Joulukoriste vessapaperirullasta - voi hyvää päivää!
Siis oikeesti askarteleeko joku vessapaperirullasta joulukoristeita, siis muut kuin eskarilaiset? Tosi kömpelön näköinen viritys (linkki on tossa sivun alaosassa). Meinasin tikahtua nauruun kun katoin ton videon.
Suurin osa itse tehdyistä "koristeista" on aika järkyttäviä tekeleitä.
Kommentit (28)
Mä inspiroiduin linkistä ja askartelin äsken kaksi tuollaista koristetta. Tuli hienot ja opiskelijabudjettiin sopivat.
mun mielestä nää on hienompia. tykötarpeetkin on siellä vessassa, joten näitä voi askerrella vaikka täysistunnon aikana.
http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/2012/12/askartelu-itamaan-viisaat-tietajat.html
Askartelemisiin. :D
En oikein ymmärrä tuollaisia itse väsättyjä härpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks joku bloggaaja just tehny tuollaisia? Oli joku ketju. Mut en kyllä ymmärrä miksei voi tehdä sitten samantien jostain askartelupahvista, niin ei näy se ruma harmaa vessapaperihylsy siellä sisäpuolella.
Voihan ne maalata jos käyttää yhtää päätään tai järkeään. Ja on ne mun mielestä hienoja ja just oon itekin tekemässä
Olisi ollut hauska nähdä, näin pitkän ajan päästä, kunnon kuva.
Näytettiin joskus kauan aikaa sitten TV:ssä, kun joku teki maitotölkistä itselleen tuhkauurnan.
En näe yhtään mitään linkeistä.
WC rulla on ihanteellinen askarteluun .Kukkia oksia tähtiä,pannunalusia ,koristeita ,näkösuojia, kynttiläasetelmia ,käpyjä jne...
Kimallekoristeliun en maalaa millään ,kun väri on hyvä.
Paskat kirppislöydöt on alkanut joka kuukausi postailemaan ihmisten paskarteluja. Aika järkkyjä ovat olleet tähän mennessä. Itse en halua mitään itse tehtyä ja vielä vähiten jostain roskista.