Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te näette kemia kahden ihmisen välillä jotka sitä havaitsette?

Vierailija
26.09.2020 |

Toisessa ketjussa joku kertoi havainneensa. Olenko joku puusilmä kun en osaa tulkita semmoisia? Oletan että naiset ja miehet jotka viihtyy hyvin yhdessä on avoimesti hyviä kavereita. En ajattele että siinäpä on sutinaa.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia = kiima

Vierailija
62/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun menee lounashuoneeseen, jossa ovat vain nämä kaksi ja vastaan huokuu kaksi hymyä, joiden sanaton mutta silti helposti luettava viesti on "häivy siitä".

T. nim. vessassako mun pitää syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilu, toisen mukaan ottaminen keskusteluun, nimeltä mainitseminen

Vierailija
64/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en osaa lukea tai tulkita mitään merkkejä tai signaaleja mistään asiasta. Multa tuo kyky puuttuu kokonaan. Naiset joskus ihmettelee enkö ymmärrä vinkkia, mutta ei en osaa.

Naiset muutenkin käyttäytyvät niin kuin mies olisi joku ajatusten lukija. Lisäksi valittavat liian suorapuheisuudesta.

Miksei asiat voida aina sanoa suoraan ja ääneen?

just näin!kaikki miehet ei huomaa tätä!

Vierailija
65/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jotain mitä ei koskaan voi olla naisen ja kiltti miehen välillä. 😔

Höpönlöpön

Kilttimiehet on ihania.

kyllä!kilttimies on ihana

Vierailija
66/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jotain mitä ei koskaan voi olla naisen ja kiltti miehen välillä. 😔

Höpönlöpön

Kilttimiehet on ihania.

kyllä!kilttimies on ihana

Kilttimies on lihava

Vierailija
67/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sen päälle jauhoja. Kyllä se sitten paljastuu. 

Vierailija
68/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkemmin selittää. Sen vain tuntee omassa kehossakin kun on seurssa missä joidenkin  toisten välissä on kemiaa. 

Olen tutkinut paljon kvanttifysiikkaa. Näyttää vahvasti siltä, että ihmisen aivot lähettävät hiukkasia, eräänlaista signaalia joka reagoi toisen ihmisen "signaaleihin" tämän takia moni sanookin että huomaa heti toisen ihmisen vibat onko kyseessä miellyttävä vai epämiellyttävä ihminen.

Vierailija
69/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan jotenkin ihmisten kehonkielestä huomaa esimerkiksi työpaikalla. Tavasta katsoa toista ja antaa toiselle huomiota, tietynlaisesta jännittyneisyydestä toisen seurassa.

Vierailija
70/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkemmin selittää. Sen vain tuntee omassa kehossakin kun on seurssa missä joidenkin  toisten välissä on kemiaa. 

Olen tutkinut paljon kvanttifysiikkaa. Näyttää vahvasti siltä, että ihmisen aivot lähettävät hiukkasia, eräänlaista signaalia joka reagoi toisen ihmisen "signaaleihin" tämän takia moni sanookin että huomaa heti toisen ihmisen vibat onko kyseessä miellyttävä vai epämiellyttävä ihminen.

Nämä aistit oli tärkeitä aikana, jolloin ihmiset möngeri kuten gorillat. Eloonjäämiselle vaadittiin aisteja. 

Vierailija
71/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ajatellut, että onkohan noilla jotain kun viihtyvät niin hyvin yhdessä. Ovatkin olleet kavereita. Sitten on saattanut tulla yllätyksenä joidenkin toisten juttu, niin hyvin on pitäneet sen salassa. En selvästikään osaa tulkita.

Itselleni on todella vaikeaa olla ihmisen kanssa, johon olen todella ihastunut. En osaa olla rennosti. Siksi valitsen mielummin juttuseuraksi sen "vaarattoman" kaverimiehen. 

Vierailija
72/83 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennut elämän yksin helpommaksi kuin parisuhteet. Viimeksi kesällä kuoletin tunteeni, koska en kestä sitä tunnemyräkkää mikä rakastumisesta seuraa. 

Vierailija
73/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin näkee kauas kun olen rakastettuni kanssa edes samassa huoneessa.

Punehdun, hehkun ja uskon että sen lämmön aistii muutkin. Vaikka kuinka yrittäisin olla hymyilemättä silmät paljastavat. Ja kun olen hänen lähellään aistin hänestä saman hehkun vielä näin 39v jälkeenkin. Hyvin fyysinen tunne vaikka henkisesti taas turvallinen ja rauhallinen olo. 

Vierailija
74/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ainakin näkee kauas kun olen rakastettuni kanssa edes samassa huoneessa.

Punehdun, hehkun ja uskon että sen lämmön aistii muutkin. Vaikka kuinka yrittäisin olla hymyilemättä silmät paljastavat. Ja kun olen hänen lähellään aistin hänestä saman hehkun vielä näin 39v jälkeenkin. Hyvin fyysinen tunne vaikka henkisesti taas turvallinen ja rauhallinen olo. 

Punehdut? 39 v takana?

Vierailija
75/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kielioppi hakusessa tämänkin kysymyksen esittäjällä. Ala-asteelle mars mars! Surkeaa...

Vierailija
76/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuvat toistensa lähelle, liikkeet peilaavat toisen liikkeitä, pieni kiihottunut puna poskilla, vaikka yrittävät hillitä toisten seurassa kiinnostustaan. Myös yletön välttely siinä ihmisten edessä, vältetään katsomasta toista, vaikka siinä tilanteessa se katse kertoisi vain ystävällisyydestä ja olisi luonnollisempaa kuin se tiukka tyyli. Olen nähnyt julkkispariskuntien syntyneen näin samassa haastatteluohjelmassa ollessaan ja kohta saatiin lukea näiden rakastuneen toisiinsa ohjelman kulisseissa.

Vierailija
77/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkuilu, toisen mukaan ottaminen keskusteluun, nimeltä mainitseminen

Tästä on ihan virallisesti tutkittuakin tämä kuinka ihastunut ihminen haluaa lausua kohteensa nimen päivittäin ja mahdollisimman usein. Ihastunut ihminen kuulee ja havahtuu telkkaria katsoessaankin, mikäli ihastuksen etunimi mainitaan. 

Vierailija
78/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kieli suussa ja muna pyllyssä niin kyllä niiden välillä varmaan on jo fysiikkaakin kemian lisäksi.

Että siitä sen näkee.

Vierailija
79/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kuinka hyvin tuntee arvioinnin kohteena olevan henkilön.

Olen töissä eräässä melko konservatiivisessa työpaikassa ja erään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ns klikkasi- tosin ainoastaan kaverimielessä. On samoja harrastuksia ja muutakin yhteistä.

Työkaverit olivat sitten tulkinneet tämän keskusteluinnon väärin. Ikään kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa ei voisi olla ystävyttä ilman mitään seksuaalista tarkoitusta.

Olin tuolloin uusi työntekijä joten oletan että nyt osaisivat jo tulkita minua oikein.

Vierailija
80/83 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä kemiaa näyttää olevan työpaikalla jokaisen naisen ja yhden pitkän, tumman & komean miehen välillä. Tyypin jokaiselle puujalkavitsille nauretaan. En ole katkera vaan vähän kateellinen.

-Lythyt kaljuuntuva setämies

Kun taas miehet, jotka tietenkään eivät ollenkaan arvota naisia ulkonäön mukaan, nauravat yhtä paljon kauniin nuoren naisen jutuille kuin pullean 5-kymppisen 🙄.

Entä virtaviivainen 5-kymppinen ja pullea nuori nainen? Ikä on vain numeroita.