En ole koskaan tajunnut hehkutusta Jennifer Anistonista
Että niin kaunis ja seksikäs. En näe kumpaakaan. Ihan mukavan näköinen, mutta maksimissaan tosiaan ihan mukavan näköinen.
typerää sinänsä puhua ulkonäöstä, ei kuulu mun yleisimpiin ajatuksiin, mutta kun hänestä aina kirjoitetaan niin kauniina ja hyvin säilyneenä. Ei ole kumpaakaan kasvoiltaan. Miehekäs, isoleukainen kasvonmalli, pienet silmät, ei mitään hehkeää. Se Frendien Monica oli ja on kaunis, kauniit piirteet.
Aniston on näyttelijänä korkeintaan keskinkertainen eikä ole edennyt mihinkään teinihömppäkomedioista, vaikka on viiskymppinen. Ei yhtään syvälliistä, sielukasta elokuvaa tai roolia. Vaikuttaa pinnalliselta kaikin tavoin, ei ota kantaa mihinkään, pelkkää hömppää.
Mikäpä siinä toisaalta. Toivon kaikkea hyvää jne. Mutta voitaisi lopettaa se ihmeellinen ylistys hänestä jotenkin erityisen hehkeänä. Nykyisin kovin pumpattu naama, minkä suon sen ikäiselle, joo, mutta tuiki tavallisen näköinen, tuiki tylsä tuon tason menestyjöksi, tuiki tylsä tyylikin, vaikka rahaa on.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä avautumiset jonkun naisen "rumuudesta" on jotenkin säälittäviä ja noloja. Siis jotain ottaa niin paljon päähän, että hänen mielestään ruman ihmisen ulkonäköä hehkutetaan silloin tällöin jossain viihdeartikkeleissa, että pitää tilittää siitä internetissä ja listata vielä seikkaperäisesti kaikki tämän ihmisen virheet. Sitä voi väittää ettei ole mitenkään kateellinen tai katkera, mutta siltä se vaan kuulostaa.
Ei tässä ole mitään noloa. Olen esim oppinut, että Jenniferillä oli terhakas ulkomuoto ja teepaidassa imetysaukkojen kuvatukset. Ihmeellisesti ne pysyivät kuitenkin heilumatta, olen varma että ne oli teipattu eli imago oli huolellisesti rakennettu.
Ja erittäin kannustavana pidän sitä että taviksen näköinen Jennifer on suosittu, antaa toivoa itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lesbo niin just hänestä pitäisin. Jotenkin maanläheinen
Juuri näin. Hän vaikuttaa aidolta ja oikeasti mukavalta ihmiseltä. Hyvä ettei lähtenyt kauneusleikkausten tielle ja saanut samanlaista ankkamaista naamaa kuin niin monet muut näyttelijät.
Olen jörninyt nätimpiäkin naisia.
Kreikkalaiset juuret Anistonilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen jörninyt nätimpiäkin naisia.
Unessa saamista ei lasketa.
Samaa mieltä kuin ap. Minusta siinä Aniston-huumassa fanitettiin lähinnä hänen hiusleikkaustaan ihan samalla tapaa kuin kasarilla fanitettiin Makepeacen hiusmallia (nuorisolle tiedoksi: Dempsey ja Makepeace poliisisarja ;)
Jenniferiähän on kiristelty ja leikelty. Nenä leikattiin jo nuorena. Nyt alkaa olla jo todella kiristetty naama ja näyttää elokuvissakin jo oudolta.
http://latestplasticsurgery.com/jennifer-aniston-plastic-surgery-before…
Vierailija kirjoitti:
Terhakat rinnat hänellä
No jaa, aika normitädiltä näyttää.
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/1299782/jennifer-aniston-shows-of…
Johtuu varmaan siitä, että on hyvin tavallinen. Sellainen naapurinnainen. Ei ole ulottumattomissa keltään.
Missä te oikein asutte, jos teidän naapurit on tuon näköisiä?
Upea nainen. Kaunis, tosi seksikkäät reidet ja sääret. Jennifer hameessa,pääsee omassa kivassa helpolla kun häntä katsoo..
Lapsinainen roolissaan Rachelina: siro, pieni, kiljahtelee ja kiukuttelee itsekkäästi. Tämä ensivaikutelma hittisarjan ansiosta on se, mikä Jenniferin suosion takana on.
Vierailija kirjoitti:
Coxhan oli se kaunotar, myös seksikäs ja osasi hänkin näytellä
Alkupuolen Monica oli ihan mielettömän kaunis, seksikäs ja tosi hyvin Cox näytteli. Sitten loppupuolella kun hahmo muutettiin hassun hauskaksi siivoojaneurootikkoskitsoilijaksi, niin alkoi mennä jo överiksi ja ulkonäkö seksikkyydestä puhumattakaan lässähti pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Lapsinainen roolissaan Rachelina: siro, pieni, kiljahtelee ja kiukuttelee itsekkäästi. Tämä ensivaikutelma hittisarjan ansiosta on se, mikä Jenniferin suosion takana on.
Tai sitten se on se Rachelin matka lellitystä isän luottokortilla elävästä kakarasta aikuiseksi, alallaan menestyväksi ammattilaiseksi ja äidiksi.
M49
Mun mielestä hän on ollu aina kauneimpia julkkiksia niin kasvoiltaan kuin kropaltaan vaikka yleensä tykkään naisilla kurvikkaammasta kropasta. Frendien aikaan oli tosi siro ja hoikka. Ja parhaimmillaan tosiaan liikkuvassa kuvassa.
N30
Koska osa meistä on valmis keskustelemaan tästäkin aiheesta. Aloittaja sanoi mielipiteensä, eikä edes haukkunut kohdetta. Ja hän puhui julkisuuden henkilöistä esitetyistä mielipiteistä. Olen valmis keskustelemaan tästä myös. Niin kuin selkeästi sinäkin. koska kommentoit.