Miksi anoppi kehuu poikaansa minulle ?
Mulla on anoppi joka tykkää alleviivata minulle kuinka hänellä on hieno poika ja on niin ylpeä. Kohtelen siis miestäni hyvin eli sellaisesta ei ole kyse. En saa kiinni mistä johtuu tuollainen käytös. Hänellä on siskoja ja ystäviä joille voisi kehua. Minua tai lapsiamme ei Kehu :D. Vai onko anopit yleensä tällaisia?
Kommentit (32)
Meilläkin anopin pojat on täydellisiä kultapoikia. Minä ryökäle tein sitten vain tyttöjä ja voi että se pettymys paistaa läpi anopista.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin anopin pojat on täydellisiä kultapoikia. Minä ryökäle tein sitten vain tyttöjä ja voi että se pettymys paistaa läpi anopista.
Meillä on kyllä poika mutta ei anoppi häntä kehu, vain omaa aikuista poikaansa :D. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto.
Toinen palstan vakiovastaus: Hän on vain kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Äiti-poika-suhde on aina poikkeuksellinen. Saat nyt tuta sen.
Kerro lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää?
Ehkä rivienvälistä paistaa kokemukseni tuttavaperheistä, joissa on harrastettu avointa tyttövihaa. Tiedän äkkisältään sanottuna kolme perhettä, joissa poikalapsi on nostettu valokeilaan ja tyttölasta suurinpiirtein vihattu. Yleensä taustalla on äidin katkeruus omaa tyttöään kohtaan. Tämä on ilmeisestikin valitettavan yleistä.
Ap kuitenkin kertoi, ettei heidän oma (poika)lapsi saa samanlaista huomiota. Joku mt-sairaus tälläkin anopilla on.
Yrittää viestittää, että hänen kasvattamastaan pojastaan tuli kyllä hyvä, toisin kuin teidän pojasta, jolloin sormi osoittelee tietenkin sinun suuntaan...
Mitä ihmettä :D Minä ainakin kuuntelisin mielelläni kun anoppi kehuu poikaansa, olen nimittäin samaa mieltä.
mun mielestä on myös ihanaa kun kuka tahansa kehuu miestäni, oli se sitten hänen sukunsa, minun sukuni, tai joku muu :)
Anoppi vihjaa, ettet arvosta hänen poikaansa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä :D Minä ainakin kuuntelisin mielelläni kun anoppi kehuu poikaansa, olen nimittäin samaa mieltä.
Olen minäkin samaa mieltä ja hymyillen nyökyttelen, mutta samalla ihmettelen miksi anoppi kehuu poikaansa minulle (ei kehu suoraan pojalleen ) ja esimerkiksi meidän 6-vuotias poika ei juuri saa kehuja osakseen. Se on minusta outoa. Ap
Monilla anopeilla taitaa olla suuria aukko jalisääntymisbiologiassa, jos moittii miniää, että tämä tekee vain tyttöjä. Poikaansahan hänen pitäisi moittia, sillä mieshän se kromosomeineen määrää, kumpia tulee. Miehellä on kahdenlaisia kromosomeja, x ja y. Naisella vain yhdenlaisia eli x. Jos mies siittää munasolun x:llä, tulee tyttö, jos y:llä., tulee poika. Mies ei voi valita, kumpi kromosomi pääsee hommiin. Jostain olen myös lukenut, että seksuaalisesti viriilit miehet siittävät enemmän poikia kuin seksuaalisesti laiskemmat. Tämän teorian paikkansapitävyydestä en uskalla mennä takuuseen.
Kyllä tuo on eräänlaista narsismia, lapsi nähdään itsensä jatkeena.
Oikeestiko siinä on jotain ihmeteltävää, että äiti kehuu lastansa? Että ihan mielenterveysongelmainen...
Mun tyttären anoppi kehuu poikaansa vuolaasti mulle. Kerran viikossa vähintään tulee ylistyspuhelu. Kai mä nyt itsekkin näen, millanen se vävy on.
Anoppi on tyhmä. Hänellä ei ole muuta elämää kuin lapsensa. Työtön, kouluttamaton, ei harrastuksia, ystäviä?
Sovinisti.
Pitää poikaansa omana saavutuksenaan, läheisriippuvainen.
Ehkä hän on jopa jotenkin v ä ha järki nen
diagnosoitu.
Otan osaa, jos näin on.
Parempi tuo, kuin mun anopin tauoton valitusvirsi siitä, kuinka huonoja hänen poikansa ovat. Miehen veli on yksineläjä, joten ei ole edes saanut perhettä aikaiseksi, vaikka mittarissa on kohta 50. Mieheni taas tehnyt ihan väärän puoliso valinnan, ja liikaa tehnyt lapsia. Lapsia kaksi. Plus kaikki muut viat, mitä pojissa on. Ikinä ei kehu, paitsi itseään.
Minun anoppini poikansa kehuminen ärsyttää koska se on niin överiä, hän on huippuälykäs, ihanan sosiaalinen ja vaikka mitä. Mieheni ei hänen mielestä voi tehdä mitään väärin, wc ssäkin tuotokset ovat varmaan kukkasia. Äidinrakkaus on usein niin sokeaa.
Minä ja mieheni olemme mielestäni ihan tavallisia ihmisiä kuitenkin. Ilmeisesti en palvo miestäni tarpeeksi vaikka olen kyllä todella kannustava enkä ikinä nalkuta tm.
Tosiaan alta huokuu asenne että minun pitäisi olla kiitollinen kun sain harvinaisen kultakimpaleen. Kehuskelu ei ole koskaan hyvää käytöstä ja anoppi kehuu myös itseään ja kaipaa ihailua.