Louis Vuitton Alma vernis nahkaisena?
Onko kellään? Onko käytännöllinen pm koossa? Saako siihen hihnaa? Itse haaveilen siitä joululahjaksi itselleni. Mietin vain onko tyyliäni (klassinen) ja aikaa kestävä laukku? Mustana haluaisin.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 10:54"]
Nuo Alma-rouvamalliset laukut näyttää aika hassuilta ja kömpelöiltä (EPÄTRENDIKKÄILTÄ suoraan sanottuna!) niillä nuorilla bloggaajilla :D
[/quote]
Eikö Alma-malli suunniteltu jollekin Vuittonin vanhalle tädille, siksi se on "tätimallinen" =D Sensijaan iki-ihana Audrey Hepburn suosi Speedyä, ja teki sen kuuluisaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:44"]
Onko kellään? Onko käytännöllinen pm koossa? Saako siihen hihnaa? Itse haaveilen siitä joululahjaksi itselleni. Mietin vain onko tyyliäni (klassinen) ja aikaa kestävä laukku? Mustana haluaisin.
[/quote]
Miksi ihmeessä valitsisit Vuittonin rumimman (tantta) mallin ja rumimman (halvimman näköisen) kuosin???
Maksaisitteko oikeasti kaksi tonnia näin herkästä materiaalista??!
Ei ihme ettei moni uskalla tai viitsi käyttää niitä laukkujaan!
Nuo Alma-rouvamalliset laukut näyttää aika hassuilta ja kömpelöiltä (EPÄTRENDIKKÄILTÄ suoraan sanottuna!) niillä nuorilla bloggaajilla :D
[/quote]
Hah! Tuosta tuon postauksen alapeukutuksesta näki että kuka bloggaaja tai vasikkansa käy täällä säännöllisesti kytiksillä? ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:07"]
[/quote]
Hah! Tuosta tuon postauksen alapeukutuksesta näki että kuka bloggaaja tai vasikkansa käy täällä säännöllisesti kytiksillä? ;)
[/quote]
tai että kuka niistä kuvittelee olevansa "nuori bloggaaja" ;-DDD
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:51"]
Tietääkö kukaan Speedy 25 monogrammin (LV) hintaa?
[/quote]
Oih, tuo on se Audrey Hepburn mallinen ja kokoinen :-) Kaveri osti sen, maksoi muistaakseni 625 euroa joitakin kuukausia sitten. Laukku on söpö kuin mikä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:57"]
[/quote]
Miksi ihmeessä valitsisit Vuittonin rumimman (tantta) mallin ja rumimman (halvimman näköisen) kuosin???
[/quote]
Koska haluan siistimmän laukun. Neverfull laukkuni ovat jo "nuorekkaampia" Tietty joku lumineuse olis myös ihana. Ja nyt mietin myös Mulberryn alexaa ruskeana tai mustana. Vaikeaa..
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:45"]
Onko tuo Louis Vuittonin alma teistä liian "hieno" tavalliselle talliaiselle.
[/quote]
Olen kouluttajana ja jatkuvasti tekemisissä suomalaisten sekä ulkomaisten yritysihmisten kanssa, ja yleensä noita aitoja Almoja näkee vain 40-60 vuotiailla jakkupuku-bisnesnaisilla, ja monogrammeilla (vernis, mono) tai ilman (damier, epi). Nuoremmilla päällikkönaisilla on yleensä Mulberryn Bayswater mustana ja ruskeana, tosin eräänä päivänä näin nuorella noin kolmekymppisellä aika trendikkäällä, hyvän näköisellä ja erittäin pätevällä johtajanaisella sellaisen uuden mustan epi-Neverfull olkalaukun :) Hieno oli, sitä voisin harkita itsellenikin.
Michael Korsin laukuista tämä on mietinnässä.
http://ellaprettyblog.blogspot.fi/2013/10/bag-review-closer-look-at-michael-kors.html
mitä mieltä?
ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:57"]
[/quote]
[/quote]
Koska haluan siistimmän laukun. Neverfull laukkuni ovat jo "nuorekkaampia" Tietty joku lumineuse olis myös ihana. Ja nyt mietin myös Mulberryn alexaa ruskeana tai mustana. Vaikeaa..
ap
[/quote]
Mulberryn Alexa ehdottomasti.
tää olis kiva vuittonilta, eikä huuda mautonta logoa
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02631/Angela_Scanlon_LV__2631971a.jpg
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:23"]
Mulberryn Alexa ehdottomasti.
[/quote]
Noita Mulberryn Alexoja on myös nuoremmilla johtajanaisilla. Mustana ja ruskeana ja olen tainnut nähdä jonkun vesimelonin punaisen myös jollain nuorekkaalla media-alan päälliköllä.
t: 63
Eikö nämä Vuittonit ole vähän liian tätien, lentoemäntien ja kosmetologien tyylisiä laukkuja?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:21"]
Michael Korsin laukuista tämä on mietinnässä.
http://ellaprettyblog.blogspot.fi/2013/10/bag-review-closer-look-at-michael-kors.html
mitä mieltä?
Mä nyt vähän ihastuin tuohon Korsiin joka kuvassa mustana. Onko liian logomainen? Nyt en uskalla edes sovittaa enää LV:n almaa vernis nahkaisena jos on noin arka mitä kuvissa. Toisaalta MUlberryn alexa on ihana mutta liian rento ehkä makuuni. Haluan juuri yhden siistimmän laukun neverfullieni rinnalle. Pikkaisen tulee almasta yllä muumimamma vibat. =)
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:21"]
Alma on ajaton klassikko, tuskin kadut sen ostoa.
[/quote]
Voi apua! Niin minäkin luulin sitä klassiseksi malliksi mutta kun kävin Jenkkien Atlantassa syyskuussa niin siellä hiusjatkepäiset, tiukka"räystäshousuiset" ja tissitoppiset mustat ylimeikatut naiset kantoivat GM-kokoisia kiiltäviä Almoja, niitä oli joka värissä ja melkein jokaisella jolla Vuittonin laukku kädessä roikkui! Niiden laukkujen kanssa oli vielä räikeitä logokiilakorkosandaaleja, logollisia koruja kaulassa ja korvissa, neonvärisiä tekokynsiä joissa merkkilogoja (CC, YSL, Dior, Prada, Gucci)! Vaatteet (sen verran mitä vaatteita yleensäkään päällä oli) olivat ainakin 2 numeroa liian pieniä. I'm shocked, ja niin olisi herra Vuittonikin jos eläisi vielä! :o
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:56"]
Kestääkö epi nahka paremmin pakkasta? Haluan ostaa laukun, joka tulee käyttöön.
[/quote]
Kaikki aito nahka joka EI ole kiiltonahkaa, kestää pakkasta tai pitäisi kestää pakkasta. Kiiltonahassa on tosiaan olemassa se riski että alkaa halkeilla. Minulla on LV:n vernisnahkaa oleva laukku ja siinä näkyy naarmuja, ollut kevyessä käytössä noin 20 kertaa. Jos ostan vielä jotain LV:ltä, niin ostan epin.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:21"]
Alma on ajaton klassikko, tuskin kadut sen ostoa.
[/quote]
Voi apua! Niin minäkin luulin sitä klassiseksi malliksi mutta kun kävin Jenkkien Atlantassa syyskuussa niin siellä hiusjatkepäiset, tiukka"räystäshousuiset" ja tissitoppiset mustat ylimeikatut naiset kantoivat GM-kokoisia kiiltäviä Almoja, niitä oli joka värissä ja melkein jokaisella jolla Vuittonin laukku kädessä roikkui! Niiden laukkujen kanssa oli vielä räikeitä logokiilakorkosandaaleja, logollisia koruja kaulassa ja korvissa, neonvärisiä tekokynsiä joissa merkkilogoja (CC, YSL, Dior, Prada, Gucci)! Vaatteet (sen verran mitä vaatteita yleensäkään päällä oli) olivat ainakin 2 numeroa liian pieniä. I'm shocked, ja niin olisi herra Vuittonikin jos eläisi vielä! :o
[/quote]
Olen katsellut Real Housewives of Atlantaa Ruotsin telkkarista, ja melkein kaikilla niillä mustilla naisilla on just sellaset! =D Kuvassa se Nene laukkuineen:
Oliko jollain bloggaajalla tämä sama pinkki Vernis Alma?
http://img19.imageshack.us/img19/8049/tinyfarewell.jpg
Tämä MB Alexa on aivan ihana lilana :)
http://cdn10.lbstatic.nu/files/looks/large/2010/10/28/884321_Collage_di_Picnik_adf.jpg?1367594976
minulla alma gm amarante ja kädessä kannettuna gm etenkin aika ärsyttävä kun se on niin leveä alhaalta niin kolisee joka oven reunaan tai pamahtelee liukuoviin sekä vastaantuleviin ihmisiin. siksi se on minun vähiten käyttämä laukkuni. sain mieheltä lahjaksi joten en maksanut sitä itse, muuten olisi v-tuttanut enemmän. laukun pohjassa on muutama syvä naarmu, en tiedä mistä ovat tulleet, en pidä laukkuani lattioilla enkä heittele sitä.
speedy tulee otettua useammin mukaan, oma speedyni on 30 kokoinen musta epi-nahkainen, ollut kohta käytössä 10 vuotta, kiertänyt maat ja mantereet ja edelleen kuin uuden veroinen.