Otetaanpa kysely: Melkein sukua julkkikselle!
Kelle julkkikselle sinä olet tai melkein olet sukua?
Kommentit (106)
Mummini äiti oli Mannerheimin serkku.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:58"]
Mummini äiti oli Mannerheimin serkku.
[/quote]Korjaan, mummini äidin isä oli (marsalkka) Mannerheimin serkku.
Teemu Selänteen kaksoisveli Paavo on mun vanha opettaja ja mutkan kautta sukuakin.. Tyylin veljen vaimon kummin lainan poika ;)
Oikeasti sukua eräälle suositulle tangokuninkaalle. Olin samalla luokalla jo uransa lopettaneen Olympia- ja MMvoittajan kanssa, että melkein sukua hänellekin ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:04"]
sukua Matti Hautamäelle
[/quote]
Who the hell on Matti Hautamäki? Vai onko se melkein julkkis, ei vielä ihan...? :)
Ta daa!
Minä vedän pointsit tauluun! Ex-tangoprinsessa on ollut ystäväni, työkaverini ja hyvä sellainen (siis työkaveri, ystävyys loppui aika erikoisissa merkeissä)!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:30"]
Ta daa!
Minä vedän pointsit tauluun! Ex-tangoprinsessa on ollut ystäväni, työkaverini ja hyvä sellainen (siis työkaveri, ystävyys loppui aika erikoisissa merkeissä)!
[/quote]
Ja nimi unohtui: Susanna Gärdström.
Olen joskus kuulunut samaan yhdistykseen kuin eräs entinen kansanedustaja.
Mun työkaverina oli aikoinaan Petri Munck, trukkikuski.. ;)
olen ehkä sukua teija sopaselle, mummo saattaa olla sen pikkuserkku. sukuun kuuluu myös kaukaisesti kainuulainen taidemaalari, joksa osallistui 80-luvulla linnan juhliin ja sitä katsottiin sitten tv:stä koko perheen voimalla.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:41"]
olen ehkä sukua teija sopaselle, mummo saattaa olla sen pikkuserkku. sukuun kuuluu myös kaukaisesti kainuulainen taidemaalari, joksa osallistui 80-luvulla linnan juhliin ja sitä katsottiin sitten tv:stä koko perheen voimalla.
[/quote]
Oliko taidemaalari Niilo Hyttinen? Olen melkein sukua, pikkuserkun äidin serkku.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:04"]
sukua Matti Hautamäelle
[/quote]
Who the hell on Matti Hautamäki? Vai onko se melkein julkkis, ei vielä ihan...? :)
[/quote]
Eikös se ollut joku mäkihyppääjä?
Jenni Pääskysaarelle ja säveltäjä Leevi Madetojalle.
Olen kaukaista sukua Tapio Hämäläiselle
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Oliko taidemaalari Niilo Hyttinen? Olen melkein sukua, pikkuserkun äidin serkku.
[/quote]
no nyt löytyi sukulainen! hyttinen oli nimittäin kyseessä. terkkuja! :)
En kerro nimiä, mutta mulla on monta:
Eräässä dopingskandaaleista kunnostautuneista henkilöistä on entinen luokkatoverini ja hänen sisartensa kanssa olen leikkinytkin pienenä. En kerro tarkemmin, muuten tunnistettaisiin.
Olen käynyt erään olympiamitalistin lapsuudenkodissa ja saanut pidellä (lapsena) mitalia kädessä, isäni oli tämän mitalistin isän hyvä tuttava.
Tunnen yhden kirjailijan aika hyvin ihan henkilökohtaisesti.
Eräs BB-persoona käy samalla salilla ja ainakin yksi jumppa näyttää olevan vakiona sama kuin minulla.
Yksi istuvista kansanedustajista on ollut lyhyen aikaa pomonani.
Sitten ne, jotka voin mainita nimeltä:
Olen saanut Heimo Holopaiselta henkilökohtaisen kirjeen, kun kerran lähetin jonkun jatkokertomusjutun hänen ohjelmaansa, se oli hävinnyt postissa ja sain vastauksen, että hän olisi valinnut sen, jos olisi ehtinyt ajoissa.
Olen jutellut Pirjo Bergströmin kanssa henkilökohtaisesti pitkän tovin niitä näitä kun oli kerran samassa hotellissa (RIP) mukava ihminen oli, aika pian se jälkeen sitten kuolikin.
Hanuristi Veikko Huuskonen ei taida kovin tunnettu olla, mutta on joku ukkivainaan pikkuserkku tjsp kuulemma.
Kaukaista sukua ainakin Jyrki Kataiselle, Kiira Korvelle ja yhdelle rokkibändiläiselle. Lisäksi tunnen muutamia tosi-tv-julkkiksia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:14"]
Mieheni oli vesipallon SM-joukkueessa 80-luvulla.
[/quote]
No joo, mutta mun serkku on pelannu koripalloo SM-sarjassa 80-luvulla. Koris on sentään tunnetumpi laji kuin vesipallo. Häh häh hää! =0)
[/quote]
Nokitan: miehen siskon poika voitti koriksen SM:n tänä vuonna. En halunnut leuhkia, mutta kun alot revittelee...