Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakulaatio

Vierailija
27.09.2020 |

Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mitä oli, huomaa vaan että täällä on hitosti ihmisiä jotka eivät ole koskaan saaneet rajua orgasmia. Sääli.

Älä nyt suotta sääli. Moni löytää seksuaalisuutensa vasta vanhemmalla iällä, esimerkiksi synnytysten jälkeen. Vaikka nuorena ei lirahtelisi, nin myöhemmin saattaa hyvinkin.

Vierailija
42/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille "Tietämättömille".

Tässä on tehty ihan tutkimus ja KYLLÄ, se on virtsaa.

https://www.discovermagazine.com/the-sciences/proof-that-female-ejacula…

Aivan sama vaikka olisikin. Kiihottavaa se silti on saada nainen squirttaamaan. Harmillisesti oma vaimo jotenkin häpeää tuota ja harvoin antaa mennä siihen asti. Tiedän kyllä keinon, millä tuo onnistuu sormipelillä (vaatii aika erikoisia ja voimakkaita liikkeitä :D). Normaalissa aktissa ei ole nykyisen naisen kanssa onnistunut.

Jos vaimosi ei halua, niin lopeta se virtsarakon kovakourainen räplääminen. Kaikki eivät siitä pidä.

Riippuu naisen anatomiasta. Jotkut saavat helposti yhdynnässä, jos anatomia on sellainen, stimuloituu oikeasta paikasta.

Lisäksi on myös naisia, jotka eivät tykkää siitä rakon räpläämisen tunteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotteko vielä että mistä se tulee? Naisella on 3 reikää alapäässä. Sen varmaan tietävät kaikki. Virtsaputkesta tuleva neste on virtsaa. Piste.

Bartholin rauhasesta. Tunteena lähinnä lirahdus. Täytyy olla todella kiihottunut.

Tässä rauhasessa pitäisi olla reikä mistä tämä hunajainen neste tulee. Onko? Se on fakta että viertsa-aukosta tulee vain virtsaa. Virtsa tulee virtsarakosta. Oletteko olleet ollenkaan hereillä biologiantunneilla?

Vierailija
44/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mitä oli, huomaa vaan että täällä on hitosti ihmisiä jotka eivät ole koskaan saaneet rajua orgasmia. Sääli.

Höpöhöpö. Squirttaaminen ei ole rajun orgasmin merkki. Niitä tajunnan räjäyttäviä orgasmeja saavat nekin, jotka eivät squirttaa.

Joku mies reppana on saanut näköjään jonkun naisen squirttaamaan, ja kuvittelee että kaikkien täytyy niin tehdä, tai eivät tiedä orkuista mitään.

Vierailija
45/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkää virtsaa. Itseltä pääsi kerran lirahtamaan seksin aikana uuden poikaystävän kanssa kun rakko oli ihan täynnä. Tämä oli ihan haltioissaan että squirttasin. Juu, squirttaamistahan se oli. Nolotti ihan saatanasti. :D

46/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omia kokemuksia. N36

Minullakaan ei omia kokemuksia. M38

Vierailija
47/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannutaan siitä ettei pystytä pidättämään pissaa yhdynnän aikana

Vierailija
48/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa ennen ja jälkeen seksin on erilaista kuin squirtti. Käyn aina ennen pissalla tosin, että ois puhdasta. Ihan eri hajuista ja väristä. Uskon kyllä että voi rakosta tulla ja mukana virtsaa. Silti on eri juttu. Liittyy varmasta monenlaiseen muuhunkin juttuun kuin virtsaamiseen. Varmasti tähän liittyy alueen ihana hermotus ja paisuvaiset. Tuossa tutkimuksessakin sanotaan, että mukana oli sitä prostata-ainetta. On varmasti nyt aika kevyesti tutkittu. On ihana kokemus ja tunne. Nautinto tässä on se pointti. Ei hajuttoman ja värittömän nesteen lirahtamisen takia häpäiseminen... hähhää nautit nyt, mutta kuset vaan. Jyrkkä ei seksuaaliselle häpäisemiselle!! Miksi niin monet saa olla jonkun muun seksuaslisuusasian kanssa hyväksyttyjä, mutta squirttaamisesta pitää aina toisten päteä ja häpäistä. Oli ihan mitä nyt vaan. Virtsakaan ei oo vaarallista, saati sitten virtsan hajuton ja mauton kirkas neste.

Kokeilkaapa itse g-pistehierontaa ja sen nautintoa. Älkää pelätkö painetta. Antakaa sen tulla. Oi se voi olla tosi ihanaa. Itse olen vasta lyhyen aikaa squirtannut.

Olen jo 45 ja monta asiaa on seksuaalisuudessa auennut viimeisen vuoden aikana. Kuten kerroin squirttaamista ennen tulee sellainen paine hierottaessa, hyvin nautinnollinen ja syvä. Lähellä yleistä panetuksen tunnetta. Kun nautinnon aallot, squirtit vie painetta pois, panetus laukeaa sekin pois. Paremmin tuosta tyydytyn kuin klittaorkuista.

49/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotteko vielä että mistä se tulee? Naisella on 3 reikää alapäässä. Sen varmaan tietävät kaikki. Virtsaputkesta tuleva neste on virtsaa. Piste.

Mielestäni tämä todiste että virtsaputkesta tuleva neste on aina pissaa on vähän huteralla pohjalla, koska tuleehan miehelläkin tätä reittiä paria eri eritettä.

Vierailija
50/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikoihin eletty, kun virtsanpidätyskyvyn menettäminenkin on seksikästä...... huh huh!

Minä en päästä yhtäkään paskakouraista äijää räpeltämään alakertaani. Sen verran monta virtsatietulehdusta on tullut kärsittyä, että seksitön elämä on pieni hinta terveestä elämästä.

Vierailija
51/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahvat lantionpohjanlihakset ja ne pikemminkin auttaa squirttaamisessa.

Tämä on yksi ikiaikainen naisen seksuaalisuuden aspekti. Ihan todellinen ilmiö. Ihan sama mistä tulee. Älkää jumittako pissa-asiaan, älkää häpäiskö. Antakaa naisten olla nautinnossaan vapaita. Nautintoa kohti rakkaudella.

Vierailija
52/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille "Tietämättömille".

Tässä on tehty ihan tutkimus ja KYLLÄ, se on virtsaa.

https://www.discovermagazine.com/the-sciences/proof-that-female-ejacula…

Aivan sama vaikka olisikin. Kiihottavaa se silti on saada nainen squirttaamaan. Harmillisesti oma vaimo jotenkin häpeää tuota ja harvoin antaa mennä siihen asti. Tiedän kyllä keinon, millä tuo onnistuu sormipelillä (vaatii aika erikoisia ja voimakkaita liikkeitä :D). Normaalissa aktissa ei ole nykyisen naisen kanssa onnistunut.

Jos vaimosi ei halua, niin lopeta se virtsarakon kovakourainen räplääminen. Kaikki eivät siitä pidä.

Vain vauvafoorumilla tästäkin saadaan käännettyä joku negatiivinen kommentti. Mihen pitäisi olla hyvä tyydyttämään nainen, mutta sitten kun mies yrittää kaikkensa, niin sekin on huono juttu.

Hommahan on niin, että silloin harvoin, kun vaimo pääsee tuosta estostaan yli, niin saa ihan järisyttävän orgasmin squirttauksen yhteydessä ja on todella tyytyväinen ja tyydytetty. Ilmeisesti kuitenkin normaalisti häpeää tuota hallinnnan menetystä ja märkiä lakanoita, jonka vuoksi tätä tapahtuu aika harvoin, kun ei uskalla heittäytyä.

No aivan sama. Miehet on sikoja ja perseestä ja vaimon tulisi jättää minut välittömästi, eikö niin? 

Vierailija
53/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä todiste että virtsaputkesta tuleva neste on aina pissaa on vähän huteralla pohjalla, koska tuleehan miehelläkin tätä reittiä paria eri eritettä.

Toisaalta miehiltä on löydetty erilliset piuhat ja säiliöt molemmille eritteille.

Vierailija
54/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aikoihin eletty, kun virtsanpidätyskyvyn menettäminenkin on seksikästä...... huh huh!

Minä en päästä yhtäkään paskakouraista äijää räpeltämään alakertaani. Sen verran monta virtsatietulehdusta on tullut kärsittyä, että seksitön elämä on pieni hinta terveestä elämästä.

Äläpä päästä ketään muuta, mutta voit dildolla hieroa vaginan suuta ja etuosaa virtsaputken suuntaan. Toisella kädellä hierot klittaa. Tekee gutaa. Tunnet kenties paineen kasvavan ja paikkojen siinä turpoavan. Tätä hieromista jos harjoittelet, kenties joskus...

Vierailija
55/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Squirttaaminen ei ole rajun orgasmin merkki. Niitä tajunnan räjäyttäviä orgasmeja saavat nekin, jotka eivät squirttaa.

Joku mies reppana on saanut näköjään jonkun naisen squirttaamaan, ja kuvittelee että kaikkien täytyy niin tehdä, tai eivät tiedä orkuista mitään.

Tämä on kyllä maailman myrkyllisin foorumi. Jos sanoo, että squirttaus on vain pissaa, saa alapeukkuja. Jos sanoo, että on kiva saada nainen squirttaamaan on säälittävä miesreppana. Oikeastaan ihan sama mitä mieltä miehet ovat, niin alapeukkuja satelee.

Varmaan mukava elämä teillä, kun olette niin katkeroituneita.

Vierailija
56/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta olen ihan tyytyväinen, että pysyt kaukana meistä.

t. Mies

Vierailija
57/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko perehtynyt naisen ja miehen anatomiaan ollenkaan? Niinpä. Et ole.

Vierailija
58/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ejakulointi ei vaadi naisella välttämättä edes orgasmia.

Mutta ainakin mulla tulee samanaikaisesti molemmat, ratsastaessa miehen päällä.

Vierailija
59/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsa ennen ja jälkeen seksin on erilaista kuin squirtti. Käyn aina ennen pissalla tosin, että ois puhdasta. Ihan eri hajuista ja väristä. Uskon kyllä että voi rakosta tulla ja mukana virtsaa. Silti on eri juttu. Liittyy varmasta monenlaiseen muuhunkin juttuun kuin virtsaamiseen. Varmasti tähän liittyy alueen ihana hermotus ja paisuvaiset. Tuossa tutkimuksessakin sanotaan, että mukana oli sitä prostata-ainetta. On varmasti nyt aika kevyesti tutkittu. On ihana kokemus ja tunne. Nautinto tässä on se pointti. Ei hajuttoman ja värittömän nesteen lirahtamisen takia häpäiseminen... hähhää nautit nyt, mutta kuset vaan. Jyrkkä ei seksuaaliselle häpäisemiselle!! Miksi niin monet saa olla jonkun muun seksuaslisuusasian kanssa hyväksyttyjä, mutta squirttaamisesta pitää aina toisten päteä ja häpäistä. Oli ihan mitä nyt vaan. Virtsakaan ei oo vaarallista, saati sitten virtsan hajuton ja mauton kirkas neste.

Kokeilkaapa itse g-pistehierontaa ja sen nautintoa. Älkää pelätkö painetta. Antakaa sen tulla. Oi se voi olla tosi ihanaa. Itse olen vasta lyhyen aikaa squirtannut.

Olen jo 45 ja monta asiaa on seksuaalisuudessa auennut viimeisen vuoden aikana. Kuten kerroin squirttaamista ennen tulee sellainen paine hierottaessa, hyvin nautinnollinen ja syvä. Lähellä yleistä panetuksen tunnetta. Kun nautinnon aallot, squirtit vie painetta pois, panetus laukeaa sekin pois. Paremmin tuosta tyydytyn kuin klittaorkuista.

Minä sauvon lasisauvalla g pistettä, samalla vibralla hitaalla teholla klitorista.. aah ihanaa.. pari kertaa tullu semmonen orkku että pakko oli huutaa, vaikka kerrostalossa asunkin. Squirttiä alkanu myös tulee, kunnon lätäkkö.

Mutta mitä olen lukenut squirtti ja ejakulaatio ovat eri asia. Ja voi olla.. joskus seksin aikana tuntui (nyt siis ei miestä), ihan kuin emättämisestä olisi tulvahtanut nestettä. Squirtti tulee taas virtsarakosta.

No sitten kaksi muuta väitettä netistä; squirtti kertoo vahvoista lihaksista & squirtti kertoo heikoista lihaksista. Mitenkähän tuo on?

Vierailija
60/166 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tullu ja ekalla kerralla en ees tienny mistä on kyse. Eikä tienny poikaystäväkää. Hän sit kerto kaikille et pissasin sänkyy..

Toisella kerralla onneks tiesin. Mies ei mut ku kerroin nii hoksasi et onki kuullu ilmiön ja oli ylpeä itsestään enkä miekää enää hävenny.