Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukuttaja pilaa keskusteluja!

Vierailija
05.12.2013 |

tahallista vai tahatonta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Vierailija
2/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pilaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni pitkään ennenkuin edes huomasin moisia peukkuja....en käsitä,miten tää pilaaminen tapahtuu...

Vierailija
4/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko te muka noita peukkuja? Mä olen nyt n. 2 viikkoa käynyt palstalla, enkä edes tiennyt että täällä on peukkuja ennen ku tossa jokunen päivä sitten joku ihmetteli, miksi johonkin viestiin oli peukuteltu. Mitä ihmeen väliä niille peukuilla on, siis ketä kiinnostaa? En mä jaksa katsella niitä ainakaan.

Vierailija
5/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peukuttajan peukuttaa alaspäin siksi, että kirjoitusasu on huono, niin se menee jo liiaksi hesarin suunnalle eli jotain argumentaation analyysia ja siitä mä en pidä, vaan jos vaikka murteella kirjoittaa, niin tärkeintä on, että asia on ymmärretty eikä se, ettei se ole kirjoitettu kirjakielellä. Kukin keskustelee äänellään.

Vierailija
6/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa, arvelisin yli 90%, peukuttaa ihan sen viestin sisällön, ei kirjoitusasun perusteella. 

Vierailija
7/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ne on tosi hyviä. Ennen kävi usein niin, että jos joku lyttäsi ja intti koko keskustelun, sitä alkoi jo vähän miettiä, et onkohan monikin samaa mieltä hänen kanssaan. Peukuista näkee että omat ajatukseni menevät enemmistön kanssa yksiin.

Vierailija
8/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:06"]

Minun mielestäni ne on tosi hyviä. Ennen kävi usein niin, että jos joku lyttäsi ja intti koko keskustelun, sitä alkoi jo vähän miettiä, et onkohan monikin samaa mieltä hänen kanssaan. Peukuista näkee että omat ajatukseni menevät enemmistön kanssa yksiin.

[/quote]

Tai päinvastoin: miinuspeukuista voi sitten ihmetellä miten ihmiset ajattelevat niin erilailla kuin itse ja "ovat väärässä".

Vierailija
9/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan peukuta sen perusteella, onko kieliasu hyvä vai huono, vaan ihan sen asian perusteella. Toki erittäin huonoa kieliasua ja mielipiteen ilmaisemista heikosti esiintyy monesti samoissa viesteissä, mistä lie johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi