Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ja sydänemojit

Vierailija
27.09.2020 |

Onko ihan normaalia, että parin päivän tinder-chattailun jälkeen toinen alkaa jo sydämiä laittelemaan? Minusta todella häiritsevää ja tekisi mieli lopettaa siihen, juosta lujaa pakoon, poistaa koko tinder.

Latasin Tinderin ensimmäistä kertaa perjantaina, ja heti ekojen minuuttien aikana tuli pari matchia. Olen nyt yhden miehen kanssa chattaillut kaksi päivää, ja nyt jo alkaa tulemaan "Hyvää yötä 😘" ja "Hyvää huomenta ❤️" viestiä. En pidä yhtään tuollaisesta, olenko ihan outo?
Annanko sydämelle vain liian ison merkityksen?

Tiesin että oli virhe ladata koko tyhmä sovellus, en minä osaa näköjään näitä asioita.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit ❤️

Vierailija
2/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit ❤️

Kiitz! ❤️

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta meni pari minuuttia saada mätchejä, se mies odotti todennäköisesti kuukausia.

Vierailija
4/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis itse käytin tinderiä pari päivää ja lopetin järkytyksestä. Näitä hulluja siellä riittää, ihastutaan ja suurin piirtein kositaan vaikka ollaan viestitelty muutamia kertoja, eikä edes nähty livenä. Kertoo siitä miten epätoivoisia ja hulluja miehet voivat olla. Tuskin suhteesta tällaisten kanssa mitään koskaan voisi tulla? Itse olen todennut, että helpompaa ja kivempaa elämäni on sinkkuna, jos joku täydellinen osuu kohdalle joskus livenä niin sitten voin harkita uudelleen. Väkisin vääntämällä ei tule mitään. 

Vierailija
5/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni vähän outoa, kun ettehän te vielä edes tunne. Ja itselle varmaan tulisi olo, että laittaa sydämiä kaikille muillekin.

Vierailija
6/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan emojeja ja hymiöitä, joskus harvoin, osuvissa kohdissa menee yksittäinen. Mutta miehen käyttämänä ne on vielä pahempi juttu.

Vierailija
7/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta meni pari minuuttia saada mätchejä, se mies odotti todennäköisesti kuukausia.

Niin, eli epätoivoinen kaveri kyseessä? Se mulla nimittäin ekana tulee mieleen, että epätoivoisena luullaan kauhian lirkuttelun tekevän vaikutuksen. Ei muuten tee. Itse kyllä lähdin koko hommaan ajatuksella, että ihan rauhassa jutustelen jonkun/joidenkin kanssa päiviä, jopa viikkoja. Voitas jopa tavata jollain vieraalla maaperällä (eli ei kummankaan kotona) esimerkiksi päivällisen muodossa. En todellakaan kuvittele ekan ihmisen olevan se oikea minulle - ei sieltä ehkä löydy sitä ikinä, mutta ei ainakaan parissa päivässä.

Ap

Vierailija
8/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli epätoivoinen kaveri kyseessä? Se mulla nimittäin ekana tulee mieleen, että epätoivoisena luullaan kauhian lirkuttelun tekevän vaikutuksen. Ei muuten tee. Itse kyllä lähdin koko hommaan ajatuksella, että ihan rauhassa jutustelen jonkun/joidenkin kanssa päiviä, jopa viikkoja. Voitas jopa tavata jollain vieraalla maaperällä (eli ei kummankaan kotona) esimerkiksi päivällisen muodossa. En todellakaan kuvittele ekan ihmisen olevan se oikea minulle - ei sieltä ehkä löydy sitä ikinä, mutta ei ainakaan parissa päivässä.

Ap

En tiedä onko epätoivoinen vai ei, mutta ymmärrettävästi panostaa enemmän.

Vierailija
9/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis itse käytin tinderiä pari päivää ja lopetin järkytyksestä. Näitä hulluja siellä riittää, ihastutaan ja suurin piirtein kositaan vaikka ollaan viestitelty muutamia kertoja, eikä edes nähty livenä. Kertoo siitä miten epätoivoisia ja hulluja miehet voivat olla. Tuskin suhteesta tällaisten kanssa mitään koskaan voisi tulla? Itse olen todennut, että helpompaa ja kivempaa elämäni on sinkkuna, jos joku täydellinen osuu kohdalle joskus livenä niin sitten voin harkita uudelleen. Väkisin vääntämällä ei tule mitään. 

Aamen! Tunnen oloni itseasiassa vähän huijariksi tuolla Tinderissä, koska mulle ei ole maata kaatavaa vaikkei sieltä löytyisikään ketään sopivaa. Lähipiiri vaan painostaa edes yrittämään, joten ehkä sillä tuon latasin että voin sitten sanoa, että yritetty on, antakaa nyt olla rauhassa.

Olisihan se mukavaa jakaa elämä jonkun erityisen kanssa, mutta pärjään kyllä yksinkin - jopa niin hyvin, etten edes tiedä haluanko ottaa riskiä, että enää kaikki ei olekaan niin helppoa.

Ap

Vierailija
10/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni vähän outoa, kun ettehän te vielä edes tunne. Ja itselle varmaan tulisi olo, että laittaa sydämiä kaikille muillekin.

Totta!

Ap

Vierailija
11/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melko kylmä tosikko. Ei se sydän mikään kosinta ole, hyvänen aika sentään.

Vierailija
12/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt hymiöihin tarvitse niin vakavasti suhtautua. Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki niitä siellä lähettelevät lyhyenkin viesteilyn aikana. Itsekin välillä eikä ne ainakaan mun puolelta mitään rakkauden tunnustuksia ole :D

Vierailija
13/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt hymiöihin tarvitse niin vakavasti suhtautua. Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki niitä siellä lähettelevät lyhyenkin viesteilyn aikana. Itsekin välillä eikä ne ainakaan mun puolelta mitään rakkauden tunnustuksia ole :D

No ei varmaan rakkauden tunnustuksia ole, mutta ei minua viehätä miehessä teinitytön tyyli kirjoittaa.

Ap

Vierailija
14/14 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan rakkauden tunnustuksia ole, mutta ei minua viehätä miehessä teinitytön tyyli kirjoittaa.

Ap

Ei se mikään teinitytön tyyli ole!

Itse laitan kuitenkin vasta sitten jos ollaan oikeasti pussailtu ja tyyppi kiinnostaa isommin eli vähän oudolta tuntuis saada parin päivän jälkeen hyvän yön -toivotuksia tuollaisilla flirttiemojilla varustettuna

Mies