Mulle ei tulisi mieleenkään mennä pikkujouluihin seurusteluvaiheessa
Eli on seurusteltu vajaa vuosi, ja ei asuta siis yhdessä. Miesystävä meni tänään työpaikkansa pikkujouluun. Sanoi vielä että menee kotiinsa yöksi koska on luultavasti huonovointinen. Onpa kiva tämä ylimääräinen pyhä. Itselle ei tulisi mieleenkään valita pikkujoulua miesystäväni sijaan. Hänen työnsä on pääsääntöisesti yksin puurtamista, että miksi mennä tilaisuuteen jossa väki lähes vierasta.
Kommentit (26)
Luotatko mieheen? Kyynisenä ihmisenä minusta kuulostaa epäilyttävältä, ettei halua edes tulla yöksi sinun luoksesi...
En kyllä ymmärrä tuollaista ajattelua. Eihän nyt ihmisen tarvitse muusta sosiaalisesta elämästään kai täysin seurustelun takia luopua? Kyllä minulle ainakin myös hyvät suhteet työkavereihin on tärkeitä, ja haluan todellakin käydä pikkujouluissa parisuhdestatuksesta huolimatta.
Ainoa syy miksi voisi ajatella että siinä on jotain pahaa on, jos tyypillä on historia juovuspäissä tehdyistä ajattelemattomista teoista kuten vääriin peteihin päätymisistä. SIinä tapauksessa kannattaa jättää pikkujoulut tai ainakin alkoholijuomat siellä väliin. Muuten ei mitään ongelmaa mennä pikkujouluun vaikka seurustelee tai on naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:51"]
Kyynisenä ihmisenä minusta kuulostaa epäilyttävältä, ettei halua edes tulla yöksi sinun luoksesi...
[/quote]
Ei tuossa välttämättä mitään sen ihmeempää ole, kuin että ei halua juovuksissa olevana häiritä kotona selvin päin iltaa viettävää ihmistä, vaan mieluummin menee omaan kotiinsa selviämään ja kärsimään krapulansa, kun kerran ei vielä yhdessä asuta. Noin itsekin tekisin, ja toivoisin kumppaninkin tekevän.
Siis mitä ihmeellistä tossa nyt on? Seurustelu ei tarkoita sitä että ei voisi käydä missään..mee säkin kavereiden kanssa jonnekkin tai vietä laatuaikaa kotona?
Olet oikeaa pikkuvaimoainesta. :( YÖK!
Hanki elämä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:51"]
Kyynisenä ihmisenä minusta kuulostaa epäilyttävältä, ettei halua edes tulla yöksi sinun luoksesi...
[/quote]
Ei tuossa välttämättä mitään sen ihmeempää ole, kuin että ei halua juovuksissa olevana häiritä kotona selvin päin iltaa viettävää ihmistä, vaan mieluummin menee omaan kotiinsa selviämään ja kärsimään krapulansa, kun kerran ei vielä yhdessä asuta. Noin itsekin tekisin, ja toivoisin kumppaninkin tekevän.
[/quote]
Totta, mutta kuten sanoin, olen kyyninen ihminen...
Voi kamala. Älä nyt heti seurusteluvaiheessa jo kahlitse miestä noin, huhuh!
Kuulostaa hemmetin tylsältä porvoolaiselta.
Ap. Enhän tunne miestä vielä kovin hyvin. Työpaikalla vain miehiä, mutta arvaan että menevät jonnekkin ravintolaan myöhemmin vielä. En haluaisi riidellä tällaisesta, mutta vaikeeta tulee olemaan pysyä viileenä. Hän sanoi, että tulee kuitenkin niin huonovointiseksi että kärsii mieluiten yksin krapulansa...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:01"]
Ap. Enhän tunne miestä vielä kovin hyvin. Työpaikalla vain miehiä, mutta arvaan että menevät jonnekkin ravintolaan myöhemmin vielä. En haluaisi riidellä tällaisesta, mutta vaikeeta tulee olemaan pysyä viileenä. Hän sanoi, että tulee kuitenkin niin huonovointiseksi että kärsii mieluiten yksin krapulansa...
[/quote]
Toivottavasti äijä ottaa jalat alleen ja äkkiä!
Mikä sun ongelma on tässä? Sun ja nassutassupupujänön ei varmaan tarvi olla liimattuina yhteen joka ilta vaikka 'seukkaatte'.
Onnea vaan ap. Melkoinen kontrollifriikki olet, eikä se lupaa suhteelle mitään hyvää. Eihän toiselle tarvitse omistautua kokonaan, herranen aika. Mun ystäväpiirissä jokaisella on aina omat menonsa, tyttöjen menot jne oli elämäntilanne mikä tahansa, eikä omistushaluisia piipittäjiä jaksa kukaan. Sen paremmin miehet kuin naisetkaan. Kannattaisko tarkistaa vähän omia käsityksiään? Ei hyvä ihmissuhde pikkujouluista vaarannu.
ap on kyllä todella friikki tapaus...
Jestas, et ole tosissasi!! Provo?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:01"]
[/quote]Viimeistään ylihuomenna ette ole enää edes 'seurusteleva' pari - tai pai ylipäätään... Jösses mitä kyttäämistä ja rajoittamista. Itse juoksisin ja kovaa tuollaisen luota.
Ahdistava ajatus, että joku roikkuisi minussa noin vaatimuksineen! Kontrollifriikit eivät usein ymmärrä olevansa very needy ja High maintenance. Ennustan eroa..
Mulle ei tulis mieleenkään jättää pikkujouluja väliin ainoastaan sen takia, että seurustelen. Eikä muuten tulis mieleenkään vaatia sitä toiseltakaan. Ja kyllä minäkin ryyppyillan jälkeen parantelisin krapulaani yksin, ja jos mahdollista olis (eli vielä omat kämpät), niin saattaisin jopa käskeä miehen baarireissulta omaan kotiinsa. Jos mulla olis ollut ap:n kaltainen seurustelukumppani, niin olis aika nopeasti ollut ex jos enempikin tuolleen kilahtelis.
Minä oon muuten joskus jopa kieltänyt miestä tulemasta baarireissulta kotiin ennenkuin olen itse lähtenyt aamulla töihin. Enkä ole edes kysellyt, missä on yönsä viettänyt.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:49"]
Hänen työnsä on pääsääntöisesti yksin puurtamista, että miksi mennä tilaisuuteen jossa väki lähes vierasta.
[/quote]
No ehkä just siksi että tutustuisi?
Ja mä ainakin vastaavassa tilanteessa toivoisinkin että menee omaan kotiinsa eikä tule häiriköimään. Mutta meitä on niin monenlaisia - jotkut haluaa kontrolloida, ja "kun ollaan parisuhteessa, muu elämä tyssää siihen". Ei tosiaan hyvää tulevaisuutta odotettavissa tuollaiselle suhteelle.
voi kyynel