Unelmille Siivet -konsertti eilen, ketkä olivat fiaskossa mukana?
Aivan ihmeellistä toimintaa järjestäjitä!
En todellakaan tiennyt, että olemme paikalla maksavina asiakkaina vain ohjelma-avustajina. Mitään konserttia ei todellisuudessa ollutkaan, minkäänlaista elämystä ei syntynyt, muutama esiintyjä siellä täällä ja muu aika tv-kuvauksien järjestelyä. Vai toin minä lapseni teidän käytettäviksenne yleisönä tv-ohjelmaa varten, saati että omaa lärviäni mahdollisesti käytetään siinä.Tätäkö minä halusin llapsilleni opetttaa feikkitaputuksia ja kirkumisiä, tätähän se "kulttuuri" on!
Pienten lasten limupullot takavarikoitiin, mutta kummallisesti sisältä sai ostaa sellaisia kuitenkin. Kolmen hengen yksinhuoltajaperheen matkat Järvenpäästä Barona Areenalle eivät nekään olleet ilmaisia, iso lovi kukkaroon tämmöistä pelleilyä katsomaan. Mistään ei saanut enää syömistä/juomista äkäisille ja väsyneille lapsille "konsertin" loppuessa.
Meitä siis huijattiin täydellisesti.
Missäs ne lasten oikeudet nyt olivat? Epäilyttää koko toiminta.
Kommentit (15)
Mä ymmärsin ap:n selostuksen ihan hyvin, vaikka en ole ollut lähelläkään konserttia. Enkä käsitä, mikä siinä aiheutti ymmärtämättömyyttä.
Vaikuttaa lasten oikeuksien varjolla rahastukselta.
Varsinaisestihan tämä Lasten oikeuksien tuki -yhdistyshän kerää tämän tässä konsertista tehdyn ohjelman avulla tuloja itselleen puhelinkeräyksellä ohjelman aikana 26.12.
Eli olimme siis avustamassa yleisönä meiltä, saati lapsiltamme mitään kysymättä, jotta myöhemmin saataisiin avullamme kerättyä rahaa. Sitä vain ei kukaan kertonut etukäteen, kaikki luulivat tulevansa oikeaan konserttiin, mutta kyseessä olikin tv-ohjelman erittäin sekavalta tutunut tekeminen odotuttamisineen ja yleisön (eli pienten lasten) komentamisineen juuri noihin feikkitaputuksiin jne. Kyllähän tuo nyt hieman haiskahtaa.
Viestiä vaan järjestäjille, Facebookissa Ani Ahtola ja New Style Bustersit ainakin hehkuttaa kun oli niiiiiin mahtava keikka eilen!!!!
Anteeksipyyntö youtubessa konsertin järjestäjältä:
Ja Iltalehden juttu aiheesta:
Unelmille siivet -konsertti myöhässä
Lapset jaksoivat valvoa
Keskiviikko 4.12.2013 klo 12.45
Tiistainen Unelmille siivet -hyväntekeväisyyskonsertti Espoon Barona Areenalla valvotti lapsivieraita.
Robinin esiitymistä odoteltiin Barona Areenalla. (MINNA JALOVAARA)
Konsertin järjestäjä Lasten Oikeuksien Tuki ryn puheenjohtaja Mikael Jämsänen on pahoillaan, että konsertti oli 1,5 tuntia myöhässä ja lapset joutuivat odottamaan suosikkiartisti Robinia iltamyöhäiselle.
- Televisiointi aiheutti meille aikatauluongelmia. Järjestimme konsertin ensimmäistä kertaa ja nyt otetaan oppia. Olen erittäin pahoillani varsinkin lapsivieraiden puolesta, sanoo Jämsänen.
Konsertissa oli nimekäs esiintyjäkaarti: Poets of The Fall, Krista Siegfrieds, Mikael Gabriel, Tuuli, Jenni Jaakkola, Jontte Valosaari ja Jesse Kaikuranta.
IL
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120417794793_vi.shtml
Mun oma lapsi oli tuolla esiintymässä ja oli sitä mieltä, että koko konsertti taltiointisähläyksineen oli rasittava kokemus.
Limupulloista sen verran, että jollain ihmeen logiikalla pillimehut saa viedä jäähallien (ainakin Baronan ja Hartwall-areenan) tapahtumiin, mutta avaamattomat(kin) limupullot ovat kiellettyjä.
Mä en ymmärtänyt puoliakaan tästä sepostuksesta.
Olisinpa ymmärtänyt tuosta edes puolet, mutta en ymmärtänyt mitään. Ap, voisitko selventää.
Vastauksena AP:n kysymykseen: Ainakaan 2, 3 ja 4 eivät olleet paikalla.
AP, reklamaatio menee parhaiten perille suoraan järjestäjälle valittamalla: http://www.unelmillesiivet.fi/ , sivun alalaidassa on niin puhelinnumero kuin sähköpostiosoitekin.
Kurjaa, että petyitte!
Hei, olen myös erittäin äkäinen ja pettynyt tuosta konsertin järjestelyistä. Lasten konsertti, paljon odotusta, muutaman esiintyjän olisi voinut tipauttaa pois, ei kohderyhmälle.
Todella epäpätevä veto, Mistä oli kyse, mihin rahaa kerätään?
Onneksi anteeksipyyntö esitetty, mutta ei voi mennä televisioinninkaan taakse, muka sen takia viivästyi.
Yksi hyvä koordinaattori olisi pitänyt langat käsissään.
Mutta mikä oli konsertin tarkoitus? Se ei ole selvinnyt.
Uusia unelmia uudelle vuodelle 2014!
Terv mummi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa!!!!!!! Se ettei tapahtuma olekaan konsertti vaan, että katsojat ovat studio ylöisönä siellä olisi pitänyt mainita etukäteen. Tapahtuman järjestäjien toiminta oli alaarvoista. Toivottavasti tapaninpäivänä kukaan ei lahjoita senttiäkään tuon epäilyttävän organisaation tukemiseen.
Ainakaan Krista Siegfriedsin vahvasti eroottinen esitys tiukoissa vetimissä televisioinnin muotoja nuolevine kuvakulmineen ei ollut lainkaan lapsiyleisölle sopivaa katsottavaa!
Ja nyt äänestämään vuoden turkulainen.
Ihanaa, ihanaa. Kaikki vaan " tietty sua äänestän <3 <3".
Mä vähän luulen, että moni muukin pettyi. Olisihan se kiva, jos olisi kerrottu, ettei tämä mikään oikea konsertti olekaan, vaan maksatte siitä, että saatte avustaa TV-ohjelman teossa.