Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä pidätte kaihtimia auki ja valoja päällä?!

Vierailija
05.12.2013 |

Ei voi kuin ihmetellä, miksi ihmiset pitävät iltapimeällä säleikaihtimia ja verhoja auki, kun sisällä ollaan valot päällä! Eikö teitä yhtään häiritse ohikulkevat pällistelijät, naapurit sun muut? Ei tulisi ikinä mieleenkään sytyttää valoja, jos ei ole ensin verhot kiinni. Ikkunoista kuuluu nähdä ulos, ei sisälle!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma :D

Vierailija
2/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpähän kyttäävät. Ihan sama.

Meillä ei koskaan suljeta keittiön ja olohuoneen verhoja, ei oikeasti ikinä. Makkarin verhot laitetaan kiinni nukkumaan mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt kanssa tätä. Vissiin kaikkia ei haittaa että muut näkee sisälle. Meillä on yksi naapuri päivät verhot kiinni ja sitten kun aurinko laskee, räps valot päälle ja viuh verhot edestä! Itse kiskon verhot eteen ja lasken sälekaihtimet samaa tahtia auringon kanssa, tykkään olla turvallisessa pesässäni x)

Vierailija
4/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa yhtään. Ihan sama, mitä ne naapurit näkee ja mitä ne siitä ajattelee. Ok, ne näkee, kun  kokkaan, kun syödään, kun syötän vauvaa, kun leikitään lattialla vauvan kanssa ja kun istun koneella. Ei niitä varmaan ees kiinnosta. 

Vierailija
5/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneeseen ei sentään näe.

t.5

Vierailija
6/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai verhot kiinni tai kaihtimet. Varsinkin jos ihmisiä kulkee ja asuu alhaalla.

Vierailija
7/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole verhoja edes makkarissa, sälekaihtimia tai kankaisia. Jos vastapäinen naapuri haluaa katsoa, kun palstailen av:lla mieheni pk:t jalassa, siinäpähän katsoo. 

Seksin ajaksi kuitenkin sammutetaan valot, ettei mummot saa kohtausta.

Vierailija
8/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa olla verhot suljettuna, en sulje verhoja koskaan muulloin kuin kaikkein kovimmilla helteillä. Mua ei haittaa jos naapuri näkee sisälle, nähdään mekin niille.

Vierailija
9/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teitä haittaa, että murtovarkaillekin on sopivasti varastamisen arvonen tavara esillä? Ei tietenkään kaikki, mutta monissa kodeissa on paljon arvokasta tavaraa ihan suoraan kadulle näkyvillä. Musta on jopa inhottavaa se, kun katse osuu jonkun olohuoneeseen ja näkee suoraan, mitä ohjelmaa sieltä katsotaan käsi palleja rapsutellen. Ja TIETENKIN katselen näistä ikkunoista sisälle, sillä mua kiinnostaa, mutta ahdistaisi ajatuskin, että joku näkisi suoraan meille (meidän olkkariin näkyisi ihan sopivasti vastapäisestä kerrostalosta). Hyh!

Vierailija
10/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja köyhät ne siellä kyylää. EVVK.

Vierailija
11/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja köyhät ne siellä kyylää. EVVK.

Vierailija
12/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua, ei haittaa

t. 3

Vierailija
13/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asua maalla, ei täällä naapurit näe sisälle, verhot on vain koristeena.

Vierailija
14/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei näe ohikulkijat sisälle mistään. Yhdestä naapuritalosta näkee pihalta meille olkkariin ja toisen naapurin yhdestä makuuhuoneesta näkee meidän olkkariin, mutta aika kaukaa. Eli ei häiritse. En tykkää laittaa veshoja kiinni, koska silloin tuntuu, että olis säkissä. Vaikka ulos ei näekään, niin mukavampi olla, kun verhot auki.

Vierailija
15/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta

Lumiukkona seisoisit ulkona, katsoisit taloja
joiden seinien lämpöön on suojattu onnellisia
ja sä pelkäisit, että sulaisit muiden mukana

http://lyricstranslate.com

http://lyricstranslate.com

Vierailija
16/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus huvittaa, kun hyvän elokuvan tullessa

joku pysähtyy parkkiin tuohon tien viereen. :)

Toisaalta mä taas ihmettelen, kun anoppila on keskellä ei mitään ja siellä vedetään aina illan tullessa verhot ikkunan eteen.

Vierailija
17/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki lappeenrantalaisia. SIELLÄ on aina verhot kiinni. Me haluamme katsella ulos eikä meillä ole mitään salattavaa. Sitä paitsi kotikimmekin näyttää hienommalta ulkoapäin katseltuna :). Ja aika epäkohteliasta ihan koirankusettajiakin ajatellen piiloutua tuija-aidan tai verhojen taakse. t. kaupunkilainen

Vierailija
18/18 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle ei vielä ole kasvanut siivet joten ei meillä viidennessä kerroksessa kukaan kulje ohi, eikä vastapäätä ole tällä tasolla asuntoja kuin kilometrien päässä. Olen hankkinut tämän kämpän näköalan takia ja tykkään katsella pimeällä, kun autojonot matelevat sillan yli tuolla muutaman korttelin päässä.