Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen kassatyttö kysyi paperit minulta, 38-vuotiaalta mieheltä :)

Vierailija
26.09.2020 |

Jotenkin piristävää, että hän ajatteli meidän olevan samaa ikäluokkaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut mieleenkään, että parikymppinen kassapoika olisi ollut kiinnostunut kun kysyi minulta 42-vuotiaalta naiselta papereita. Luulin, että teki vain työtään.

Aloituksessa ei sanota, että kassatyttö olisi ollut kiinnostunut. Sinä katkerana tätinä itse vain tulkitsit asian niin.

Vierailija
22/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että nykyään kysytään paperit kaikilta, jotka näyttää alle kolmekymppisiltä.

Ja mitäs ne alle kolmekymppiset ovat? Parikymppisiä. Luepa aloitus vielä kerran. Tällä kertaa ihan omaan rauhalliseen tahtiin ja ajatuksen kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla se voi olla viisikymppinen kassasetä. Tulethan sittenkin kertomaan kuulumiset.

Vierailija
24/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi tyttö haluta patukkaa työajalla

Mmm. Pientä valkoista Suomipatukkaa. Ei varmaan maistu kenellekkään.

Joku KingSize tumma patukka kiinnostais.

Vierailija
25/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun olen raitis niin ei ole kiinnostuneet kassatytöt päässeet millään verukkeella tutustumaan. M39

Vierailija
26/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään aina Alkossa paperit. Yks päivä kävin lapsen kanssa marketissa, ostin kärryllisen ruokaa ja muutaman oluen. Kysyttiin paperit. Tänään kävin kahdessa ruokakaupassa ja ostin samalla molemmista siideriä/ olutta. Toisessa kysyttiin henkkarit, toisessa ei. En tiedä minkä ikäisenä lakataan kysymästä. Näytän kuitenkin ihan ikäiseltäni. N34

Vierailija
27/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti alle 30v ikäiseltä. Silloin kysyttävä vaikka näyttäisit 29-vuotiaalta

Vierailija
28/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että nykyään kysytään paperit kaikilta, jotka näyttää alle kolmekymppisiltä.

Mutta eihän se ainakaan miesten kanssa voi pitää paikkansa, koska yksikään mies ei voi näyttää ikäistään 10v tai enemmän nuoremmalta ja puhuvat vain palturia.

Vierailija
29/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten aika vaikeaa arvailla ihmisten ikää! Mysteeriasiakkaita käy aika usein testaamassa ikärajavalvontaa ja jos esim. 28-vuotiaalta ei ole kysytty henkkareita niin punaista tulee.

Osa nuorista myös rupsahtaa hyvinkin äkkiä. Pari kertaa olen kysynyt henkkarit arviolta 35-vuotiaalta (varmuuden vuoksi), ja ikää onkin 19..

Vierailija
30/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupan alalla. Arvatkaapas 2 kertaa kuinka paljon vituttaa laki, joka määrää kysymään paperit jos asiakas näyttää alle 30v? Jos jätän kysymättä, saan palautetta. Mysteryshopping tyypit on alati liikkeellä testaamassa tätä. Ketjun päälliköt antaa raippaa ja paska valuu alaspäin. Hitto ei vois vähempää kiinnostaa kysyä papereita mutta se kuuluu duuniini.

Vierailija
31/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tarkisti, onko ap mahdollisesti hänen isänsä.

Vierailija
32/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kaupan alalla. Arvatkaapas 2 kertaa kuinka paljon vituttaa laki, joka määrää kysymään paperit jos asiakas näyttää alle 30v? Jos jätän kysymättä, saan palautetta. Mysteryshopping tyypit on alati liikkeellä testaamassa tätä. Ketjun päälliköt antaa raippaa ja paska valuu alaspäin. Hitto ei vois vähempää kiinnostaa kysyä papereita mutta se kuuluu duuniini.

Tuota minä just mietin kun, kun lapsen kanssa ostin kärryllisen ruokaa ja myyjä vähän anteeksipyytäen henkkareita kysyi. En mitenkään voinut vaikuttaa alaikäiseltä. Mutta joku mysteryshopping asiakas olisin voinut olla. N34

Vierailija
33/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin viimeksi joskus 24-vuotiaana. :( Olen nyt 29. Masentavaa. Pitää varmaan joskus yrittää niin, että ostan vain alkoholia. Paitsi että alkossakaan ei ole kysytty..

Vierailija
34/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, hän teki vain työtään.

Toinen kassamyyjä

Jos liki nelikymppiseltä kysyy paperit, niin ei kyllä ole tehtäviensä tasalla. Olennaistahan tuossa on ainoastaan se, ettei myy alle 18 vuotiaalle ja 38 vuotias ei kyllä näytä alle 18 vuotiaalta missään tapauksessa. Kyllä myyjän pitää osata kauppojen itse keksimällä 30v säännölläkin suhteuttaa asioita, eli vaikka ei satavarma olisikaan, onko asiakas 29, vai 39 vuotias, niin se riittää, että hän on tuhatprosenttisen varma, ettei asiakas ainakaan ole alaikäinen. Mitään muutahan laki ei vaadi, eikä hänelle voi kenkää antaa jos hän 29 vuotiaalle olutta myy papereita kysymättä.

Itse en kanna papereita mukanani ja jos minulta paperit kysyttäisiin, niin pyytäisin esimiehen paikalle ja kysyisin, että näytänkö alaikäiseltä. Jos hänkin olisi sitä mieltä niin kaikki ostokset jäisi hihnalle ja kauppa vaihtuisi lopullisesti. Ei nelikymppisen ihmisen kuulu kantaa henkilöpapereita mukanaan sen takia, että saa ostettua olutta maitokaupasta.

M40

Vierailija
35/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö voi sanoa, että laittakaa sitten nuoremman näköisiä mysteryshoppereita eikä sellasia kurppia joita ei tajua alle 30-vuotiaiksi :D

Vierailija
36/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista lakia ei ole olemassa, joka vaatisi kysymään paperit alle 30 vuotiaalta. Laki määrää ainoastaan sen, että alaikäiselle ei saa alkoholia myydä.

Vierailija
37/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin joku aika sitten. Olen saman ikäinen kuin ap, mutta nainen. Aika oudolta tuntui, mielestäni näytän aivan ikäiseltäni. Sitten seuraavalla viikolla kysyttiin taas.

Luulen että jossain on myyty alaikäisille vahingossa ja nyt on sitten oikein tehovalvonta käynnissä.

Vierailija
38/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiinnostunut, siksi kysyi.

Vierailija
39/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, hän teki vain työtään.

Toinen kassamyyjä

Jos liki nelikymppiseltä kysyy paperit, niin ei kyllä ole tehtäviensä tasalla. Olennaistahan tuossa on ainoastaan se, ettei myy alle 18 vuotiaalle ja 38 vuotias ei kyllä näytä alle 18 vuotiaalta missään tapauksessa. Kyllä myyjän pitää osata kauppojen itse keksimällä 30v säännölläkin suhteuttaa asioita, eli vaikka ei satavarma olisikaan, onko asiakas 29, vai 39 vuotias, niin se riittää, että hän on tuhatprosenttisen varma, ettei asiakas ainakaan ole alaikäinen. Mitään muutahan laki ei vaadi, eikä hänelle voi kenkää antaa jos hän 29 vuotiaalle olutta myy papereita kysymättä.

Itse en kanna papereita mukanani ja jos minulta paperit kysyttäisiin, niin pyytäisin esimiehen paikalle ja kysyisin, että näytänkö alaikäiseltä. Jos hänkin olisi sitä mieltä niin kaikki ostokset jäisi hihnalle ja kauppa vaihtuisi lopullisesti. Ei nelikymppisen ihmisen kuulu kantaa henkilöpapereita mukanaan sen takia, että saa ostettua olutta maitokaupasta.

M40

Kyllä on kassamyyjillä kestämistä teissä itsekkäissä keski-ikäisissä miehissä. Kai sinulla nyt ajokortti on? Tuolla asenteella tuskin kävelet kauppaan tai muuallekaan.

Vierailija
40/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on huono merkki kun lähes nelikymppisenä mieheltä kysytään papereita. Hintelä olemus, vaatteet lastenosastolta, normaalia pienempi pää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän