Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fotballfruen sairaalakassi:D

Vierailija
03.12.2013 |

http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/

Ei tsiisus...... Onko tää tosissaan? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sieltähän se selitys sen timmiin kroppaankin tuli - se bellybandithärpäke!!!!

Vierailija
2/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi on ainoa,  mitä en ymmärrä, kaikki muut olisi olleet itsellekin tarpeen. Juu, kahdesti olen synnyttänyt ja kahdesti ollut sairaalassa omissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi kieltämättä vähän eri asenne kuin suomimammoilla, jotka kulkee tyytyväisenä kauheissa sairaalakauhtanoissa. :D

Vierailija
4/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on eri asenne kuin normimammalla :D Jäin vain noita rintsikoita ja alushousuja miettimään, ei ehkä ihan käytännöllisemmät noin niin kuin synnytyksen jälkeen :D 

Voipi käydä alushousut ahtaaksi isosta siteestä sekä rintsikat kun maito nousee.

Vierailija
5/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäänä synnärillä.

Vierailija
6/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:19"]

No on eri asenne kuin normimammalla :D Jäin vain noita rintsikoita ja alushousuja miettimään, ei ehkä ihan käytännöllisemmät noin niin kuin synnytyksen jälkeen :D 

Voipi käydä alushousut ahtaaksi isosta siteestä sekä rintsikat kun maito nousee.

[/quote]

Tai sitten sitä vuotoa ei ole megalomaanisesti (sidettä voi muuten vaihtaa) ja liivit hankittu jo etukäteen sillä mielellä, että kuppikoko kasvaa.

Olin itse synnnärillä omissa vaatteissa, hiukset siististi ja huoliteltuna. Kyllä isät katsoi ihmeissään, kun muut mammat kulki verihelmaisissa halaateissaan ja minä olin sen näköinen kuin en olisi synnyttänytkään.

Vierailija
7/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perussettiä. Tosin mulla oli tohon lisättynä vielä Crocsit;)

Vierailija
8/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös synnärillä ihan "huoliteltu", suihkussa päivittäin, hiukset harjattuna ja silleen normisti laitettuna kuin muutoinkin olin ennen synnytystä.

Mut ei tullut missään vaiheessa mieleenkään pilata omia alusvaatteitani ensimmäisinä päivinä synnärillä.

Vierailija
9/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleni riitti synnärillä, että oli suihkussa käyny ja puhtaat vaatteet päällä. En ymmärrä miksi siellä pitäisi näyttää siltä kuin ei olisi synnyttänytkään.

Vierailija
10/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli samantyyppiset kuvitelmat, pakkasin mukaan just kivat alusvaatteet (vaikka olikin imetysliivit, mutta nätit) ja kivoja vaatteita päiviksi. Joo ei tullut käytettyä, vaikka suihkussa kävinkin joka päivä yms. Ja oma vessapaperi.. :D

Vierailija
11/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:42"]

Tai sitten sitä vuotoa ei ole megalomaanisesti (sidettä voi muuten vaihtaa) ja liivit hankittu jo etukäteen sillä mielellä, että kuppikoko kasvaa.

Olin itse synnnärillä omissa vaatteissa, hiukset siististi ja huoliteltuna. Kyllä isät katsoi ihmeissään, kun muut mammat kulki verihelmaisissa halaateissaan ja minä olin sen näköinen kuin en olisi synnyttänytkään.

[/quote] Vauuuu! Omissa vaatteissa, hiukset siististi ja vielä isätkin ihmetteli! Pidä toi! Se oli varmaan elämäsi hienoin hetki, valitettavasti sen jälkeen kaikki on mennyt alamäkeen :/

Oikeasti alkaa tämä ulkonäkömittelöinti tympiä. Minä en vertaile ulkonäköäni/huolitelleisuuttani/homssuisuuttani muihin ja soisin että muutkaan eivät tekisi sitä minulle. Mittelöt käytäköön vaikka Sedulan vessassa vertailuun halukkaiden kesken, mutta esim. synnärille ne eivät sovi.

Vai miksi jättää ulkonäkönokittelu vain synnärille? Mites vaikka sairaalan muut osastot? Kuka on syöpäosaston timmein kissa? Kuka saattohoidossa ottaisi itsestään hehkeän selfien, jossa purkkirusketus oikein hohkaa, v***uiluna noille muille kalpeille kurjille?

ps. Tuleeko bloggaajan taiteilijanimen "fotball" kenties noista luonnollisen ja täysin kohtuuden mitoissa olevista, krhm, avuista, jotka eivät millään lailla pistä silmään? Just asking... (ja syyllistyin juuri siihen, mistä muita moitin :D)

Vierailija
12/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan siitä, että ainut saavutus elämässä on olla futarin puoliso. Hieman kuin meillä Mrs ..

Vierailija
13/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:13"]

Onhan toi kieltämättä vähän eri asenne kuin suomimammoilla, jotka kulkee tyytyväisenä kauheissa sairaalakauhtanoissa. :D

[/quote]

Niin, ne jotka pääsee tyytyväisenä kulkemaan. Mulla meni kolme päivää, että pääsin kävelemään muualle kuin vessaan. Voin kertoa, että en miettinyt ulkonäköäni lainkaan. Mietin sitä, etten pyörtyisi suihkuun ja pääsisin jotenkuten sängystä ylös ja sinne takaisin. 

Että siinä teille asennetta.

Vierailija
14/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kermaperse kestä mitään hiekkapaperimaista laitosvessapaperia.

Vierailija
15/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:30"]

Ei varmaan kermaperse kestä mitään hiekkapaperimaista laitosvessapaperia.

[/quote]

Minä kyllä ymmärrän tuon ihan hyvin - sellainen sanomalehdenkerhea vessapaperi on oikeasti ihan järkkyä, ja voin vaan kuvitella, miltä sellainen tuntuu juuri synnyttämisen jälkeen! Mielestäni tuossa oli todella hyviä vinkkejä, varmasti omat vaatteet tuntuvat mukavammiltakin kun ne sairaalaversiot.

Vierailija
16/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:42"]

[/quote] Vauuuu! Omissa vaatteissa, hiukset siististi ja vielä isätkin ihmetteli! Pidä toi! Se oli varmaan elämäsi hienoin hetki, valitettavasti sen jälkeen kaikki on mennyt alamäkeen :/

Oikeasti alkaa tämä ulkonäkömittelöinti tympiä. Minä en vertaile ulkonäköäni/huolitelleisuuttani/homssuisuuttani muihin ja soisin että muutkaan eivät tekisi sitä minulle. Mittelöt käytäköön vaikka Sedulan vessassa vertailuun halukkaiden kesken, mutta esim. synnärille ne eivät sovi.

Vai miksi jättää ulkonäkönokittelu vain synnärille? Mites vaikka sairaalan muut osastot? Kuka on syöpäosaston timmein kissa? Kuka saattohoidossa ottaisi itsestään hehkeän selfien, jossa purkkirusketus oikein hohkaa, v***uiluna noille muille kalpeille kurjille?

ps. Tuleeko bloggaajan taiteilijanimen "fotball" kenties noista luonnollisen ja täysin kohtuuden mitoissa olevista, krhm, avuista, jotka eivät millään lailla pistä silmään? Just asking... (ja syyllistyin juuri siihen, mistä muita moitin :D)

[/quote]

Ei se elämä siitä alamäkeen mennyt, päinvastoin!

Elämäni hienoin hetki oli se, kun väittelin tohtoriksi, ei se, kun huomasin synnärillä suhtautuvani synnytykseen paljon järkevämmin kuin ne, jotka päättivät tehdä itsestään lapsivuodeuhreja.  Minä vuonna sinä muuten sai väitöskirjasi valmiiksi?

Vierailija
17/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkeviä tavaroitahan nuo ovat. Ei raskaus tai synnytys ole sairauksia ja sitä tuntee itsensä paljon parempikuntoiseksi kun on päällä omat mukavat vaatteet ja näyttää omalta itseltään. Suomi on niitä harvoja maita, joissa sairaalassa ollaan talon tarjoamissa vaatteissa. Muualla leikkauspaita taitaa olla ainoa "yhteinen" asu, muuten sairaalaan pakataan pyjama, aamutakki ja tohvelit.

Vierailija
18/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin synnyttämättömänä naisena tuo kassi näytti mun mielestä ihan järkevältä. Jos kerran omien vaatteiden käyttö on sallittua, niin miksei niitä sitten käyttäisi. Mä olen myös sellainen vilukissa, että varmasti ottaisin omia vaatteita mukaan ihan senkin takia, että luultavasti jäätyisin sellaisissa pelkissä sairaalakaavuissa.

Tottakai synnytykset on erilaisia ja jos on ollut niin rankka synnytys että on huonossa kunnossa ettei pysty vaikka sängystä liikkumaan mihinkään, niin eihän silloin tarvitse meikata eikä se oma ulkonäkö varmastikaan ole päällimmäisenä mielessä, mutta jos kaikki menee hyvin niin minusta ei ole mitään vikaa että varautuu siihen ja haluaa tuntea olonsa omaksi itsekseen heti synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
19/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:13"]

[/quote]

Niin, ne jotka pääsee tyytyväisenä kulkemaan. Mulla meni kolme päivää, että pääsin kävelemään muualle kuin vessaan. Voin kertoa, että en miettinyt ulkonäköäni lainkaan. Mietin sitä, etten pyörtyisi suihkuun ja pääsisin jotenkuten sängystä ylös ja sinne takaisin. 

Että siinä teille asennetta.

[/quote]

Meillä Suomessa kävellään synnäriltä osastolle

Vierailija
20/48 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, miksi kaikki heti olettaa, että jos ei oo pinkkejä töppösiä, pinkkiä fööniä ja muutamaa pitsialusvaatekertaa synnärillä mukana niin sitten on perus läski tuulipukumamma, joka ei edes tiedä mikä on kosteusvoide:D Kyllä mullakin oli perushygieniatarvikkeet ja meikit mukana, meikkasin jopa ennen kuin lähdin synnyttämään;) mutta aamutohvelit for real? Ja vielä toiset siltä varalta, ettei pinkit miellytäkään.. hohhoijaa. Siis onhan ton kiiltokuvablogi aika huvittava kokonaisuudessaan, mutta toi sairaalakassin sisältö sai mulla kyllä limut nousemaan sieraimiin:D Noh, ainakin ensi kerralla kun mies valittaa, miten pakkaan turhuuksia sairaalaan mukaan, niin voin näyttää hänelle tämän postauksen!

Ps. ei tollasilla nukeilla varmaan edes ole mitään jälkivuotoa;)