Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies otti eilen tatskan kysymättä multa ensin!

Vierailija
27.09.2020 |

Tiedän että kuulostan niuholta nipottajalta, mutta mulle ei ole ok, että aviomies ottaa kuvan puhumatta ensin asiasta minun kanssa.

Eniten tässä loukkaa minua se, että miehen ottamassa tatuoinnissa on tekstiä kielellä, jota en osaa ja ymmärrä, eli tuntuu siltä, että mies briljeeraa sivistyksellään ja ”omilla jutuillaan” ja sulkee mut ulkopuolelle tärkeistä asioistaan.

Kuulisin mielellään muiden ajatuksia aiheesta. Olen itkenyt ja kipuillut nyt kohta kaksi päivää, enkä ole saanut muilta läheisiltä tukea ja ymmärrystä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä siinä tatskassa lukee?

Siinä on ruusu ja lukee ranskaksi jotain mitä en ymmärrä. Joku säe jostain 70-luvun ranskalaisesta biisistä.

Mies on asunut Ranskassa ja ollut ranskalaisen naisen kanssa vuosia ennen minua, niin ei ollut mulle kiva yllätys.

Ap

Vierailija
22/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän voi kokea tärkeäksi asian, joka ei minulle merkitse mitään.

Olisikohan hänellä ihan oma elämä?

Mutta trollihan sinä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siinä tatskassa lukee?

Siinä on ruusu ja lukee ranskaksi jotain mitä en ymmärrä. Joku säe jostain 70-luvun ranskalaisesta biisistä.

Mies on asunut Ranskassa ja ollut ranskalaisen naisen kanssa vuosia ennen minua, niin ei ollut mulle kiva yllätys.

Ap

Uu, hieno juonenkäänne!

Haen popparit.

24/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei siis tatuoinnit häiritse yhtään, itsellänikin on muutamia kuvia, mm isot kuvat reidessä ja selässä.

Minua loukkaa se, että mies ottaa kuvan puhumatta mulle asiasta ensin mitään ja sitten vielä valitsee kuvan, koka ei merkitse minulle mitään ja tekstin, jota en ymmärrä.

Miten hän voi kokea tärkeäksi asian, joka ei minulle merkitse mitään.

Emmekä ole mitään syrjäytyneitä elämänkalluja, vaan sivistynyt ja korkeakoulutettu pari, joka on fiksu ja yhteiskunnallisesti valveutunut.

Ap

Kuva merkitsee miehellesi riittävästi, että hän halusi ikuistaa sen iholleen. Kaikissa meissä on parisuhteessakin ollessa olemassa yksilö, vaikkakin parisuhteessa ollessa se yksilö on osa tiimiä. Etkö kuitenkin haluaisi tukea häntä hänelle tärkeissä asioissa tiimin osapuolena, vaikka ne eivät olisi itsellesi yksilönä niin tärkeitä?

Vierailija
25/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihan rohkeasti mitä siinä lukee, kyllä täällä meitä ranskankielentaitoisia löytyy. Vai etkö uskalla?

Vierailija
26/26 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy mitä siinä lukee.