanoin historia ja linnat yms. se vanha protokolla kiinnostaa. Täytyy viihtyä nyt vaan niiden jäljelle jääneiden seurassa

Hahaa klikkasit tätäkin keskustelua vaikka ei kiinnosta pari yhtään. Eipä :D

Vierailija
44/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, miksi pariskunta enää kiinnostaisi. Toinen on tehnyt keskinkertaisen uran armeijassa ja toinen on tehnyt yhden tunnetun roolin keskinkertaisessa tv-sarjassa.

Ainoa poikkeuksellinen asia heissä oli kuninkaallisuus, mistä nyt luopuivat. Mistä ihmeestä heidän näkemisessään nyt maksetaan?

Vierailija
45/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti olen huippu kiinnostunut kuninkaallisista mutta toi pariskunta ei kiinnosta.

Voin jo kuvitella miten megsy hymyilee ja leuhottaa hyväntekeväisyys tilanteesta toiseen ja harry seuraa apaattisena perässä. Ja se koko anti on siinä.

En aio katsoa.

Kuulostat epäilyttävästi just niiltä tyypeiltä jotka silmät kiiluen klikkailee noita daily mailin, sunin ja iltalehtien niitä koskevia ”sisäpiiri kertoo”-uutisia 😄

Kyllä, klikkailisin niitä ihan intona jos nämä olisivat yhä kuninkaallishommissa briteissä. 😆

Mutta nyt kun eivät enää ole, ei niistä ole mulle mitään iloa. Mua ei jenkit ja entiset näyttelijät kiinnosta yhtään.

Kuten sanoin historia ja linnat yms. se vanha protokolla kiinnostaa. Täytyy viihtyä nyt vaan niiden jäljelle jääneiden seurassa

En muuta ole väittänytkään. Mutta netflix on maksullinen, tämä ei ole. Siinä on iso ero.

Jos et tuota ymmärrä, niin voi voi.

Vierailija
46/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että he vaan jaksaa ratsastaa kuninkaallisuudellaan, josta niin halusivat luopua.

Noihan on vain siksi kuuluisia ja haluttuja, vain siksi. Heissä ei ole mitään muuta mielenkiintoista, he eivät hyväntekeväisyydelläänkään halua kuin korostaa itseään ja kiillottaa profiiliaan. Niin teennäistä, niin tekopyhää. Niin jenkkiläistä.

Vierailija
47/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa.

En muuta ole väittänytkään. Mutta netflix on maksullinen, tämä ei ole. Siinä on iso ero.

” Tavallisesti olen huippu kiinnostunut kuninkaallisista mutta toi pariskunta ei kiinnosta.” Älä selitä, jos ei kiinnostaisi yhtään et olisi tätäkään keskustelua avannut ja useampaan kertaan vakuutellut ettei kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
48/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sarja on oikeasti rento ja hyvin leikattu eikä toista itseään, niin tietenkin se on hyvää viihdettä. Ihmiset toljottaa paljon isompia nobodyja jatkuvasti telkkarista, esim. Kim Kardashian. Mitä muita meriittejä sillä on kuin O.J. Simpsonin juristina toiminut isäukko?

Pelkään vain, että Meghanin jenkkiaksentti ja näyttely tekee sarjasta yhdentekevän. Ihmiset haluavat nähdä hänet tukka hapsottaen ilman meikkiä, mutta näin tuskin tulee käymään.

Vierailija
49/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa.

Ei kai tähän keskusteluun mikään vetovoima pakota klikkaamaan. Voit hypätä keskustelun yli.

Vierailija
50/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että he vaan jaksaa ratsastaa kuninkaallisuudellaan, josta niin halusivat luopua.

Noihan on vain siksi kuuluisia ja haluttuja, vain siksi. Heissä ei ole mitään muuta mielenkiintoista, he eivät hyväntekeväisyydelläänkään halua kuin korostaa itseään ja kiillottaa profiiliaan. Niin teennäistä, niin tekopyhää. Niin jenkkiläistä.

Ja täällä me Suomessa jaksamme siitä harmistua.

Vierailija
51/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa, että saavat nyt keskittyä mielenkiintoisiin projekteihin, jotka hovielämä olisi heiltä estänyt.

Juu, niinku rahan takomiseen kuninkaallisella tittelillä.

Niin parempi olisi olisi ollut, että olisivat jääneet Britanniaan ja elelleet verorahoilla kuten muutkin kunnon kuninkaalliset tekee. Mitä nyt joku heistä aina välillä käy vän epsteinin kamuna bailaamassa.

Harryhan elelee edelleen verovaroilla, niillä ostettiin se luksustalokin.

Hän vaan haluaa sen lisäksi tehdä rahaa. 

Eat the cake and save it too.

Eikö ennemin kannattaisi kohdistaa tämä kuninkaallisviha andrewia kohtaan?Hän kuitenkin on tehnyt oikeasti pahoja asioita.

Nämä nyt ovat kaksi ihan eri asiaa. Andrewtä ei ole käsittääkseni virallisesti syytetty yhtään mistään? Ja mikäli hänen syyllisyytensä joskus paljastuu, se on jo vakavampi asia, eikä liity Sussexien julkisuuskiemuroihin millään lailla.

Harryn ja Meghanin touhuille saa arvatenkin naureskella "vihaamatta" ketään.

Vierailija
52/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aikamoinen pohjanoteeraus. Harryn ja Meghanin tyrkkyily voi muutenkin aiheuttaa myötähäpeää, mutta reality-sarja on jo vähän sellainen juttu, että... niin. Voi vain kuvitella, että Charlesilla ja Elisabetilla meni kummallakin tahoillaan aamutee väärään kurkkuun, kun tästä kuulivat.

Vierailija
53/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän valkopesu- ja rahastusyritykseltä. Kuten se Diana-dokumentti, jonka aikovat myös Netflicksille tehdä. Ei varmaan paranna veljesten välejä ainakaan.

Tuntuu vähän erikoiselta että hovissa ollessa harmiteltiin median kiinnostusta ja nyt sitten siirrytään reality-tv:n puolelle. Eihän se median kiinnostus näillä tempuilla nyt ainakaan laannu...

Kiinnostaisi kyllä tietää, paljonko sanavaltaa pariskunnalla tulee olemaan tuohon reality-sarjaan. Jos sarjan sisältö on kokonaan heidän kontrollissaan, sitä tuskin jaksaa moni seurata pitkään, sillä siitä tulee lähinnä pitkäpiimäinen PR-pläjäys. Mutta jos tuotantofirma päättää esim. sarjan editoinnista, voi pariskuntaa vielä kaduttaa. Reality-sarjat elävät kohuilla ja saattamalla kohteensa ihmettelyn ja naureskelun alaisiksi. Kukaan ei katso Kardashianeja ja ajattele, että onpa siinä harvinaisen fiksu ja tyylikäs perhe.

Vierailija
54/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Jos ohjelma olisi tyyliä Keeping up with the Windsors, niin sitä varmaan seurattaisiinkin. Mutta jos sarja on vain oman imagon puhdistusta, niin epäilen jaksaako se kiinnostaa pitkään. Oma juttunsa on sitten se, että kuinka kuninkaallinen perhe suhtautuu tuohon sarjaan, tuskin tulemme näkemään Harrya soittamassa mummilleen tai isälleen, saatikka sitten Williamille. (Ja nämähän ovat oikeasti juuri niitä juttuja joita haluaisimme nähdä.)

Vierailija
55/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämänkin pariskunnan tekemiset suomalaisille nillittäjille kuuluu? Ansaitsevat itse oman toimeentulonsa kuten pitääkin.

Vierailija
56/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Netflixillä tässä ketun häntä kainalossa? Ei varmasti siloteltu pr-ohjelma kiinnosta monia, mutta totuuden näyttävä kulissien takainen touhu kiinnostaa kyllä. Saattaa olla hyvät klausuulit sopimuksessa, että saavat näyttää sarjassa mitä haluavat, ja voi tulla ikävä totuus esiin entistä paremmin. Meghan on aika sekopää, mikään ei riitä kun rahaan ja kuuluisuuteen tulee. Delusio nal.

Vierailija
57/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Harrylla ja Meghanilla ei saisi olla mahdollisuutta puhdistaa mainettaan? Tähän saakka heistä kirjoittelut ovat olleet aikamoista sontaa, ihan Iltalehteä myöten.

Vierailija
58/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikkaa edes iltalehden juttua auki, etten vaan häiritse pariskunnan rauhaa ja yksityisyyttä.

Vierailija
59/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Harrylla ja Meghanilla ei saisi olla mahdollisuutta puhdistaa mainettaan? Tähän saakka heistä kirjoittelut ovat olleet aikamoista sontaa, ihan Iltalehteä myöten.

Kuten mikä?

Vierailija
60/67 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mikä?

Jossain oli esim. tehty vertailu siitä, kuinka lehdet kirjoittivat samoista asoista Cathrinen ja Meghanin kohdalla. Se mikä oi Cathrinen kohdalla kirjoitettu ylistävään sävyyn, oli Meghanin kohdalla käännetty negatiiviseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan