Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies otti eilen tatskan kysymättä multa ensin!

Vierailija
27.09.2020 |

Tiedän että kuulostan niuholta nipottajalta, mutta mulle ei ole ok, että aviomies ottaa kuvan puhumatta ensin asiasta minun kanssa.

Eniten tässä loukkaa minua se, että miehen ottamassa tatuoinnissa on tekstiä kielellä, jota en osaa ja ymmärrä, eli tuntuu siltä, että mies briljeeraa sivistyksellään ja ”omilla jutuillaan” ja sulkee mut ulkopuolelle tärkeistä asioistaan.

Kuulisin mielellään muiden ajatuksia aiheesta. Olen itkenyt ja kipuillut nyt kohta kaksi päivää, enkä ole saanut muilta läheisiltä tukea ja ymmärrystä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi**u, mikä taulapää...siis AP.

Vierailija
2/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä httoa mä just luin?! Kasva ap aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*soittaa maailman pienintä viulua*

Vierailija
4/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa itse päättää noin vähäpätöisestä asiasta joka ei oikeasti vaikuta arkeenne mitenkään. Eri asia jos parisuhteessa tekee molempiin vaikuttavia päätöksiä yksin mutta on kyllä ap todella kontrolloivaa ja tietyssä mielessä myös lapsellista kitistä tuollaisesta.

Vierailija
5/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli masturboinut ja käyttänyt Perskinolia! Eipä kysynyt lupaa. Mitä nyt? Onko ero edessä?

Vierailija
6/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä tatuointi voi häiritä kumppania ja aiheuttaa shokin, jopa eron. Lupaa hän ei tosin siihen tarvitse, riski on hänen.

Vierailija
7/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5/5

Vierailija
8/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on no-go.

Vierailija
9/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle toisen iho.

10/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehesi vartalo, ei sinun, hänellä on täysi oikeus tehdä sille ja sillä mitä haluaa. Jollei kuva ole suurin piirtein otsassa, niin se ei edes vaikuta elämäänne mitenkään. Tatuointi ei mielestäni ole hyvä syy erota.

Kysy mieheltäsi mitä teksti tarkoittaa ja muutenkin kuvan merkitystä hänelle, saatat oppia tuntemaan hänet taas hieman aiempaa paremmin. :)

Vierailija
11/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on miehen keho! akka ei puutu miehen kehoon! sinulla on oikeus tappaa vauvoja, ja nyt haluat kieltää miestä tekemästä vartalolleen jotakin. HÄPEÄ!

Vierailija
12/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin loukkaavana ettei ole kertonut mitä suunnittelee, koska normaalin suhteen ollessa kyseessä ei kumpikaan tee tuollaisia meidän perheessä.

Pidän muutenkin nykyään törppönä ihnistä joka ottaa kuvia itseensä.

Vierailija
13/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat eivät suostu tekemään aborttia ja sillä keinolla rikastuvat elareilla. Onhan kyseessä muijan keho. Mutta auta armias, jos mies haluaa ottaa tatuoinnin omaan kehoonsa. SINULLA EI OLE OIKEUTTA PUUTTUA TOISEN KEHOON AKKA! K.Y.S.

Vierailija
14/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi miehellä = turn off.

Tatuointi on myös terveysriski (tatskan ottamisen jälkeen on verenluovutuskielto) joten itse lopettaisin seksin harrastamisen miehen kanssa ja kieltäytyisin suutelemasta häntä. Kun tatuoinnin ottamisesta on kulunut 6 kuukautta ja miehen verikokeet (hepatiitti, yms) on todettu puhtaiksi, voisin harkita suutelemista. Seksiä en enää harrastaisi ilman kondomia tuon miehen kanssa koskaan. 

Vierailija
15/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä tatskassa lukee?

Vierailija
16/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on niin last season.

Vierailija
17/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi miehellä = turn off.

Tatuointi on myös terveysriski (tatskan ottamisen jälkeen on verenluovutuskielto) joten itse lopettaisin seksin harrastamisen miehen kanssa ja kieltäytyisin suutelemasta häntä. Kun tatuoinnin ottamisesta on kulunut 6 kuukautta ja miehen verikokeet (hepatiitti, yms) on todettu puhtaiksi, voisin harkita suutelemista. Seksiä en enää harrastaisi ilman kondomia tuon miehen kanssa koskaan. 

Ei sulla mitään miestä ole.

Vierailija
18/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin tosi ihmeissäni jos mieheni mitään puhumatta olisi käynyt ottamassa tatuoinnin. Olisin pettynyt jos olisi tollaista asiaa suunnitellut, eikä siitä olisi ollut mitään puhetta. Mitä muuta miehellä on mielessä/elämässä, josta ei puhuta ja miksi. Olis se mulle epäluottamuslause. Tollaset jutut on mielestäni ihan perus kamaa parisuhteessa sanoa ääneen ja jutella niistä.

Tietenkin mies saisi haluamansa tatuoinnin ottaa, vaikka en siitä/ideasta tykkäisikään.

Vierailija
19/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei siis tatuoinnit häiritse yhtään, itsellänikin on muutamia kuvia, mm isot kuvat reidessä ja selässä.

Minua loukkaa se, että mies ottaa kuvan puhumatta mulle asiasta ensin mitään ja sitten vielä valitsee kuvan, koka ei merkitse minulle mitään ja tekstin, jota en ymmärrä.

Miten hän voi kokea tärkeäksi asian, joka ei minulle merkitse mitään.

Emmekä ole mitään syrjäytyneitä elämänkalluja, vaan sivistynyt ja korkeakoulutettu pari, joka on fiksu ja yhteiskunnallisesti valveutunut.

Ap

Vierailija
20/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kielellä?