Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen kassatyttö kysyi paperit minulta, 38-vuotiaalta mieheltä :)

Vierailija
26.09.2020 |

Jotenkin piristävää, että hän ajatteli meidän olevan samaa ikäluokkaa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi katsoa nimesi, jotta voi etsi Facebookista ;) Lähemmäs nelikymppiset miehet aika haluttuja nuorten tyttöjen keskuudessa ;)

Oma isäni on lähemmäs neljääkymmentä. Ajatuskin saman ikäisestä miehestä..hyi h@lvetti!!! 😭🤮

N20

Ritva-täti se jaksaa esittää nuorta naista, kun tosielämässä seitsemänkymppinen Dannykin panee alle 20-vuotiasta naista.

Niin mikäs sua estikään panemasta 20-vuotiasta naista?

Vierailija
42/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin kysytään aina paperit ja usein väitetään vielä, että olen väärentänyt ne! Johtuukohan siitä, että olen todella lyhyt.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi useamman kerran kaljat saamatta vähän aikaa sitten 42-43 vuotiaana kun hukkasin ajokortin enkä jaksanut hankkia/saanut heti uusia papereita. Silloin varsinkin ärsytti kun olin pyörällä liikkeellä ja jouduin polkemaan useamman kilometrin ylimääräistä. 2 kauppaa peräkkäin kysyi papereita, alkosta sain sitten ostettua. Takki on kyllä vähän nuorisotyyliä, mutta sekään ei joka kerralla ole ollut päällä.

Vierailija
44/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät siis epämiehekkäältä mamman tissiposkelta.

Kiva että palstamammat jaksaa miessheitmata, ihan joka ikinen päivä. -eri

Vierailija
45/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin vielä viime vuonna kun olin 39. Kyllähän se aina päivää piristi. Ihan sukupuolesta riippumatta kysyivät, että ei sen puoleen, töitään ne vaan tekee.

N40

Vierailija
46/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi katsoa nimesi, jotta voi etsi Facebookista ;) Lähemmäs nelikymppiset miehet aika haluttuja nuorten tyttöjen keskuudessa ;)

Oma isäni on lähemmäs neljääkymmentä. Ajatuskin saman ikäisestä miehestä..hyi h@lvetti!!! 😭🤮

N20

Ritva-täti se jaksaa esittää nuorta naista, kun tosielämässä seitsemänkymppinen Dannykin panee alle 20-vuotiasta naista.

Niin mikäs sua estikään panemasta 20-vuotiasta naista?

Niin kukas sinä olitkaan? Joku keski-iäinen nainen?

Vierailija
47/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin jo pano hommissa.

Opettele nyt reppana ensin kirjoittamaan yh-dys-sa-nat, niin voisit joskus päästäkin.

Vierailija
48/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Oho, onpa sulla toooooooooooosi nuori isä!!!

Vierailija
49/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin kysyttiin joku aika sitten. Olen saman ikäinen kuin ap, mutta nainen. Aika oudolta tuntui, mielestäni näytän aivan ikäiseltäni. Sitten seuraavalla viikolla kysyttiin taas.

Luulen että jossain on myyty alaikäisille vahingossa ja nyt on sitten oikein tehovalvonta käynnissä.

Missähän tuollainen alaikäisille myynti tulisi ilmi? Alaikäisethän ostaa ne kaljansa ja poistuvat nauttimaan ne ties minne omille teilleen, eikä kukaan tiedä siitä mitään.

Vierailija
50/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kaupan alalla. Arvatkaapas 2 kertaa kuinka paljon vituttaa laki, joka määrää kysymään paperit jos asiakas näyttää alle 30v? Jos jätän kysymättä, saan palautetta. Mysteryshopping tyypit on alati liikkeellä testaamassa tätä. Ketjun päälliköt antaa raippaa ja paska valuu alaspäin. Hitto ei vois vähempää kiinnostaa kysyä papereita mutta se kuuluu duuniini.

Aika kommunistista Valtiolta et tarvii kysyä  paperit.  Luulis et kaikenikäiset saisi ostaa alkoholia jos haluavat.

Vierailija
51/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että piristi päivääsi. Koska en halua kumota sen vaikutuksia, en kommentoi enempää.

Sinä ikis olet solvannut miehiä jo ihan riittävästi.

Taas kerran uusi ketju. Mitä ihmettä?

Vierailija
52/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Oho, onpa sulla toooooooooooosi nuori isä!!!

Eiköhän Ritvan (56-v) isä ole jo kuollut.

Vierailija
53/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että piristi päivääsi. Koska en halua kumota sen vaikutuksia, en kommentoi enempää.

Ikis on yleinen naurun aihe.

Vierailija
54/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni papereita kysyvän henkilön ikärajaa ei ole määrätty, vaan kassahenkilöt on velvoitettu kysymään papereita. Ole siis tyyytyväinen ostoksiisi ja siihen, että paperrit oli mukana.

Vierailija
55/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni papereita kysyvän henkilön ikärajaa ei ole määrätty, vaan kassahenkilöt on velvoitettu kysymään papereita. Ole siis tyyytyväinen ostoksiisi ja siihen, että paperrit oli mukana.

Totta kai. Oli vain hassua, että parikymppinen tyttö piti minua suunnilleen samanikäisenä kuin hän itse on. :D

Ap

Vierailija
56/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin aina haluavat tarkistaa ”iän”. Nimeähän ne katsovat.

M39

Öö, okei. Itse oon 38v. nainen ja papereita kysellään aika usein. Ja ihan naismyyjät siis elu työtään vaan tekevät.

Vierailija
57/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Oli vain hassua, että parikymppinen tyttö piti minua suunnilleen samanikäisenä kuin hän itse on. :D

Ap

Papereita kysytään nykyään niiltä, joiden ajatellaan näyttävän alle 30v. Ei välttämättä pitänyt ikäisenään. Jännää miten täällä jotkut tohkeissaan, itselle saman ikäisenä papereiden kysyminen ihan arkipäivää.

Vierailija
58/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hengailet täällä useinkin valittamassa miksi flaksi ei naisten keskuudessa käy, niin ei tuossa yksi selitys.

Vierailija
59/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo toinen kerta, kun palstahullu luulee minua kaltaisekseen. Ootte te ihmeellistä porukkaa.

Vierailija
60/69 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Papereita kysytään nykyään niiltä, joiden ajatellaan näyttävän alle 30v. Ei välttämättä pitänyt ikäisenään. Jännää miten täällä jotkut tohkeissaan, itselle saman ikäisenä papereiden kysyminen ihan arkipäivää.

Aivan niin. Eli alle 30-vuotias (parikymppinen) piti minua alle 30-vuotiaana (parikymppisenä).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi