Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jkl:ssä maan pahin (?) koronatilanne, mutta eipä paljon näkynyt maskeja Sepänkeskuksessa

Vierailija
27.09.2020 |

Ehkä joka kuudennella oli tänään iltapäivällä maski, kun kävin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuukit ja viikit taksarilla niin kuin ennenkin?

Vierailija
2/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maskit mitään suojaa. Muutenkin tuohon tautiin kuolee monisairaat, läskit ja ikivanhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla uskotaan, että korona on huijausta.

Vierailija
4/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ja n 80%:lla oli maski.

Vierailija
5/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokan Kitumarketissa muutamalla harvalla maski, ihmiset pörräsivät iloisina virusten keskellä.

Vierailija
6/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kuukit ja viikit taksarilla niin kuin ennenkin?

Enemmän näkyi eppuja ja toppuja, olivat vissiin linkillä tulleet karkkiostoksille. Voi että, tulispa pian se päivä, että olis panedemia ohi ja saatais kaikki syödä taksareita Prisman pihalla leijonakorut kaulassa!

:)

Ap

Vierailija
7/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne pitää edes ängetä korona aikana, melkein jokaisella puljulla mitä siellä on on nettikauppa, voi turvallisesti tilata tuotteet kotiin. Prisman kauppakassi palvelua voi myös käyttää...

Vierailija
8/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio eilisestä.

Vierailija
9/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis täällä vain kylässä, onks Jkl:ssä joku ihan oma juttu, miksi ei viitsitä käyttää? Ap

Vierailija
10/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtran ratissa kelpaa heilua ilman maskia.

Vierailija
11/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koronapoliisi meinaa tehdä,kun korona on ollut ja mennyt? Millä meinasit täyttää elämäsi sen jälkeen?

Vierailija
12/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio eilisestä.

Sama här. Itse kuuluin siihen 20%:iin.

Vierailija
13/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali ihminen pidäkään hyödyttömiä maskeja. Googlaa jos on vaikeuksia asiaa tajuta. Pelottava korona huhuuu..

Vierailija
14/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sinne pitää edes ängetä korona aikana, melkein jokaisella puljulla mitä siellä on on nettikauppa, voi turvallisesti tilata tuotteet kotiin. Prisman kauppakassi palvelua voi myös käyttää...

No sepä. Mä en oo helmikuun jälkeen käynytkään missään muualla kuin hoitamassa pakolliset omassa lähikaupassa ja muuten tilannut kotiin. Nyt piti kuitenkin hoitaa niin monta asiaa yhdellä kertaa, että katsoin parhaammaksi pyörähtää. Ehkä siksikin mulle tuli shokkina, miten rennosti jengi shoppailee ja viettää aikaa kauppakeskuksessa, kun en oo itse viitsinyt käydä. Miksipä menisin ennen kuin on pakko. Ap

Vierailija
15/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä on tänään todettu yksi (1) uusi koronatapaus. Lähialueiden kunnissa ei yhtään.

Vierailija
16/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä itse en jaksaisi lukittautua 4 seinän sisälle talveksi. Se ei tee terveydelle hyvää. Sentään ruokakaupassa haluaisin käydä paikan päällä. 

Mutta: miksei maskipakkoa saada aikaiseksi?! Myös kaikki juottolat kiinni kesään asti. Noilla tuo tauti häviäisi. 

Vierailija
17/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku hitto joo, tää maskijuttuhan on täällä ihan triggeri. En muistanutkaan... Poistunkin paikalta saman tien, ehkä tästä ei tarvita enää yhtään kirkumisketjua lisää.

Kivaa iltaa kaikille! Pidetään huolta toisistamme!

Ap

Vierailija
18/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä on tänään todettu yksi (1) uusi koronatapaus. Lähialueiden kunnissa ei yhtään.

Pelottava tilanne. Oireettomia on tosi paljon nyt liikkeellä :(

Vierailija
19/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä itse en jaksaisi lukittautua 4 seinän sisälle talveksi. Se ei tee terveydelle hyvää. Sentään ruokakaupassa haluaisin käydä paikan päällä. 

Mutta: miksei maskipakkoa saada aikaiseksi?! Myös kaikki juottolat kiinni kesään asti. Noilla tuo tauti häviäisi. 

Kauppa ny tietysti on se ainoa paikka missä voi aikaansa viettää?

Vierailija
20/25 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava tilanne. Oireettomia on tosi paljon nyt liikkeellä :(

Voi kamalaa. Ihan yksi uusi tartunta.