Kuka maksaa maskit työvoimakoulutuksessa?
Nyt kun maskisuositus tuli moniin kouluihin, niin miten on työvoimakoulutuksen laita? Kuka maksaa maskit? Työvoimakoulutuksenhan pitää lain mukaan olla ilmaista. Entä muissa työvoimapalveluissa? Näissä on pakko käydä karenssin uhalla altistumassa koronalle, joten työkkärin kuuluisi järjestää osallistujille kasvomaskit.
Kommentit (12)
Sinä pääset kustantamaan kaikkien työvoimakouluttautujien maskit. Kun kysyit, niin ilmoittauduit siinä samalla vapaaehtoiseksi.
Kuka kustantaa työvoimakoulutuksessa olevien vaatteet? Sama taho kustantaa maskit, eli sinä itse.
Älä urputa vaan käytä fleecekauluria maskina.
Kuka kustantaa koulutuksessa olevien vaatteet?
Niin kauan kuin maskien käytöstä on vain suositus, maksetaan itse.
Entäs jos ei ole varaa? Varmaan ois kaikkien etu että olis maskit kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin maskien käytöstä on vain suositus, maksetaan itse.
Juuri niin, ja niin sen kuuluukin olla.
Kunnilla on muuten edelleen velvollisuus hankkia ilmaiset maskit köyhille.
Missä on sanottu, että kouluissa olisi vaatesuositus? Jos ei ole vaatteita, niin ei sillä niin väliä. Ainoastaan maskisuositus on annettu.
Sinä tietysti itse kustannat maskisi. Jos ei varaa, saat paikkakuntasi ruokajakelu -pisteistä, diakoniatyöntekijältä yms. ilmaisen maskin/ilmaiset maskit. Googlaa vaikka netistä paikkakuntasi maskijakelu.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tietysti itse kustannat maskisi. Jos ei varaa, saat paikkakuntasi ruokajakelu -pisteistä, diakoniatyöntekijältä yms. ilmaisen maskin/ilmaiset maskit. Googlaa vaikka netistä paikkakuntasi maskijakelu.
Omassa kaupungissani jaetaan vain 2 ilmaista maskia / henkilö ja ne ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaupungissani jaetaan vain 2 ilmaista maskia / henkilö ja ne ei riitä.
Voinet varmasti lisää tarvitessasi hakea taas uudet 2 .. Keskustele jakelijoiden kanssa. Ja jos kyseessä on kangasmaskit, voit pestä ne, ja käyttää uudelleen.
Ne voi ostaa itse koronalisällä