Paras suklaa?
Kommentit (28)
Kyllä se fazerin sininen on paras. :)
Heh:) itse olen tällä viikolla syönyt 2 minttukrokantti sukllaalevyä! On niin helvetin huvää ♥♥
Kalev mustikka-valkosuklaa, Marabou minttukrokantti, fazerin tummasuklaa, mut noi kaikki vähän turhan makeita cocovi appelsiini raakasuklaa hehe kans "terveellistä" ei tuu niin pahaa morkkista
Tällä hetkellä varmaan Milkan maitosuklaa.Kakkosena ja kolmosena tulee fazer ja marabou.Kuulostaa varmaan ärsyttävältä snobeilulta,mutta saksalainen suklaa on tosi herkkua:)!
Millaisia määriä te syötte kerralla? Kertokaa aloittelijalle
Fazer mansikka ja kalev mustikka. Harmi, etten migreenin takia voi mitään suklaata syödä :(
Porvoon Brunbergin suklaita kannattaa maistaa.. esim. niiden riisisuklaa on hyvääää. Samaten tuo Big Cat oli hyvä, en tiedä löytyykö sitä enää edes jonakin variaationa. Noh - onhan joku Fazerin pähkinäsuklaalevy myös hyväää. Kaikki edellämainitut kuitenkin sen verran kalliita että jätän välin, ja ostan Lidlin halpissuklaata 0,50 €/100 g. Kyllä sekin kelpaa. T. mies.
Nyt kun olen karkkilakossa, sanoisin että aivan kaikki suklaa on parasta :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:02"]
Millaisia määriä te syötte kerralla? Kertokaa aloittelijalle
[/quote]
Minä saatan syödä pari palaa vuodessa. Aikamoinen nautinto, kun syö suklaata vain harvoin.
Milkan keksi+maitosuklaa ja Maraboun Ja levy. Kerralla syön suklaata vähintään 100g, yleensä menee 200g levy kerralla
Marabou minttukrokantti
Marabou Japp
Fazer jugurttimustikka
Mä syön koko levyn kerralla yksin :D
Ihan tavallisista ruokakaupan peruslevyistä suosikkini ovat Lidlin myymät J.D. Grossit. Varsinkin hintaansa nähden todella hyvää suklaata.
Marabou minttukrokantti ja Kalevin mustikka-valkosuklaa.
Maraboun minttusuklaa "nappi"rulla...miksiköhän tykkään enemmän Maraboun kuin Fazerin suklaista? Onko M. makeampaa?
Pirkan hasselpähkinävalkosuklaa.