Magneettikorut
Käytätkö tällaisia koruja/magneetteja?
Oletko huomannut näillä vaikutusta oloosi?
Ostin tänään sormuksen ja rannerenkaan. Niska, hartiat, selkäkipuja ja sitä kautta levottomuutta öisin.
Unohdin kysyä myyjältä, että onko minulla nyt riittävä määrä "kokemuksen" saamiseksi ja pitäisikö yötäpäivää käyttää...
Jaa kokemuksesi minulle, kiitos!
ap
Kommentit (11)
Mua jaksaa aina ihmetyttää, että vielä löytyy ihmisiä, jotka uskoo tuollaiseen soopaan.
Magneettikorut ovat huuhaata kuten homeopatia ja horoskoopit. Tiedoksi herkkäuskoisille.
Tottakai magneetti vaikuttaa positiivisesti! Mutta vain myyjään, valitettavasti.
Täyttä kusetusta. Miten ihmeessä olet noin helposti kusetettavaa sorttia ap?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:39"]
[/quote]
Päinvastaisia kokemuksia. Toimii! Eikä takuulla ole mitään kusetusta tai jotain palseboa! Enkä ole ainoa, jolla toimivat, olen kuullut myös muilta!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:01"]
[/quote]
Päinvastaisia kokemuksia. Toimii! Eikä takuulla ole mitään kusetusta tai jotain palseboa! Enkä ole ainoa, jolla toimivat, olen kuullut myös muilta!
[/quote]
Tuosta "palsebosta" voi jo päätellä aika pitkälle kuinka älykäs olet.
Sä kärsit selkeesti vedosta ja huonosta tyynystä. Osta uusi tyyny ja huolehdi hartiaseudun lämpimänä pitämisestä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
hi, taidat itse olla tosi tyhmä persu! Miten ihmeessä jostain palsebosta voi muka nähdä jonkun henkilön älykkyyden? Osaatko antaa ihan jonkun tarkan lukumäärän, kun asia tuntuu olevan noin tarkasti tiedossa? Mitataanko balseboa tällä kertaa kappaleina vai litroissa? Vai ihan bitteissä, kun ollaan vähä niinku virtuaalimaisemissa? Jessus, miten joku voi olla noin tyhmä!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:14"]
Sä kärsit selkeesti vedosta ja huonosta tyynystä. Osta uusi tyyny ja huolehdi hartiaseudun lämpimänä pitämisestä.
[/quote]
Sä kärsit selvästi aivojen vajaatoiminnasta, kun teet noin suoraviivaisia johtopäätöksiä ja diaknoseja muutaman lauseen perusteella. Kyllä ne mankneetit toimii, jos et usko, niin kokeile itse!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
hi, taidat itse olla tosi tyhmä persu! Miten ihmeessä jostain palsebosta voi muka nähdä jonkun henkilön älykkyyden? Osaatko antaa ihan jonkun tarkan lukumäärän, kun asia tuntuu olevan noin tarkasti tiedossa? Mitataanko balseboa tällä kertaa kappaleina vai litroissa? Vai ihan bitteissä, kun ollaan vähä niinku virtuaalimaisemissa? Jessus, miten joku voi olla noin tyhmä!
[/quote]
I rest my case.
8
Eivät toimi eivätkö voi tomia. Placebovaikuksen nyt saa vaikka kalkkitabletteja popsimalla.