Otetaanpa kysely: Melkein sukua julkkikselle!
Kelle julkkikselle sinä olet tai melkein olet sukua?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 05:27"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 05:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 04:29"]Mieheni isomummo pakeni Venäjältä vallankumouksen aikaan Suomeen. Hän ei koskaan suostunut kertomaan sanallakaan oloistaan Venäjällä. Hänestä ei muuta tiedetä kuin, että toi tullessaan upeat rubiinikorvakorut, jotka ovat ehkä kuuluneet tsaarin perheelle. Mieheni onkin aina miettinyt, että onko hän ehkä sukua tsaariperheelle... ;)
[/quote]
Näytä miehellesi Frasierin jakso "A Tsar Is Born", voi olla että mieli muuttuu.
[/quote]
Heh. Vannoutuneina Frasier-faneina olemme nähneet joka jakson noin 10 kertaa. Myös tuon jakson. ;)
Mutta oikeasti. Kai se on joskus tulevaisuudessa ryhdyttävä sukututkimukseen Venäjällä. Nyt kun niihin arkistoihinkin jo pääsee käsiksi. Mielenkiintoista tulee olemaan. Isomummo kun ei suostunut kertomaan sanallakaan kuka oli Venäjällä, piti "varmuuden vuoksi" Stalinin kuvaa kotinsa seinällä ja pelkäsi palautusta Venäjälle enemmän kuin kuolemaa. Ja ne ainoaksi perinnöksi jääneet rubiinikorvakorut ovat asiantuntijalausunnon mukaan kuuluneet Venäjän aatelistolle...
[/quote]
Tää on kyllä ketjun kovin! :D oon aina ollu kiinnostunu tosta mahdollisesta anastasian paosta, kiitos disneyn;) siistii!!!!
Olen kaukaista sukua Haloo Helsingin kitaristille, Leolle. Ja vähän lähempää Kristian Jernströmille, joka lauloi siinä juustomainoksessa "kyllä juu juu juustossa löytyy...". Ikävä kyllä musiikillinen lahjakkuus ei oo periytynyt kenellekkään muulle meidän suvussa... :D
Ja melkein sukua Iso-Britannian kuninkaallisille, ajelivat kaikki pari kesää sitten hevosvaunuilla ihan parin metrin päästä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 04:13"]Itse olen essi wuorelan pikkuserkku..samoin tangoprinssi petri ritarin.
[/quote]
Petri Ritari on minun serkkuni ex ja pikkuserkkujeni isä. :D
Meikän mummu on on sukua mannerheimille olen siis hänen lapsenlapsenlapsi olen hänelle 9 serkku
Olen sukua Pasi Jääskeläiselle, 1900-luvun alun kannelvirtuoosille. Pasi kävi esiintymässä aina Ameriikassa asti. Suvussa oli myös tietäjä ja parantaja, jota Hätämaan tietäjäksi kutsuttiin.