Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tajunnut hehkutusta Jennifer Anistonista

Vierailija
26.09.2020 |

Että niin kaunis ja seksikäs. En näe kumpaakaan. Ihan mukavan näköinen, mutta maksimissaan tosiaan ihan mukavan näköinen.

typerää sinänsä puhua ulkonäöstä, ei kuulu mun yleisimpiin ajatuksiin, mutta kun hänestä aina kirjoitetaan niin kauniina ja hyvin säilyneenä. Ei ole kumpaakaan kasvoiltaan. Miehekäs, isoleukainen kasvonmalli, pienet silmät, ei mitään hehkeää. Se Frendien Monica oli ja on kaunis, kauniit piirteet.

Aniston on näyttelijänä korkeintaan keskinkertainen eikä ole edennyt mihinkään teinihömppäkomedioista, vaikka on viiskymppinen. Ei yhtään syvälliistä, sielukasta elokuvaa tai roolia. Vaikuttaa pinnalliselta kaikin tavoin, ei ota kantaa mihinkään, pelkkää hömppää.

Mikäpä siinä toisaalta. Toivon kaikkea hyvää jne. Mutta voitaisi lopettaa se ihmeellinen ylistys hänestä jotenkin erityisen hehkeänä. Nykyisin kovin pumpattu naama, minkä suon sen ikäiselle, joo, mutta tuiki tavallisen näköinen, tuiki tylsä tuon tason menestyjöksi, tuiki tylsä tyylikin, vaikka rahaa on.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer  ei ole liian kaunis mutta ei rumakaan, naapurin tyttö, sellainen jota uskaltaisi lähestyä. Harva klassinen kaunotar on seksikäs.

Vierailija
22/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan on kateellinen kun itse on kehopositiivinen varoitusvärifeministinainen. Jennifer on kyllä todella kaunis ja ihana nainen. M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset voi ajatella olevansa sen kavereita, miehet voi ajatella olevansa sen kanssa" (ja toisinpäin)

Perinteinen kaava jolla Hollywoodissa luodaan kestotähtiä.

Vierailija
24/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaunis oo. Kyllähän SJPkin on joku kuuluisuus ja

Ulkonäkö vähän samanlainen eli ei kovin nätti mutta hyvä tyyli. En muista luonnetta frendeissä mutta luonnehan vaikuttaa tosi paljon. Ja se hiustyyli on hyvä yms.

Ja miks harva klassinen kaunotar ei ole seksikäs? Ai koska perus nättejä naisia on enemmän joten se tekee sen että niistä löytyy enempi sensikkäitä ku niitä on enemmän? 🤣

Vierailija
25/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen josku ajatellut, että tekikö maailan suosituimman sarjan pääosanaisen esittäminen Anistonista niin suositun? 

Minusta Cortney Coxilla oli hyvä komediavirne päällä ja veti repliikkinsä niin kuin komediassa pitääkin ja on vieläpä huikean kaunis. Kuitenkin ajattelemme hänestä, että juu on kakkosnäyttelijä, esittäkin vähän säälittävää Monicaa, siispä hän ei ole yhtä hyvä näyttelijä eikä yhtä suosittukaan? 

Vierailija
26/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt Brad Pitt hehkutusta. Ei kovin kaksinen minun silmään. Ja olen nainen. Samaa ikäluokkaa.

Vierailija
27/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän ehkä ole ollut koskaan varsinaisesti klassisen kaunis. Sen sijaan hän oli nuorena poikkeuksellisen säteilevä ja karismaattinen. Toki hän on nytkin ikäisekseen upea, vaikka sellainen erityinen hehku on hänen kasvoiltaan sammunut. 

Vierailija
28/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tajunnut hänen ihqutustaan aikoinaan, en varsinkaan niitä hiuksia, mutta nykyään kun häntä katsoo, niin on ihan hyvin säilynyt ikäisekseen.

Vierailija
29/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaunis oo. Kyllähän SJPkin on joku kuuluisuus ja

Ulkonäkö vähän samanlainen eli ei kovin nätti mutta hyvä tyyli. En muista luonnetta frendeissä mutta luonnehan vaikuttaa tosi paljon. Ja se hiustyyli on hyvä yms.

Ja miks harva klassinen kaunotar ei ole seksikäs? Ai koska perus nättejä naisia on enemmän joten se tekee sen että niistä löytyy enempi sensikkäitä ku niitä on enemmän? 🤣

En tarkoittanut että Aniston perusnättinä olisi erityisen seksikäs. Yleensä seksikkäimmät ovat niitä vähän epätäydellisiä, joilla on joku "virhe" joka juuri tekee kiinnostavaksi.

Vierailija
30/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan on kateellinen kun itse on kehopositiivinen varoitusvärifeministinainen. Jennifer on kyllä todella kaunis ja ihana nainen. M30

Ääh. Voihan sitä kysellä että mitä tää Aniston hehkutus on olematta kateellinen. Voi ihmetellä jopa siinä mielessä, että mitä mä voin oppia tuolta taviksen oloiselta supersuositulta. Onko se Jenniferin innostuva luonne 'se' tekijä? Vai mikä? Tavallisuus? Aitous? En tiedä.

Mikä Jenniferistä tekee ihanan? Vastaa sinä. 

Vierailija
31/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut että Aniston perusnättinä olisi erityisen seksikäs. Yleensä seksikkäimmät ovat niitä vähän epätäydellisiä, joilla on joku "virhe" joka juuri tekee kiinnostavaksi

-niin??? En usko että virheet seksikkääks nimenomaan tekee vaan mun mielestä se tulee ihan sisältäpäin se seksikkyys. Seksikkyys tulee enempi luonteesta ku taas kauneus ulkonäöstä myöskin. Mut on varmaan ihmisiä jotka ajattelee eri lailla ku minä.

Vierailija
32/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut että Aniston perusnättinä olisi erityisen seksikäs. Yleensä seksikkäimmät ovat niitä vähän epätäydellisiä, joilla on joku "virhe" joka juuri tekee kiinnostavaksi

-niin??? En usko että virheet seksikkääks nimenomaan tekee vaan mun mielestä se tulee ihan sisältäpäin se seksikkyys. Seksikkyys tulee enempi luonteesta ku taas kauneus ulkonäöstä myöskin. Mut on varmaan ihmisiä jotka ajattelee eri lailla ku minä.

No ilmeisesti Jenniferillä on luonne kohdallaan kun on niin suosittu.

Vierailija
33/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on aina tykännyt hänestä ja ymmärrän suosion hyvin: hän on kaunis naapurintyttömäisellä tavalla, säteilevä, karismaattinen, helposti lähestyttävältä ja sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä vaikuttava - yksinkertaisesti kerrassaan valloittava. Courteney Coxista tykkään kyllä myös Frendeissä ja onhan hän hyvä komedienne ja ihan hyvännäköinen totta kai - mutta siihen se jääkin, ei mitään Anistoniin verrattuna. Mutta hei - makuja on tunnetusti monia!

Vierailija
34/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer on parhaimmillaan liikkuvassa kuvassa, ja esim. Frendejä katselemalla näkee sen hänen viehätysvoimansa. Ei hän minään mallina tai mainoskasvona ole erityisen vakuuttava, mutta liikkuvassa kuvassa on eloisa ja viehättävä nainen monien mielestä. Eleet, ilmeet, kokonaisuus.

Vierailija
35/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuka on suosittu ja kuka ei, koska en oo jaksanu frendejä kattoa. Se ilmeisesti oli pääroolissa tms, ja tottakai se vaikuttaa sen imagoon. En live elämässä tunne ja ihminen on aina erilainen ku esittämissään rooleissa. Kyllähän salkkareissakin esim Miia oli suosittu, ku taas Silja ei ollu. Ja joo siis toi cox on kaunis, mutta ei kovin lämpimän näköinen. Eikö sen luonne ollu enempi perfektionisti ja anistonin enempi hassuttelija.mun lemppari oli phoebe 🤣 ja se ei liittynyt ulkonäköön mutta muut ei juuri mua kiinnostanu.

Vierailija
36/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on kaunis. Sydämellinen hymy, ilmeikkäät silmät, leuka antaa muotoa muuten kapeille kasvoille. Jotkut toki tykkäävät että pitää olla mahdollisimman isot silmät ja paksut ripset, sekä turpeat huulet. Makunsa kullakin.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä Jason Momoan hehkutusta, mutta kyllä monet vaan tykkää.

Vierailija
37/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuisin mielelläni paremmin. Jotenkin maanläheinen ja tasapainoisen oloinen, siis tähdeksi.

Vierailija
38/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten naismaut ovat erilaisia. Miehiä viehättää Anistonin, Kiira Korven, Iina Kuustosen, Lotta Hintsan ja Mila Kunisin kaltaiset naiset. Naisten mielestä nämä ovat "ei-minkään-näköisiä" ja vertaavat näitä siihen klassisen kauniiden kasvojen arkkityyppiin: kenen poskien luusto on vääränlainen, kenen ylähuuli on liian ohut, kenen nenä on väärän mallinen, kenen kasvot ovat liian pyöreät, kenellä on naururyppyjä liian nuorena jne. Jokainen neliösentti analysoidaan tarkkaan, verrataan standardiin ja sitten vielä mahdollisesti kinastellaan palstalla siitä, minkälaiset ovat oikeaoppiset klassisen kauniit kasvot.

Vierailija
39/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikanaan supersöpö, enemmänkin sellaista unelmien tyttöystävä- kuin runkkufantasiamatskua. Nyt jo elähtänyt vanha nainen.

Vierailija
40/97 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten naismaut ovat erilaisia. Miehiä viehättää Anistonin, Kiira Korven, Iina Kuustosen, Lotta Hintsan ja Mila Kunisin kaltaiset naiset. Naisten mielestä nämä ovat "ei-minkään-näköisiä" ja vertaavat näitä siihen klassisen kauniiden kasvojen arkkityyppiin: kenen poskien luusto on vääränlainen, kenen ylähuuli on liian ohut, kenen nenä on väärän mallinen, kenen kasvot ovat liian pyöreät, kenellä on naururyppyjä liian nuorena jne. Jokainen neliösentti analysoidaan tarkkaan, verrataan standardiin ja sitten vielä mahdollisesti kinastellaan palstalla siitä, minkälaiset ovat oikeaoppiset klassisen kauniit kasvot.

Tästä unohtui se kaikkein tärkein, eli silmien välin mittaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi