Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen harrastanut seksiä yhden, nykyisen kumppani, kanssa. ”Menetänkö” jotain?

Vierailija
27.09.2020 |

Okei, olin suht vanha neitsyt, kunnes vihdoin tapasin ihmisen joka sytytti.
Meillä menee hyvin, suhdetta nyt takana 4 vuotta.

Muutamaan otteeseen vuosien varrella kumppanini on kysynyt (ja tuntuu kuin hänellä olisi jonkinlainen epävarmuus,ehkä?)
eikö harmita etten ole kokenut muita, ei kai joskus ala janottamaan tai haluan kokemuksia.

Minulla ei ole tälläiset käynyt mielessä, olen todella onnellinen.

No, joka tapauksessa, vähän aikaan sitten näin pari ystävääni ja hekin kyselivät etteikö harmita että ei ole ollut enempää kuin yksi kokemus.

Joten av: Onko heillä pointti?
Menetänkö jotain?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä sellaisiakin parisuhteita, joissa ei ole seksi niin auvoista. Liika arkuus ja miellyttämisen halu, urautuminen samaan. En sano, että pelkät useat kokemukset muuttavat kaiken paremmaksi, en silti liikaa idealisoisi yhden suhteen taktiikkaa. En usko kyllä mihinkään moraaliseen puhtauteen, että korkeamman kruunun saat, kun vain yhden kanssa olet. Suhteita ja ihmisiä on niin moneksi, aremmat jää monesta paitsi. Sattumakin tekee paljon. Kokemuksesta sanon senkin, että rakkaus voi pitää yhdessä vuosikymmeniäkin, vaikka seksi on huonoakin. Seksi voi kyllä parantua, mutta rajansa silläkin käytännössä on. Itse pitää päättää luopua liioista haaveista oman todellisen seksuaalisuuden suhteen ja tyytyä osaansa.

Vierailija
42/60 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "koeajanut" satoja eri miehiä, joten omalta kohdaltani olisi vaikea kuvitella, että olisin ollut tyytyväinen seksielämääni vain yhden ihmisen kanssa. Olisin varmasti kokenut menettäväni jotain. 

Jossain kohtaa aina tulee vastaan se tyyppi, jonka kanssa on yhteensopiva kaikin puolin seksissä. Silloin kannattaa panostaa siihen suhteeseen. Suhde ilman hyvää seksiä on lopulta antisuhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan pitkää parisuhdetta ilman intohimoista seksiä. Nyt vanhempana vasta ymmärtänyt miksi jäin vaimon kanssa parisuhteeseen heti nuorena. Moni muistellut täällä nuoruuden kiimaa ja intohimoa. Meille se oli niin kiimaista ja kuumaa, että jäi päälle. Ei pystytty pitämään näppejä irti toisistamne. Tuli vain toistoja toisen perään, eikä lapsien saantikaan vaikuttanut asiaan. En aikaisemmin edes ymmärtänyt kuinka tärkeää itselleni on ollut intohimoinen säännöllinen seksi. Sitähän se on ollut jos käytännössä keskimäärin joka 3 päivä on saanut naida halukkaaseen pilluun alle 20v > yli 60v ikään. Intohimot on vain kasvaneet. Yhä vieläkin vaimon suudelma tai pillun syleily kullissa saa aivot surisemaan ja sielun irtoamaan ruumiista.

M62

Vierailija
44/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki40 kirjoitti:

Itse en ole ollut kuin kolmen kanssa. Yksi näistä on nykyinen vaimoni ja ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Ensimmäinen oli joskus nuorena ennen vaimoa ja tämä kolmas tänä vuonna. Sellainen vähän yli kaksikymppinen nuori kaunis nainen, minkä kanssa pidin hauskaa jonkun aikaa. Näiden kokemusten perusteella voisin omalta kohdalta ainakin sanoa, että en ole menettänyt mitään ainakaan seksin saralta. Tosin onhan naisissa eroja siinä kuinka toimivat, sekä ulkonäössä ,mutta vaimolta olen saanut tosi hyvää seksiä aina ja on muutenkin kaunis ja hyvä vartaloinen nainen. Ollaan kokeiltu kaikenlaista ja olen todella tyytyväinen ollut. Tulin tämän uusimman kokeilun perusteella siihen tulokseen, että vaimo riittää vallan mainiosti, enkä tarvitse muita kumppaneita sänkyyn ainakaan minkään kokemusten takia. Jos jotain erilaista miettii niin tämän nuoremman kanssa oli kyllä kivaa tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä ja se piristi kyllä mieltä suuresti. Sängyssä oli ehkä joitain eroja, mutta ei kovin kummoista ja vartaloa oli kyllä kiva katsella mikä oli, kuin taideteos.

Siis petit vaimoasi 20 hyvän vuoden jälkeen? Vai oliko sulla lupa käydä vieraissa? Suotko vaimollesi saman kokemuksen?

Vierailija
45/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet menettänyt mahdolliset sukupuolitaudit.

Painostamisen persseksiin.

Mahdolliseseti väkivaltaiseksi yltyvät panokumppanit ja pakotetut suihinotot, syväkurkut.

Alistamiset, hylkäämiset, vahinkoraskaudet, yksinhuoltajuuden, erot.

Olet unelmanaiseni ja melkein kaikkien miesten unelmakumppani.

Pidä toi linja :-)

Mun vaimo on ainoa kumppanini ja minä hänen. Meillä kyllä hyvinkin rankkaa suu ja anaaliseksiä. Ei tietysti aina mutta säännöllisesti. Almistamista, mutta hyvin sovitusti. Muut listalta on onneksi jääneet väliin.

Vierailija
46/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen sitä mieltä että vulvan erilaisten variaatioiden kirjo on syytä käydä läpi.

Ethän syö kaurapuuroakaan ainoana ravinnonlähteenäsi koko elämääsi.

M48

Vierailija
47/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset ajavat Skoda Octavialla ja asuvat Nurmijärvellä paritalossa.

Uskonnollinen vakaumus: löytyy.

Vierailija
48/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajautua seksisuhteeseen hyvinvarustetun (yli 20cm) miehen kanssa.

Sit tiedät miltä tuntuu kun tosi mies hoitaa homman 😚

Vierailija
49/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menetät.

Vierailija
50/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40-vuotias mies, saman naisen kanssa olen ollut 16-vuotiaasta asti ja mun ainut seksikumppani. Aivan varmasti "menetän" jotain, mutta mitä sitten? Mikä ihmeen tarve kaikilla on nykyään jossitella sillä mitä ehkä olisi voinut olla? Tai sitten elää kaikkimulleheti-mentaliteetilla

Vierailija
51/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menetät, jos muutoin olisit muiden miesten kansa. Menetät siis ne kokemukset. Ne taas jotka ovat parutuneet vaikka 4-kymppisinä menettävät sen kokemuksen milaista on olla teinistä asti saman partnerin kanssa. Kaikki menettää ne kokemukset joita eivät koe, sehän nyt on selvää. Eri asia sitten kiinnosteleeko yhtään. Mä menetän mielellän benjihyppykokemuksen, ja luolasukelluksen  sekä Goan matkan :D

Vierailija
52/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli 70 petikaveria eli en ole menettänyt mitään...

Vierailija
53/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me tavattiin alle parikymppisinä, niin tyttiksellä ole muutamasta miehestä kokemusta, mulla ei yhtään. Edellisten jäljiltä hän piti itseään kylmänä ja pystyin osoittamaan, että hän on todellisuudessa kuuma ja tempperamenttinen, eli orgasmit tuli todella rajuina ja eläin tuli esiin. Tästä kiitollisena palkinnut ja halunnut seksiä koko ikänsä. Itse taas jäin täysin koukkuun tuohon rajuuteen ja tulisuuteen. Miten voikin hiljaisesta ujosta tytöstä kuoriutua kiimainen munahaukka. Kysyn vaan, ett moniko mies on ollut useita kertoja nalkissa kullista kulli pillussa jumissa naisen saadessa orgasmeja. Oli tarkoitus kyllä kokeilla paljonkin naisia, muttei pystynyt luopumaan ja ottamaan riskiä ettei parempaa tai edes yhtä hyvää löydykään. Vaan eipä ole koskaan ollut kylmiä kausia tai puutetta pillusta.

Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.

M62

Vierailija
54/60 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ja et ole. Jos tuntee että seksi on täydellistä, tuskin muiden kumppaneiden kanssa olisi saavuttanut mitään enempää. Toisaalta mistä sitä tietää, mitä joku toinen olisi osaamisellaan, kehollaan tai olemuksellaan tuonut seksielämään. Itse olen tyytyväinen, että minulla on ennen pitkäaikaista seksikumppania kokemusta kahdesta muustakin kumppanista, vaikka se pitkäaikaisin ylivoimaisesti paras onkin.

Vierailija
55/60 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet menettänyt, eihän siitä nyt ole kahta sanaa! Seksi on ennekaikkea koko elämän mittainen seikkailu, uusien kumppanien ja kokemusten "kerääminen". Joillekin riittää yksi kumppani, jotkut eivät halua edes sitä yhtä. Ei siinä mitään väärää ole, mutta koska kysymys oli et "oletko menettänyt jotain", niin olet. Todellakin olet.

Vierailija
56/60 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset ajavat Skoda Octavialla ja asuvat Nurmijärvellä paritalossa.

Uskonnollinen vakaumus: löytyy.

Erikoinen päätelmä....

Vierailija
57/60 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SalarakasN kirjoitti:

Kannattaa ajautua seksisuhteeseen hyvinvarustetun (yli 20cm) miehen kanssa.

Sit tiedät miltä tuntuu kun tosi mies hoitaa homman 😚

Ap on lesbo.

Vierailija
58/60 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit seksiin hukkaamasi ajan. Olisit voinut opiskella, tehdä tieteitä ja taiteita senkin ajan.

Vierailija
59/60 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisen poikaystävän kanssa 5-vuotta ja seksi oli ihan hyvää. Seuraava kumppanini oli neitsyt, minä siis en. Seksi ei ollut kovin hyvää, johtuen varmaankin tuon ihmisen kokemattomuudesta, mutta yhdessä harjoiteltiin hyvässä hengessä. Sekin suhde sitten päättyi. No mutta sitten pamahti. Tulikin voimakas rakastuminen ja hullaantuminen ja hupsankeikkaa. Seksi nousikin ihan uudelle levelille tuon rakastumisen myötä, se muuttui siis rakasteluksi-. Ja sehän onkin ihan eri asia kuin pelkkä seksi. Tekniikka ei ole rakastelua. Halu, himo, intohimo ja rakkaus tekevät seksistä maagista. Siinä sulle vastaus.

Vierailija
60/60 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis-69 kirjoitti:

Olin ensimmäisen poikaystävän kanssa 5-vuotta ja seksi oli ihan hyvää. Seuraava kumppanini oli neitsyt, minä siis en. Seksi ei ollut kovin hyvää, johtuen varmaankin tuon ihmisen kokemattomuudesta, mutta yhdessä harjoiteltiin hyvässä hengessä. Sekin suhde sitten päättyi. No mutta sitten pamahti. Tulikin voimakas rakastuminen ja hullaantuminen ja hupsankeikkaa. Seksi nousikin ihan uudelle levelille tuon rakastumisen myötä, se muuttui siis rakasteluksi-. Ja sehän onkin ihan eri asia kuin pelkkä seksi. Tekniikka ei ole rakastelua. Halu, himo, intohimo ja rakkaus tekevät seksistä maagista. Siinä sulle vastaus.

Näin se menee. Toiset kohtaa sielunkumppanin heti alussa, toiset jossain välissä jotkut ei koskaan.  Sielunkumppanin kanssa kaikki on rakastelua ilman päämäärää tai temppuja. Sen huomaa kun kohtaa oikean.