Parikymppinen kassatyttö kysyi paperit minulta, 38-vuotiaalta mieheltä :)
Jotenkin piristävää, että hän ajatteli meidän olevan samaa ikäluokkaa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että piristi päivääsi. Koska en halua kumota sen vaikutuksia, en kommentoi enempää.
Sinä ikis olet solvannut miehiä jo ihan riittävästi.
Taas kerran uusi ketju. Mitä ihmettä?
Jo toinen kerta, kun palstahullu luulee minua kaltaisekseen. Ootte te ihmeellistä porukkaa.
Et siis osaa ottaa kritiikkiä vastaan.
Vedät vaan jotain pas%aa vastaukseksi.
Olet vainoharhainen. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi katsoa nimesi, jotta voi etsi Facebookista ;) Lähemmäs nelikymppiset miehet aika haluttuja nuorten tyttöjen keskuudessa ;)
Oma isäni on lähemmäs neljääkymmentä. Ajatuskin saman ikäisestä miehestä..hyi h@lvetti!!! 😭🤮
N20
Ritva-täti se jaksaa esittää nuorta naista, kun tosielämässä seitsemänkymppinen Dannykin panee alle 20-vuotiasta naista.
Tämä. On täysi myytti etteivät ihmiset innostuisi ikäeroista myös seksuaalisessa mielessä. Samalla tavalla löytyy hyvin paljon nuoria miehiä joille kelpaavat 40v+ naiset.
On aina jotenkin outoa lukea näitä kommentteja missä ikäeroja parjataan ja pidetään niin ällöttävänä.
Olen 36v nainen ja multa kysyttiin papereita. Myyjä n.45v nainen. Ostin kombuchaa 😆
Kerran ostin limua (pienpanimotölkki) ja kysyi papereita. Nuori myyjätyttö katsoi sitä siideriksi.
Ehkä ovat välillä vähän väsyneitä ne myyjät.
Olis reilua jos kaikilta kaupassakävijöiltä kysyttäisiin ikä kassalla.
Miks kassaneidit multakin kysyy paperit?
- nainen 39 v
Vierailija kirjoitti:
Susta pitäisi tehdä juttuun iltalehteen kuvan kanssa. "Minua luullaan jatkuvasti alle 18-vuotiaaksi".
"
30-vuotiaaksi. Kai tiesit, että 30 v tai alle näköisiltä pitää kysyä.
Bowie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi katsoa nimesi, jotta voi etsi Facebookista ;) Lähemmäs nelikymppiset miehet aika haluttuja nuorten tyttöjen keskuudessa ;)
Oma isäni on lähemmäs neljääkymmentä. Ajatuskin saman ikäisestä miehestä..hyi h@lvetti!!! 😭🤮
N20
Ritva-täti se jaksaa esittää nuorta naista, kun tosielämässä seitsemänkymppinen Dannykin panee alle 20-vuotiasta naista.
Tämä. On täysi myytti etteivät ihmiset innostuisi ikäeroista myös seksuaalisessa mielessä. Samalla tavalla löytyy hyvin paljon nuoria miehiä joille kelpaavat 40v+ naiset.
On aina jotenkin outoa lukea näitä kommentteja missä ikäeroja parjataan ja pidetään niin ällöttävänä.
Ja minusta on aina jotenkin outoa lukea kommentteja kuinka joku kiinnostuu seksuaalisesti huomattavasti vanhemmasta TAI nuoremmasta. Ei, en ole Ikis, vaikka sinä niin haluatkin uskoa ja solvata. Ei, en kirjoita halveksivia kommentteja ikäerosta. Voin ymmärtää sen, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin minä. Mutta kyllä, itse pidän omalla kohdallani sitä täysin mahdottomana ajatuksena. Miksi sellaista ei saa sanoa? Mikä siinä on niin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että piristi päivääsi. Koska en halua kumota sen vaikutuksia, en kommentoi enempää.
Sinä ikis olet solvannut miehiä jo ihan riittävästi.
Taas kerran uusi ketju. Mitä ihmettä?
Jo toinen kerta, kun palstahullu luulee minua kaltaisekseen. Ootte te ihmeellistä porukkaa.
Vedät vaan jotain pas%aa vastaukseksi.Olet vainoharhainen. Hae apua.
Mitö ihmettä taas sekoilet?? Eihän sun kanssa voi keskustella kun vastauksesi ovat noin järjettömiä. Tajuatko mistään mitään?
Älä taas vastaa tuota samaa pachkaa!!
Vedät vaan jotain pas%aa vastaukseksi.