Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte mieltä mun mahiksista olla raskaana?

Vierailija
02.12.2013 |

Viimeisimmät menkat alkoi 18.11., kierto on säännöllinen 28pv. Sekstailimme kp 12 ja 14. Kp 12 päivällä tuli ihan vähän verensekaista limaa. Mies on sitä mieltä että vielä tänään tai huomenna hommaillaan mutta mä oon sitä mieltä että tämän kierron parhaimmat päivät meni jo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla tai et.

Ettekö hommaile muulloin kuin lastenteon yhteydessä? :)

Vierailija
2/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatte siis seksiä pelkästään lapsentekomielessä eikä sen takia että nauttisitte siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika odotettavissa oli mitä nää vastaukset taas vaihteeksi on. Ei mun varmaan tartte alkaa selittämään mitä muuta kun tässä nyt kysyttiin vain tätä yhtä asiaa. Voiko joku ihan vastata kysymykseen, että mitä on mieltä.

ap

Vierailija
4/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitelkaa ja kertaus on opintojen äiti. Vauva tulee jos on tullakseen. Hedelmällisinä päivinä kandee painaa täyttä häkää. 

Vierailija
5/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti parhaat päivät menivät jo, mutta minusta ehdottomasti kannattaisi yrittää vielä esim. huomenna, jos toivotte raskautta (tai siis ilmeisesti toivotte). Ovulaation hetki ei kaikilla ole 14. kiertopäivä, ja se voi sitäpaitsi vaihdella kierrosta toiseen samallakin naisella.

Vierailija
6/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. jos sanotaan et joo, voit olla raskaana jo, älä vaan harrasta enää seksiä, niin sua kiukuttaa jos et olekaan nyt raskaana ja menit AV:ta kuuntelemaan. 

Ja jos sanotaan että et oo raskaana niin sua kiukuttaa kun joudut antamaan vielä miehelle?

Turhuudessaan ihan omaa luokkaansa taas tämäkin aloitus.

Vierailija
7/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä fifti sixti. Mitä sinä täältä tuollaisia kyselet? Lääkärit voivat sanoa tarkemmin mitkä ovat todennäköisyydet. Kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi. Eikä se ehkäisykään aina mikään satavarma asia ole. Ja anna nyt sille miehellesi tarpeeksi. Tuollainen päivien kyttäily on tympeää pidemmän päällä miesnäkökulmasta.

Vierailija
8/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:55"]

No siis.. jos sanotaan et joo, voit olla raskaana jo, älä vaan harrasta enää seksiä, niin sua kiukuttaa jos et olekaan nyt raskaana ja menit AV:ta kuuntelemaan. 

Ja jos sanotaan että et oo raskaana niin sua kiukuttaa kun joudut antamaan vielä miehelle?

[/quote]

No voi sun jumalauta. Ja täähän olikin taas fiksu vastaus, kiitos vaan. Taisin tulla väärälle palstalle kyselemään tällaisia raskautumiseen liittyviä juttuja, kun valitsin vauva.fi-sivuston.

Kiitos YHDESTÄ normaalin ihmisen vastauksesta. Hän joka vastasi ennen tätä "neropattia".

ap

Vierailija
9/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainaki kävi niin että ovulaatio oli silloin just myöhässä kun tulin raskaaksi..  Jos et oo sitten testannut ovista..?

Vierailija
10/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:56"]

Se on siinä fifti sixti. Mitä sinä täältä tuollaisia kyselet? Lääkärit voivat sanoa tarkemmin mitkä ovat todennäköisyydet. Kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi. Eikä se ehkäisykään aina mikään satavarma asia ole. Ja anna nyt sille miehellesi tarpeeksi. Tuollainen päivien kyttäily on tympeää pidemmän päällä miesnäkökulmasta.

[/quote]

Kun teitä nyt näin paljon huolettaa saako mun mies tarpeeksi seksiä, niin selitetäänpäs sitten vähän. Eli minä käyn päivätyössä, mies on joka toinen viikko arkisin iltavuorossa. Minulla aamuisin herätys klo 5:00. Kun mies tulee iltaisin töistä klo 22:30, olen minä yleensä jo unessa jotta jaksan nuo aamuheräämiset. Jos ei aivan pakko ole, niin en valvo arkisin näinä miehen iltavuoroviikkoina.

Ei teidän tartte enää tähän mitään kirjoittaa, meen tekemään jotain järkevämpää.

ap

Vierailija
11/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:55"]

[/quote]

No voi sun jumalauta. Ja täähän olikin taas fiksu vastaus, kiitos vaan. Taisin tulla väärälle palstalle kyselemään tällaisia raskautumiseen liittyviä juttuja, kun valitsin vauva.fi-sivuston.

Kiitos YHDESTÄ normaalin ihmisen vastauksesta. Hän joka vastasi ennen tätä "neropattia".

ap

[/quote]

Piti antaa alapeukku, mut painoin väärää.

Tuollaiseen päivien laskemiseen ei ole tarvetta, jos ei ole todettu vaikeuksia raskaaksi tulemisessa.

Vierailija
12/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis voi vaihdella todella paljon, joten ei kannata lopettaa harrastelua vielä :)

Ainakin kärttyinen olet!

Vierailija
13/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:03"]

Kun teitä nyt näin paljon huolettaa saako mun mies tarpeeksi seksiä, niin selitetäänpäs sitten vähän. Eli minä käyn päivätyössä, mies on joka toinen viikko arkisin iltavuorossa. Minulla aamuisin herätys klo 5:00. Kun mies tulee iltaisin töistä klo 22:30, olen minä yleensä jo unessa jotta jaksan nuo aamuheräämiset. Jos ei aivan pakko ole, niin en valvo arkisin näinä miehen iltavuoroviikkoina.

Ei teidän tartte enää tähän mitään kirjoittaa, meen tekemään jotain järkevämpää.

ap

[/quote]

No anteeksi kauheasti. Jos on jo nyt arki noin helkutin vaikeaa, niin kannattaisiko miettiä tilannetta uudelleen. 

Vierailija
14/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 12:03"]

ap

[/quote]

No anteeksi kauheasti. Jos on jo nyt arki noin helkutin vaikeaa, niin kannattaisiko miettiä tilannetta uudelleen. 

[/quote]

Ai miten niin vaikeaa?

Vierailija
15/15 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ovulaatiotestiä, siitä tiedät asian varmaksi, eikä tarvitse turvautua näiden tällä palstalla tietämystään jakavien "asiantuntijoiden" veikkauksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme