Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen mies on liian pitkä?

Vierailija
06.12.2013 |

Voisitko seurustella 188 senttisen miehen kanssa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka väittävät, ettei mies voi olla koskaan liian pitkä, niin yksipä tuntemani noin parimetrinen mies on asiasta aivan eri mieltä. Sanoi, että monia asioita ostaessaan joutuu hankkimaan erikoismitoitettuja juttuja ja oma asiansa on myös vastaan tulevat ovien yläkarmit.

Se mies totesi kerran, että esim. 180 cm naisenkin elämä on monin tavoin helpompaa kuin parimetrisen miehen. On itse todennut usein olevansa "erikoismittainen".

Vierailija
62/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 192cm ja itse 170cm. Just passeli, voin käyttää 10cm korkkareita, enkä vaikuta jättiläiseltä hänen rinnallaan. En osaa sanoa ylärajaa, koska enemmistö miehistä jää alle 190cm. Ihanne 180- minimi 174/175, mutta jos lyhyempi, niin ei saa olla hintelä maratoonari-vartalo. Ei kyllä muutenkaan hintelä vartalotyyppi innosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian pitkä alkaa olla siinä 177 jälkeen. Olen itse 167 ja koen tosi hankalaksi, jos miehen kasvot ovat kaukana korkeuksissa. Halailu, pussailu ym on paljon helpompaa suht samanpituisen kanssa.

Tapailin kerran 185 pitkää ja pakko sanoa, että jos kyseinen tyyppi ei olis ollut just niin fiksu ja mukava kuin oli, se pituus olisi ollut mulle turn-off.

Vierailija
64/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse ilmeisesti ajattelet olevasi pitkä ap? No, kaikki on suhteellista. Minusta 195 sentistä ylöspäin mies on pitkä, eikä mies voi olla liian pitkä.

N182

Vierailija
65/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi korkkarijuttu on kyllä niin läppä aina. Naurattaa ajatellakin, että jotkut naiset sitä ihan tosissaan hokevat. :D

Vierailija
66/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 190 cm. Ovat koko ruipeloita tai pelottavia jättiläisiä.

En minä ole pelottava :) Itse asiassa olen hyvinkin ystävällinen ja hyvätapainen. En ole ruipelokaan vaan luontaisesti leveäharteinen ja ikäisekseni aika hyvin treenattu.

T. 194cm

Vierailija
67/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle liian pitkä alkaa olla siinä 177 jälkeen. Olen itse 167 ja koen tosi hankalaksi, jos miehen kasvot ovat kaukana korkeuksissa. Halailu, pussailu ym on paljon helpompaa suht samanpituisen kanssa.

Tapailin kerran 185 pitkää ja pakko sanoa, että jos kyseinen tyyppi ei olis ollut just niin fiksu ja mukava kuin oli, se pituus olisi ollut mulle turn-off.

Samalla mitalla 185 vielä menee, sitä pidempien kanssa alkaa ärsyttää.

Vierailija
68/68 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei voi olla liian pitkä, niin silloin myöskään naisella ei voi koskaan olla liian isot tissit. Eli jos naiset valittavat siitä, kuinka isot tissit aiheuttavat hartiakipuja, niin kannattaa muistaa, kuinka usein esim. yli kaksimetriset miehet lyövät päätään ovenkarmeihin, on hankalaa löytää sopivanmittaisia vaatteita, kaluisteita, tiettyjä laitteita yms. mistään.

Mut ai niin, mieshän ei voi olla liian pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan