Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louis Vuitton Alma vernis nahkaisena?

Vierailija
03.12.2013 |

Onko kellään? Onko käytännöllinen pm koossa? Saako siihen hihnaa? Itse haaveilen siitä joululahjaksi itselleni. Mietin vain onko tyyliäni (klassinen) ja aikaa kestävä laukku? Mustana haluaisin.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:51"]

Tietääkö kukaan Speedy 25 monogrammin (LV) hintaa?

[/quote]

Louisvuitton.de-sivulla hinta on 620 e, siihen Suomi-lisää noin 30 e, about 650 e.

[/quote]

Kiitos tiedosta :).

Vierailija
22/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Eli mm kokoa ei enää tehdä siis? Mm koko oli se keskikokoinen ja kaikista käytännöllisin vai? Pm koko on pienempi mm kokoa? Ja sitten gm koko taas on suurin? Ja ps I love fashionin Lindalla on gm koko?

Vaikeaa....ensi vk-loppuna Helsinkiin ja ehkä piipahdan Vuittonilla silloin. Voinko kysyä etukäteen onko mm kokoa mustana liikkeessä? Mitä se maksaa? Siis se mm koko? Kiitos jos joku vastaa. =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma PM Vernis-nahkaisena on tuolla Saksanmaalla 1490 e, eli Suomessa varmaan sen 1520-1540 e. GM-koko Saksassa 2010 e, Suomessa lienee 2050 e. 

Vierailija
24/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Alma Vernis MM -koko on nykyään nimeltään GM. Entinen GM oli sellainen jättikokoinen matkasäkki. Hämäävää? Jep.

Vierailija
25/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän näkisi pm ja mm (gm) koon vertailuja? Eli pm on kuitenkin liian pieni?

ap

Vierailija
26/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:28"]

Vanha Alma Vernis MM -koko on nykyään nimeltään GM. Entinen GM oli sellainen jättikokoinen matkasäkki. Hämäävää? Jep.

[/quote]

tuo bb koko hämää kun se on se pienin, sitten ilmeisesti on pm koko ja sitten gm? Eikö pm pitäisi olla silloin loogisesti keskikokoinen? Olen 170cm pitkä.

ap

Vierailija
27/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi gm kokoinen neverull ja se tuntuu liian isolta. Sitten on myös mm kokoinen neverfull ja se tuntuu sopivan itselleni koon puolesta. Nyt mietin tuota vernis almaa pm tai gm koossa. Tai sitten se Kors laukku.

ap

Vierailija
28/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:30"]tuo bb koko hämää kun se on se pienin, sitten ilmeisesti on pm koko ja sitten gm? Eikö pm pitäisi olla silloin loogisesti keskikokoinen? Olen 170cm pitkä.

ap

[/quote]

Joo. BB on se pienenpieni laukku, sitten tulee PM, sitten GM. Järjestyksessä PM keskimmäinen, ja mielestäni ihan absoluuttisestikin keskikokoinen laukuksi. Mutta mielipiteitä on monia, kannattaa käydä vain mallaamassa kaupassa.

Vierailija
29/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:19"]

Ihan mielenkiinnosta. Eli mm kokoa ei enää tehdä siis? Mm koko oli se keskikokoinen ja kaikista käytännöllisin vai? Pm koko on pienempi mm kokoa? Ja sitten gm koko taas on suurin? Ja ps I love fashionin Lindalla on gm koko?

Vaikeaa....ensi vk-loppuna Helsinkiin ja ehkä piipahdan Vuittonilla silloin. Voinko kysyä etukäteen onko mm kokoa mustana liikkeessä? Mitä se maksaa? Siis se mm koko? Kiitos jos joku vastaa. =)

ap

[/quote]

Minun Almani on kokoa GM, olen 175 cm pitkä ja normaalipainoinen, tai hoikahko. En olisi voinut kuvitellakaan ostavani muuta kokoa, näyttivät liian pieniltä kädessäni. :) Minusta Alma ei ole kauneimmillaan täyteen survottuna, näitäkin joskus näkee. Omaani mahtuu paljon kaikenlaista, ja GM on minulle käytännöllisin ja sopivin koko. Makuasiahan tuo.

Laukkuni on erikoista sesonkiväriä, ja ostin laukun pariksi Sarah -lompakon. Minusta laukku on tosi ajaton ja kaunis, olkahihnaa en voisi kuvitellakaan liittäväni siihen. Kyllä sinä ap hyvän hankinnan teet, jos Almaan päädyt. :)

Vierailija
30/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:40"]

ap

[/quote]

Minun Almani on kokoa GM, olen 175 cm pitkä ja normaalipainoinen, tai hoikahko. En olisi voinut kuvitellakaan ostavani muuta kokoa, näyttivät liian pieniltä kädessäni. :) Minusta Alma ei ole kauneimmillaan täyteen survottuna, näitäkin joskus näkee. Omaani mahtuu paljon kaikenlaista, ja GM on minulle käytännöllisin ja sopivin koko. Makuasiahan tuo.

Laukkuni on erikoista sesonkiväriä, ja ostin laukun pariksi Sarah -lompakon. Minusta laukku on tosi ajaton ja kaunis, olkahihnaa en voisi kuvitellakaan liittäväni siihen. Kyllä sinä ap hyvän hankinnan teet, jos Almaan päädyt. :)

[/quote]

Kiitos, lompakkoon ei nyt olisi varaa jos almaan päädyn.  =) Minulla almasta tällä hetkellä halpis kopio, siis ei ole logoa mutta malli ja muovinen vernis. Olen siis tottunut jo käyttämään sitä "tavallaan". Nyt vaan sitten mietin varmaan että kumpaan päädyn. Tuo pm koko menisi kyllä varmaan iltakäytössäkin. Minulta puuttuu hyvä iltalaukku kun vähän on vain iltarientoja. =)

Hitsi kun vaikeaa. Haluan että laukkuun mahtuu meikkipussi, puhelin,lompakko,sateenvarjo ja ehkä joku lehti välillä. Onko tuo Louis Vuittonin alma teistä liian "hieno" tavalliselle talliaiselle. Pitäisikö tyytyä siihen Korsiin?

ap

Vierailija
31/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantyylinen ja paljon halvempi.

http://cuoreandpelle.com/products/celeste-satchel-black

Vierailija
32/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla esim. Saksan nettisivuja saa hyvän käsityksen hinnoista -Suomessa kaikki pikkasenn kalliimpia kuin siellä.  Vernis-nahka on aika arka, mutta tuo Alma  on tosi ajaton epi-nahkaisena. Muutenkin ajaton laukku, joka ei huuda mitään merkkiä. 

Vierailija
33/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päädyt korsin laukkuun, niin kannattaa mennä itäkeskuksen stockmannille, siellä on nykyisin suurempi valikoima kun keskustan stockalla.

Vierailija
35/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sittenkin epi nahkaisena voisin hankkia tuon laukun. Onko epi kalliimpi? En ehkä halua että laukku huutaa mitään merkkiä. Korsin laukuissakin aina logo tai nimi. Piipahdan vaan Hesassa eli en nyt pääse itäkeskuksen stockalle kun autolla liikenteessä.

ap

ap

Vierailija
36/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:40"]

ap

[/quote]

[/quote]

Kiitos, lompakkoon ei nyt olisi varaa jos almaan päädyn.  =) Minulla almasta tällä hetkellä halpis kopio, siis ei ole logoa mutta malli ja muovinen vernis. Olen siis tottunut jo käyttämään sitä "tavallaan". Nyt vaan sitten mietin varmaan että kumpaan päädyn. Tuo pm koko menisi kyllä varmaan iltakäytössäkin. Minulta puuttuu hyvä iltalaukku kun vähän on vain iltarientoja. =)

Hitsi kun vaikeaa. Haluan että laukkuun mahtuu meikkipussi, puhelin,lompakko,sateenvarjo ja ehkä joku lehti välillä. Onko tuo Louis Vuittonin alma teistä liian "hieno" tavalliselle talliaiselle. Pitäisikö tyytyä siihen Korsiin?

ap

[/quote]

No minä ostin tuon lompakon vain siksi, että tiesin ettei sitä väriä saa enää ehkä koskaan, eikä ole kyllä näkynytkään. Halusin setin. Minulla oli jo tuolloin yksi "pariton" erikoisvärinen Vernis-nahkainen laukku, ja se harmitti minua, enkä halunnut toista.

Ap, älä anna av:n suunsoittajien ja kateellisten (persaukisten) vaikuttaa ostopäätöksiisi. Osta se laukku minkä todella haluat, vain siten voit olla hankintaasi tyytyväinen. Ja jos et tiedä minkä haluat, lykkää hankintaasi hetkeen jona tiedät.

T Pari kallista virhehankintaakin tehnyt Kassi-Alma

Vierailija
38/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:53"]

Katsomalla esim. Saksan nettisivuja saa hyvän käsityksen hinnoista -Suomessa kaikki pikkasenn kalliimpia kuin siellä.  Vernis-nahka on aika arka, mutta tuo Alma  on tosi ajaton epi-nahkaisena. Muutenkin ajaton laukku, joka ei huuda mitään merkkiä. 

[/quote]

Nettisivuilla on nettikaupan hinnat, kaupassa eivät nuo hinnat päde Saksassakaan vaan kaikki on muutaman kympin kalliimpaa. Näin on ainakin ollut minun kohdallani, kun olen myymälässä asioinut.

Miten Vernis on arkaa?

Vierailija
39/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilla saa olla tosi tarkkana, vaikka vaikuttaisi kuinka aidolta, väärennöksiä on tosi paljon myynnissä.

Vierailija
40/116 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:51"]

Mulla on samantyylinen ja paljon halvempi.

http://cuoreandpelle.com/products/celeste-satchel-black

[/quote]

Mikä saman tyylinen? Kuin Alma? No juu. Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä