Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaanpa kysely: Melkein sukua julkkikselle!

Vierailija
03.12.2013 |

Kelle julkkikselle sinä olet tai melkein olet sukua?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen opiskelukaverin poikaystävän kaverin mummo on antanut Kekkoselle peräruiskeen (siis sairaanhoitajana :D).

Olin kerran Kabukin vessassa, kun kuulin oven ulkopuolelta Ville Valon äänen, kun hän puhui puhelimeen. Myöhemmin näin hänet menossa taksiin.

Sukulaiseni puolison pikkusisko  on siivonnut vaateliikeen sovituskopin lattialta MA Nummisen vaimon sinne viskelemät vaatteet.

Eräs entinen kollegani on ollut lapsena maan johtavia lapsikeilaajia.

Vierailija
82/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini työkaverin siskon lapsen kummisetä oli nyt jo edesmennyt Koira Haudattuna -sarjan näyttelijä William Conrad. Että repikääs siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini isoäidin mies oli marsalkka Mannerheimin serkku.

Vierailija
84/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:24"]Meikän mummu on on sukua mannerheimille olen siis hänen lapsenlapsenlapsi olen hänelle 9 serkku
[/quote] Mekin ollaan vissiin sitten kaukaista sukua :D t. 95

Vierailija
85/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:25"]Mun serkun naapuri on kätellyt Kekkosta.
[/quote] Mun mummi on tarjoillut Kekkoselle aamupalaa. Pikkuserkku teki aikanaan pienen roolin Salkkareissa. Serkku on tv:ssä esiintyvä meteorologi.

Vierailija
86/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko on joskus ryypiskelly Jussi Lammen kanssa!

Vierailija
87/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:58"]

Mummini äiti oli Mannerheimin serkku.

[/quote]

Minullakin on kaukaisia sukujuuria C. Mannerheimiin, selvitetty sukututkimuksesta. Suvussani on yhä ainakin yksi rouva, joka kantaa sukunimeä Mannerheim. Veikkaan, että koko Suomen mittakaavassa Mannerheim on äärimmäisen harvinainen ja peräti katoava sukunimi, kun taas Ruotsissa (ehkä Saksassakin) sukunimi on oletettavasti jonkin verran elovoimaisempi kuin täällä.

Vierailija
88/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Dalai Laman audienssilla 15 min Dharamsalassa, Intiassa.

Vierailija
89/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapsuudenaikaisen kaverini serkun täti haastatteli kerran Dalai Lamaa. True story!

Vierailija
90/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan sukua, mutta Johanna Kurkela oli mulle peruskoulussa kuin sisko. Oltiin ihan erottamattomat bestikset ja samassa ryhmässä päiväkodista ysiluokkaan saakka. :-) Pieneltä paikkakunnalta kun ollaan, niin ystävyyssuhteetkin oli kestäviä ja samat porukat vuodesta toiseen.

Vierailija
91/106 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Syrjä on mun isoisän isän tyttären tyttären miehen veli! Ja äidin kaveri menetti neitsyyden Irwinille!

Vierailija
92/106 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:24"]

Otsikossa kysytään "kuka on melkein sukua?" ja sitten täällä kirjoitellaan kuinka on joskus nähnyt julkkiksen :)

Nr. 38 luetteli jotain pomojaan sun muita. Heh, ainakaan ei tule ryhdyttyä työkaverin kanssa suhteeseen, kun se heti määritellään sukulaiseksi.

[/quote]

No eiks sitä melkein ole, jos on livenä nähnyt. 

[/quote]

No on on, melkein ;)

Vierailija
93/106 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut samalla leipähyllyllä olli lindholmin kanssa ja samassa kebab paikassa pate mustajärven kanssa;)

Vierailija
94/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe on kysynyt minulta paljonko kello ja samaan hengenvetoon sanoi että aikaa ei ole,tapahtui 80-luvulla...ennen Hanoi Rocksin keikkaa,kun udeltiin milloin aloittavat soittamaan.

Vierailija
95/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen essi wuorelan pikkuserkku..samoin tangoprinssi petri ritarin.

Vierailija
96/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukua muumipeikolle :) seriously.

Vierailija
97/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isomummo pakeni Venäjältä vallankumouksen aikaan Suomeen. Hän ei koskaan suostunut kertomaan sanallakaan oloistaan Venäjällä. Hänestä ei muuta tiedetä kuin, että toi tullessaan upeat rubiinikorvakorut, jotka ovat ehkä kuuluneet tsaarin perheelle. Mieheni onkin aina miettinyt, että onko hän ehkä sukua tsaariperheelle... ;)

Vierailija
98/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 04:29"]Mieheni isomummo pakeni Venäjältä vallankumouksen aikaan Suomeen. Hän ei koskaan suostunut kertomaan sanallakaan oloistaan Venäjällä. Hänestä ei muuta tiedetä kuin, että toi tullessaan upeat rubiinikorvakorut, jotka ovat ehkä kuuluneet tsaarin perheelle. Mieheni onkin aina miettinyt, että onko hän ehkä sukua tsaariperheelle... ;)

[/quote]

Näytä miehellesi Frasierin jakso "A Tsar Is Born", voi olla että mieli muuttuu.

Vierailija
99/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 05:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 04:29"]Mieheni isomummo pakeni Venäjältä vallankumouksen aikaan Suomeen. Hän ei koskaan suostunut kertomaan sanallakaan oloistaan Venäjällä. Hänestä ei muuta tiedetä kuin, että toi tullessaan upeat rubiinikorvakorut, jotka ovat ehkä kuuluneet tsaarin perheelle. Mieheni onkin aina miettinyt, että onko hän ehkä sukua tsaariperheelle... ;)

[/quote]

Näytä miehellesi Frasierin jakso "A Tsar Is Born", voi olla että mieli muuttuu.

[/quote]

Heh. Vannoutuneina Frasier-faneina olemme nähneet joka jakson noin 10 kertaa. Myös tuon jakson. ;)

Mutta oikeasti. Kai se on joskus tulevaisuudessa ryhdyttävä sukututkimukseen Venäjällä. Nyt kun niihin arkistoihinkin jo pääsee käsiksi. Mielenkiintoista tulee olemaan. Isomummo kun ei suostunut kertomaan sanallakaan kuka oli Venäjällä, piti "varmuuden vuoksi" Stalinin kuvaa kotinsa seinällä ja pelkäsi palautusta Venäjälle enemmän kuin kuolemaa. Ja ne ainoaksi perinnöksi jääneet rubiinikorvakorut ovat asiantuntijalausunnon mukaan kuuluneet Venäjän aatelistolle...

Vierailija
100/106 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hjallis harkimon sukulainen , missään tekemisissä ei olla 1-2 vuodessa näen jossain sukuhommissa , eikä edes kiinnosta, eniten ehkä ärayttää kun ihmiset luulevat että olen itsekkin rikas tai olen rikkaasta suvusta.. paskat! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme