Otetaanpa kysely: Melkein sukua julkkikselle!
Kelle julkkikselle sinä olet tai melkein olet sukua?
Kommentit (106)
Mun äiti on ryypännyt joskus julkkisten kuninkaan, Matti Nykäsen, kanssa. Repikääs siitä!
Olen sukua yhdelle Suomen rikkaimmalle miehelle. En kerro nimeä, koska meillä on tietty sama sukunimi.
Mulla on ollut ainakin kolmen julkkiksen nimmarit.
Pikkuserkkuni on ministerin puoliso. :D
Olen ollut hotellin respassa töissä muutaman kuukauden. Tuli tavattua Pelle Miljoona, jonka kanssa jutskattiin telkkuohjelmista. Vaatimattoman oloinen kaveri.
Dingo yöpyi kerran keikallaan, tarvittiin lisää vartiointia. Mäkimiehet, silloiset huiput kävivät. Yks pyysi avaimen "Kaksnollasexi", eli 206, hehheh.
Edesmenneen Kirkan keikalle mentiin Rovaniemellä ja odotettiin keikkapaikan takaovella, mitä ei onneksi muut tajunneet. Kirka tulikin bändinsä kanssa ja juteltiin pitkään. Aivan kerrassaan ihana ja suloinen ihminen.
Muotinäytöksessä Helsingissä aikoinaan pikkutyttönä olin huudahtanut "Äiti, Teija Sopanen"! Teija oli hymyillyt ja vilkuttanut minulle. Itse muistan hämärästi. Siellä oli myös Anssi Kukkonen, urheiluselostaja.
Ja olen mä istunut joulupukin polvellakin ;D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:31"]7: Täytyy sanoa, että hatarien tietojeni nojalla on pakko sanoa, että kenties/uskoakseni sukua. Aikoinaan tv:ssa oli ohjelma "Hirvosten sukukokous". Isoisäni tunnisti sieltä omaisiaan. Anita Hirvonen oli kutsuttujen joukossa ja lauloi. Juontaja kysyi häneltä, onko sattumalta osunut samannimisten kokoukseen, jolloin hän kertoi olevansa oman sukunsa joukossa.
Hirvosia on kuulemani mukaan 3 sukua Suomessa. Edesmennyt tätini oli tehnyt sukututkimusta (ei löydy dokumentteja mistään) ja löytänyt myös Eino Leinon sieltä "jostakin". Me alunperin Juuka, Joensuu alueilta.
Mitä yhteyksiä sulla Anitaan? Jos et voi lähemmin kertoa, niin eipä mitään, ymmärrän.
[/quote]
Mun äidin äiti tai mummo (en muista tarkkaan) on ollut omaa sukuaan Hirvonen ja kotoisin Keski-Suomesta, kuten Anitakin. Meidän perheessä on ollut tapana vitsailla, että ei ihme, kun ollaan niin laulutaitoista ja muutenkin musikaalista porukkaa, kun ollaan sentään Anita Hirvoselle sukua! Jos joku on joskus kuullut meidän laulavan karaokea, ei varmasti unohda sitä ihan helposti, vaikka taatusti niin toivoisikin.. :D
Mun ukin pikkuserkku oli Spede Pasanen ja mieheni synttäreillä on käynyt presidentti (virkakautensa aikana).
Olin samaan aikaan baarissa näyttelijä Kevin Spaceyn kanssa Lontoossa vuonna 2008.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:49"]
Jenni Pääskysaarelle ja säveltäjä Leevi Madetojalle.
[/quote]
Minä myös sukua Leevi Madetojalle :)
Olin NYC:ssä 2001. Istuttiin ravintolassa ja näin ikkunasta Sarah Jessica Parkerin miehensä kanssa. Wou!
Olen lentänyt Kööpenhaminaan samassa koneessa Sofi Oksasen kanssa ja lentänyt Italiasta kotiin Yhdysvaltain Suomen lähettilään Bruce Oreckin kanssa. Oreckin kone (siis kone, jossa hän istui) joutui odottamaan meitä ja erästä toista pariskuntaa kentällä lähtövalmiudessa, koska vaihtolentomme oli myöhässä. Oli hienoa astella bussista (joka noukki meidät Italiasta tulleen koneen ovelta) suoraan koneeseen, joka täynnä väkeä odotti meitä. Suurlähettiläs etunenässä. :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:14"]
Mieheni oli vesipallon SM-joukkueessa 80-luvulla.
[/quote]
Tirskuntaa :D
Olen istunut samassa lemmikkivaunussa junamatkan Jyväskylästä Helsinkiin Tuksun kanssa. Suuren osan matkasta hän selvitteli perheensä riitoja kovaan ääneen kännykkään välillä isänsä, välillä Juulian kanssa koiransa oksentaessa nakinpaloja junan lattialle...
Toisella junamatkalla Jippu silitti koiraani ja kehui sitä ihanaksi.
Olen käynyt Nokian Risto Siilasmaan lapsuudenkodissa. Pikkusiskon kaverina. Näin Riston selän :)
47: Tiedäpä sitten, vaikka mutkan kautta sukua oltaisiin? Mulla on musiikki ollut aina kiitettävä ja olen kuulunut vuosia kuoroon. Isoisä soitteli kitaraa, siis jossain seuroissa yleisön edessä. Luonteeltani olen just, kuin Anita. Tuollainen sekopäisen oloinen. Täytyypä alkaa tutkailla, mistä sitä oikein on kotoisin.
Jatkakaa karaoken parissa vaan edelleenkin, kiva harrastus :D
Otsikossa kysytään "kuka on melkein sukua?" ja sitten täällä kirjoitellaan kuinka on joskus nähnyt julkkiksen :)
Nr. 38 luetteli jotain pomojaan sun muita. Heh, ainakaan ei tule ryhdyttyä työkaverin kanssa suhteeseen, kun se heti määritellään sukulaiseksi.
Ester Toivonen (missi, näyttelijä) oli mummini serkku :)
Mun lapsenlapsenlapsi on Nobel-voittaja :).
Mitä järkeä on olla kertomatta nimiä? En ymmärrä, et kai sinä voi olla ainoa ihminen maailmassa, jonka tuo "julkkis" tuntee?
Perussuomalainen kansanedustaja Jari Lindström on naapurini.