Jkl:ssä maan pahin (?) koronatilanne, mutta eipä paljon näkynyt maskeja Sepänkeskuksessa
Ehkä joka kuudennella oli tänään iltapäivällä maski, kun kävin.
Kommentit (25)
Ei ne maskit mitään suojaa. Muutenkin tuohon tautiin kuolee monisairaat, läskit ja ikivanhat.
Täällä maalla uskotaan, että korona on huijausta.
Eilen kävin ja n 80%:lla oli maski.
Palokan Kitumarketissa muutamalla harvalla maski, ihmiset pörräsivät iloisina virusten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kuukit ja viikit taksarilla niin kuin ennenkin?
Enemmän näkyi eppuja ja toppuja, olivat vissiin linkillä tulleet karkkiostoksille. Voi että, tulispa pian se päivä, että olis panedemia ohi ja saatais kaikki syödä taksareita Prisman pihalla leijonakorut kaulassa!
:)
Ap
Miks sinne pitää edes ängetä korona aikana, melkein jokaisella puljulla mitä siellä on on nettikauppa, voi turvallisesti tilata tuotteet kotiin. Prisman kauppakassi palvelua voi myös käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio eilisestä.
Oon siis täällä vain kylässä, onks Jkl:ssä joku ihan oma juttu, miksi ei viitsitä käyttää? Ap
Valtran ratissa kelpaa heilua ilman maskia.
Mitä koronapoliisi meinaa tehdä,kun korona on ollut ja mennyt? Millä meinasit täyttää elämäsi sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio eilisestä.
Sama här. Itse kuuluin siihen 20%:iin.
Ei kukaan normaali ihminen pidäkään hyödyttömiä maskeja. Googlaa jos on vaikeuksia asiaa tajuta. Pelottava korona huhuuu..
Vierailija kirjoitti:
Miks sinne pitää edes ängetä korona aikana, melkein jokaisella puljulla mitä siellä on on nettikauppa, voi turvallisesti tilata tuotteet kotiin. Prisman kauppakassi palvelua voi myös käyttää...
No sepä. Mä en oo helmikuun jälkeen käynytkään missään muualla kuin hoitamassa pakolliset omassa lähikaupassa ja muuten tilannut kotiin. Nyt piti kuitenkin hoitaa niin monta asiaa yhdellä kertaa, että katsoin parhaammaksi pyörähtää. Ehkä siksikin mulle tuli shokkina, miten rennosti jengi shoppailee ja viettää aikaa kauppakeskuksessa, kun en oo itse viitsinyt käydä. Miksipä menisin ennen kuin on pakko. Ap
Jyväskylässä on tänään todettu yksi (1) uusi koronatapaus. Lähialueiden kunnissa ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä itse en jaksaisi lukittautua 4 seinän sisälle talveksi. Se ei tee terveydelle hyvää. Sentään ruokakaupassa haluaisin käydä paikan päällä.
Mutta: miksei maskipakkoa saada aikaiseksi?! Myös kaikki juottolat kiinni kesään asti. Noilla tuo tauti häviäisi.
Eiku hitto joo, tää maskijuttuhan on täällä ihan triggeri. En muistanutkaan... Poistunkin paikalta saman tien, ehkä tästä ei tarvita enää yhtään kirkumisketjua lisää.
Kivaa iltaa kaikille! Pidetään huolta toisistamme!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä on tänään todettu yksi (1) uusi koronatapaus. Lähialueiden kunnissa ei yhtään.
Pelottava tilanne. Oireettomia on tosi paljon nyt liikkeellä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä itse en jaksaisi lukittautua 4 seinän sisälle talveksi. Se ei tee terveydelle hyvää. Sentään ruokakaupassa haluaisin käydä paikan päällä.
Mutta: miksei maskipakkoa saada aikaiseksi?! Myös kaikki juottolat kiinni kesään asti. Noilla tuo tauti häviäisi.
Kauppa ny tietysti on se ainoa paikka missä voi aikaansa viettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottava tilanne. Oireettomia on tosi paljon nyt liikkeellä :(
Voi kamalaa. Ihan yksi uusi tartunta.
Siellä on kuukit ja viikit taksarilla niin kuin ennenkin?