Otetaanpa kysely: Melkein sukua julkkikselle!
Kelle julkkikselle sinä olet tai melkein olet sukua?
Kommentit (106)
Mitä sitten? :) Oletko jonkun pikkujulkkiksen pikkuserkku itse kun kyselet?
Sauli Niinistölle, meidän koiralla on sama ilme sekä Tarja Haloselle, meillä on harja talossa
Mieheni oli vesipallon SM-joukkueessa 80-luvulla.
Eräs maailmanmestari on isäni serkun mies :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:12"]Anita Hirvonen
[/quote]
Hei, mulla myös! Oletkohan kun palstaileva serkku...? :D
mieheni sukulainen on joskus nähnyt ihan oikean joulupukin
Mun serkun naapuri on kätellyt Kekkosta.
Mun yksi sukulainen on semikuuluisa DJ ja yhden sukulaisen tyttöystävä on Idolseissa (vai loppuko tän vuotiset jo?)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:12"]Anita Hirvonen
[/quote]
Hei, mulla myös! Oletkohan kun palstaileva serkku...? :D
[/quote]
Siis mun serkku.. Autocorrect..
7: Täytyy sanoa, että hatarien tietojeni nojalla on pakko sanoa, että kenties/uskoakseni sukua. Aikoinaan tv:ssa oli ohjelma "Hirvosten sukukokous". Isoisäni tunnisti sieltä omaisiaan. Anita Hirvonen oli kutsuttujen joukossa ja lauloi. Juontaja kysyi häneltä, onko sattumalta osunut samannimisten kokoukseen, jolloin hän kertoi olevansa oman sukunsa joukossa.
Hirvosia on kuulemani mukaan 3 sukua Suomessa. Edesmennyt tätini oli tehnyt sukututkimusta (ei löydy dokumentteja mistään) ja löytänyt myös Eino Leinon sieltä "jostakin". Me alunperin Juuka, Joensuu alueilta.
Mitä yhteyksiä sulla Anitaan? Jos et voi lähemmin kertoa, niin eipä mitään, ymmärrän.
Puhuin eilen Ilkka Kanervan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:14"]
Mieheni oli vesipallon SM-joukkueessa 80-luvulla.
[/quote]
No joo, mutta mun serkku on pelannu koripalloo SM-sarjassa 80-luvulla. Koris on sentään tunnetumpi laji kuin vesipallo. Häh häh hää! =0)
Mies on ollut joskus Eppujen konsertissa.
Olen kaukaista sukua Martti Ahtisaarelle ja vähän läheisempää Cristal Snowlle:) Kumpaakaan en tosin ole koskaan tavannut.
Mä olen nähnyt kun Carl Lewis juoksenteli Helsingissä 1983.
Olen nähnyt Johanna Tukiaisen Mannerheimintiellä v. 2009 tjsp.
Terkkuja tutuille! Olen sukua J.L. Runebergille.
Laulaja Niko Ahvoselle jotain kaukaista sukua.
Kuka on julkkis? Miten laajan piirin pitää tietää hänet? Esim. julkkis-bb oli täynnä ihmisiä joita en tunnistanut.