2v yksin, onko mielestäsi pitkäaika?
Erosin 2v sitten ja sen ajan olen ollut yksin. Kahta olen suudellut 1,5v sitten, mutta kenenkään kanssa en ole harrastanut seksiä about 2,5v, koska exän kanssa ei ollut seksiä varmaan viimeiseen puoleen vuoteen ennen eroa. Olen nuori, joten uskon että löydän vielä jonkun. Tämä aika on ollu itselleni arvokasta,olen kasannut itseni uudelleen,eheäksi,itsevarmemmaksi,viisaammaksi ja kypsemmäksi. Olen onnellinen yksinkin, juuri eilen mietin saunassa kynttilän valossa, että hitto, mä olen tosi onnellinen ihminen,sisällä välkehti. Uskon senkin asian auttavan tasapainoisen parisuhteen löytymiseen ja onnistumiseen. Ainut asia joka mua varjostaa vielä on ylipaino. 20kg jo saatu pois, mutta 30 vielä pudotettavaa niin olen normaalipainoinen. Mutta se asia tuntuu olevan hoidossa..Tuntuu vaan että mistä sen ihanan miehen löytää? varsinaisesti mulla ei ole haku päällä, viihdyn näinkin ja vaikka kaipaan miestä rinnalleni,se kaipuu ei vielä ole pohjattoman suuri. Ja ehkä siksikään mulla ei ol ns hakupäällä,kun kaikesta positiivisesta huolimatta,pelkään saavani pakit painoni vuoksi,kasvoni on kauniit mutta ylipaino kalvaa.vaikka uskon että kun minuun tutustuisi,moni mies olisi sulaa vahaa ;) hih. Mutta siis suomi 24 on kokeiltu,ei kiitos. Ystävien kautta ei ole ketään mielenkiintoista osunut kohdalle,eikä sitä valinnan varaa ystävien kauttakaan juurikaan ole.Baareissa käyn harvoin,kun en jaksa notkua siellä,tanssimassa käyn kavereiden kanssa ehkä 1-2 kertaa kahden kuukauden aikana,joskus en sitäkään vaikka vapaata mulla on lapsesta joka toinen vloppu. Baarissa kukaan ei oikein lähesty mua vaikka olen hymyilevä,nauravainen,katson silmiin, ja jos joku löhestyy,hän ei ole yhtään mun tyyppiä(resuinen tms). En kuitenkaan hae mitään mister universumia,olisimme hassu pari :DD
Äh, luulin että kysyt kuinka kauan sun 2- vuotias voi olla yksin. Tyylin käydessäs viemässä roskia tms.
Mulla on 10kg ylipainoa ja vientiä riittää. Kyllä se on asenteesta kiinni. Jos näytät siltä että häpeilet painoasi ja peittelet sitä, et seuraa löydä. Jos olet sinut painosi kanssa ja pukeudut painosi mukaisiin vaatteisiin, (en tarkoita säkkiä vaan oikean kokoisia) etkä yritä piilotella kilojasi käsilläsi tms saat seuraa kyllä.
PS, olin vuosi sitten 10kg painavampi ja vientiä riitti silloinkin.