Plakkitunnelimainos
Mua ärsyttää ihan sikana kun siinä Oral-B plakkitunnelimainoksessa sillä naisella on ihan ruskee naama! Täysin vääränvärinen meikkivoide! Aina kun se mainos tulee en pysty keskittyy ku vaan sen naaman väriin :/
Kommentit (22)
Kilpailee pahimman mainoksen tittelistä sen Vitalinea Pro-onkstäämulle-näkyykse-bimbomainoksen rinnalla...
Se sen teennäinen naurahdus on "ihana". Just sillein nauretaan kun halutaan peittää/mitätöidä jokin sen hetkinen tunnetila tai päällimmäinen ajatus jota ei haluta paljastaa muille. Muistatteko Ylellä pyörineen sarjan Yöperho, Nighty Night? Sarjassa ollut kiltti tossukkanainen nauroi aina niin. Peittääkseen hermostuksensa ja mitätöidäkseen itsensä. Niiiin ärsyttävää!
Hävettääköhän tätä naista sen rusehtavan oranssi naama kun on nähnyt mainoksen?
Itse vajoaisin häpeästä maan alle ja syvälle.
Olen kiinnittänyt huomiota tuohon naamaan myös. Mutta eikö tämäkin mainos ole ihan etukäteen järjestettyu eli ei tuotakaan ole mistään hihasta reväisty tuohon eli mitäköhän siis mainoksen tekijät tai maskeeraja ovat ajatelleet?
Muutenkin nämä "todentuntuiset" mainokset jossa ihmiset on muka reväisty ihan yllätyksenä ex tempore suoraan mainokseen on tosi ärsyttäviä. Ne on käsittääkseni kaikki kuitenkin suunniteltu ja näytelty.
Esim. S-marketin mainokset jossa kaupassakävijät antavat kommentteja kaupasta. Se on ärsyttävä! Mikään ei ole ärsyttävämpää kun se että näytellään muka yllättynyttä tai sitä että tilanne olisi joku yllätys vaikka ei ole. Ja tyyppinä ärsyttää se oululainen? muija ja se murre. En muista edes mitä sanoi mutta ärsyttävää... "Ookkona maistanu.."
:DDD Siis mä marmatan tosta samasta asiasta melkein joka kerta kun se mainos tulee.. Muija näyttää naamasta ihan juustonaksulta. Karmee meikkimoka joka varastaa täysin huomion. Hauskaa että joku muukin katellut samaa :D
Se nainen näyttää livenäkin ihan samalta, eli uskoisin että aika ex tempore on tuohon valittu, tai ei siis ole sen enempää meikattu tms. Mistä tosiaan kertoo jo se että näyttää vähän kummalliselta. On ihan hyvännäköinen nainen oikeastikin, meikki on kyllä aika voimakas mutta näyttää ihan hyvältä, ei noin selkeästi väärän väriseltä /tummalta kuin tuossa mainoksessa. On pirteän ja reippaan oloinen muutenkin, siksi varmaan tuohon mainokseenkin valittu.
Aika tuollanien tyypillinen, vähän ylimielinen, vähän liian ruskea ja "I love my self" suomenruotsalinen stereotyyppi valittu, ilmeisesti tarkpituksella, mainokseen. Jos kuuntelee mainosäänen puhetta, niin huomaa toisen kielivirheen. Koko mainokselle "no men yäk".
Tilasin itselleni sekä vanhemmilleni erimerkkisiä päitä tähän harjaan. Jos on liian ärsyttävä mainos, niin pitää olla ostamatta.
Joo.. sama mulla. Miten ne laittaa tv.seen tommosen kun mä en ainakaan pysty keskittymään mainoksen ideaan kun ihmettelen vaan sitä naamaa.
Mua ärsyttää jumalattomasti ku se nainen sanoo, et sen ensimmäiset sanat taisivat olla että "APUA!" vaikka ne oli kylläkin "nå men, yök!".... RAAAAHHH
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:47"]Mua ärsyttää jumalattomasti ku se nainen sanoo, et sen ensimmäiset sanat taisivat olla että "APUA!" vaikka ne oli kylläkin "nå men, yök!".... RAAAAHHH
[/quote] mitä tarkoittaa nå men ?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:47"]Mua ärsyttää jumalattomasti ku se nainen sanoo, et sen ensimmäiset sanat taisivat olla että "APUA!" vaikka ne oli kylläkin "nå men, yök!".... RAAAAHHH
[/quote] no mutta
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:48"]
[/quote]
Va seijär dyy?
"Nå men, yök!" Kamala mainos, kamala meikkivoide. Nolottaa esiintyjääkin varmaan katsella itseään.
Joo siinä on semmoinen tyyli etten oikein pidä, eniten olen kyllä kauhistellut sitä huulten ympärillä loistavaa kiiltoa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:07"]
Minua ärsyttää eniten sen naisen teennäisyys!
[/quote]
Mua oksettaa taas sen LÄSSYTYS. Sellaista omahyväistä naukumista kun ihminen rakastaa omaa ääntään yli kaiken. Tollasia löytyy meiltä töistä monta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:09"]
Nainen selvästi on luonnostaan tummaihoinen.
[/quote]
Pieni ero korvien ja kasvojen värin välillä...
Oranssi teennäinen umppalumppa. Käsittämättömän ärsyttävä rotko.
Ämmä lotkotti menemään minkä kerkesi ja lopun hirnuminen viimeisteli mainoksen.