Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pieni leuka, korkea otsa, pienet rinnat, kahara tukka ym. mutta silti kehutaan usein kauniiksi. Ei yksittaisia piirteita voi luetella rumuuden tuntomerkeiksi.

Vierailija
21.07.2006 |

Lopettakaa toisten naisten haukkuminen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi häiritä rumuudellaan. Tietysti pitää ymmärtää, ettei ulkonäölleen juuri mitään voi.

Vierailija
2/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla katsojaa silmään kuten sanonta kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kauneutta palvovassa maailmassa. Ei sille mitään voi, että kaikki eivät ole täydellisiä. Arvokkaita ihmisinä silti. Luokallani oli yksi ruma, mutta älykäs tyttö. Hyvin on menestynyt elämässään ja miehenkin sai. Älykkyys näes kompensoi paljon. Ei ulkonäkö todellakaan ole kaikki kaikessa.

Vierailija
4/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin avauksellani, että kaikilla on piirteitä, joista ei itse pidä, mutta miten jokin toisen ulkonäköpiirre voi häiritä muita ihmisiä? -ap

Vierailija
5/5 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä on ollut aina ja oma mies kehuu usein kauniiksi. Ehkäpä juju on siinä, mitä eräs (ystävä) mies kerran sanoi. Hänen mielestään olen kaunis, koska hymyilen kokoajan, nauran ja olen ihmisille killti ja avoin. Hampaani ovat kuulemma nätit ja kokonaisuus sellainen, että tekisi mieli halia.

Minulle tuo oli kauneinta, mitä koskaan on sanottu. Leijuin sen jälkeen pilvissä pitkään. Tiedän, että en ole mikään seksipommi, jonka jokainen haluaa yhdeksi yöksi sänkyynsä. Ei miehet takiani seisokkeja saa minun kulkiessa ohi, mutta olisin ollut monen mielestä hyvä ehdokas vaimoksi. Ei seksipommittomuus tai missikauneudettomuus haittaa, jos minusta ajatellaan, että olen iloinen, positiivinen ja lämmin ihminen ja minun kanssa odotetaan kestävän parisuhteen onnistuvan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi