Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teeskenteletkö koskaan orgasmia?

Vierailija
05.12.2013 |

Ja suostutko usein tai koskaan seksiin vaikka ei oikein innostaisi mutta mies haluaa? saako miehesi sinut aina kiihottumaan vaikka ensin ei yhtään haluta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
2/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. suostun. useimmiten suostun. kyllä, mutta aikaa se vie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joutuu feikkaamaan, kun ei vaan saa koskaan ja muuten se rynkytys ei lopu 

Vierailija
4/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele, ikinä.

"Suostun" seksiin, koska todellakin haluan saada. Siis näin nimenomaan silloinkin, kun mahdollisesti aluksi ei oikein innostaisi.

Vierailija
5/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele koskaan, uskon että se tekisi seksistä huonompaa enkä halua huonoa seksiä. Suostun useinkin vaikka ei sillä sekunnilla innostaisi, mies on oikein näppärä "suostuttelemaan", saa minut aina kiihottumaan vaikka ensin olisin suunitellut sitä kuuluisaa kauppalistaa.

Vierailija
6/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun. En teeskentele. Mutta aina se silti hyvältä tuntuu, vaikkei saisikaan.

Vierailija
7/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aina. Nykyisen miehen kanssa en koskaan. Kyllä siinä aina innostuu, jos hommaan ryhtyy, vaikkei aluksi niin hirveästi haluisikaan. Meillä tosin aika tuore suhde, eli ei ole ehditty tylsistymään petipuuhissa. Yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
8/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa minut usein kiihottumaan vaikka ei aluksi tekisikään mieli, suostun kyllä  aina. Mieheni myös tietää etten saa joka kerta orgasmia (ongelma korvien välissä toisinaan... :/ ) ja tietää milloin saan, tuntuu kuulemma emättimen sisällä ja syke nousee, ei siinä paljoa orgasmia voi teeskennelläkään. Mua ei ees haittaa jos en saa, kyllä seksi on nautinnollista ilman huippuakin :)

Vierailija
9/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta teeskennellä. Suostun ja saa :) Yhtälailla mies suostuu seksiin kanssani, vaikka häntä itseään ei huvittaisi.

Vierailija
10/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele. Mies tietää, että en ole saanut ehkä kymmeneen vuoteen. Suostun kyllä, eikä mies edes yritä mitenkään antaa mulle mitään. Panee kuiviltaan.

Vierailija
11/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teeskentelen, ihan sen takia että jos en ole vaikka kuukauteen saanut (saan aika hankalasti), ettei miehelle tulisi kynnystä seksiin.

Kiihotun kyllä helposti, ja innostun seksiin. Mieheni osaa vietelläkin, ja nautin seksistä ilman huippuakin. Usein kun minulla jää saamatta (kun en teeskentele) hoidan sen joko itse heti loppuun, tai mies hoitaa esim sormin. 

En usko että mies sen kummemmin loukkaantuisi jos tietäisi, että teeskentelen välillä. On joskus itsekin sanonut, että jos hän olisi tajunnut että mieskin voi teeskennellä, niin olisi pari kertaa tehnyt niin. Ettei siis toiselle tulisi torjuttu olo.

Vierailija
12/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele, en useinkaan saa orgasmia yhdynnässä, mutta aina se tuntuu hyvältä. Olen meidän perheessä se halukkaampi osapuoli, joten ei tule sellaista tilannetta etten haluaisi. Mä haluaisin ainakin kerran päivässä, saan ehkä kaksi-kolme kertaa viikossa...en viitsi enempää miestä "häiritä" kun selkeästi on väsynyt iltaisin. :/

Vierailija
13/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Jos en laukea, niin mies tietää tehdä jotakin toisella tavalla seuraavalla kerralla.

Vierailija
14/14 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:59"]

Ja suostutko usein tai koskaan seksiin vaikka ei oikein innostaisi mutta mies haluaa? saako miehesi sinut aina kiihottumaan vaikka ensin ei yhtään haluta?

[/quote]

En.

En.

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän