Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukoriste vessapaperirullasta - voi hyvää päivää!

Vierailija
02.12.2013 |

Siis oikeesti askarteleeko joku vessapaperirullasta joulukoristeita, siis muut kuin eskarilaiset? Tosi kömpelön näköinen viritys (linkki on tossa sivun alaosassa). Meinasin tikahtua nauruun kun katoin ton videon.

Suurin osa itse tehdyistä "koristeista" on aika järkyttäviä tekeleitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat kirppislöydöt on alkanut joka kuukausi postailemaan ihmisten paskarteluja. Aika järkkyjä ovat olleet tähän mennessä. Itse en halua mitään itse tehtyä ja vielä vähiten jostain roskista.

Vierailija
22/28 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inspiroiduin linkistä ja askartelin äsken kaksi tuollaista koristetta. Tuli hienot ja opiskelijabudjettiin sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nää on hienompia. tykötarpeetkin on siellä vessassa, joten näitä voi askerrella vaikka täysistunnon aikana.

http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/2012/12/askartelu-itamaan-viisaat-tietajat.html

Askartelemisiin. :D

Vierailija
24/28 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuollaisia itse väsättyjä härpäkkeitä.

25/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks joku bloggaaja just tehny tuollaisia? Oli joku ketju. Mut en kyllä ymmärrä miksei voi tehdä sitten samantien jostain askartelupahvista, niin ei näy se ruma harmaa vessapaperihylsy siellä sisäpuolella.

Voihan ne maalata jos käyttää yhtää päätään tai järkeään. Ja on ne mun mielestä hienoja ja just oon itekin tekemässä

Vierailija
26/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hauska nähdä, näin pitkän ajan päästä, kunnon kuva.

Vierailija
27/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiin joskus kauan aikaa sitten TV:ssä, kun joku teki maitotölkistä itselleen tuhkauurnan.

Vierailija
28/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtään mitään linkeistä.

WC rulla on ihanteellinen askarteluun .Kukkia oksia tähtiä,pannunalusia ,koristeita ,näkösuojia, kynttiläasetelmia ,käpyjä jne...

Kimallekoristeliun en maalaa millään ,kun väri on hyvä.