***SYYSKUISET 2014***
Aloitanpas tähän syyskuisten ketjua, josko löytyisi muitakin?
Meillä on toinen lapsi haaveissa, yk 2 :)
yennaf kp 1/31
Kommentit (422)
Täällä yksi vauvasta haaveileva ilmoittautuu :)
Ikää löytyy 21v, mies 23v.
Viime kierrossa olin varma raskautumisesta, mutta niin se vuoto maanantaina alkoi, runsaampana kuin aikoihin.. Ensimmäistä lasta toivomme, olisi maailman paras joululahja :) Varsinaisesti kuitenkaan emme yritä, eikä lapsensaannilla mikään kiire ole, saa tulla jos on tullakseen :)
kp 4/28
Kp 5 alullaan, olossa ei oikeestaan mitään mainittavaa. Synnytyksen jäljiltä nää ekat menkat on kyl vähän on/off. Välillä meni päivä ettei tullu mitään ja nyt tiputtelee taas. Ei ilmeisesti ihan ole kroppa sisäistäny tätä hommaa vielä.
Viimeyönä näin unta, että olin töissä ja taas raskaana. Tunsin mukamas paidan kostuvan maitotipoista ja yritin niitä länttejä (ja raskautta) piilotella muulta henkilökunnalta :D
Omasta puolestani myös tervetuloa tänne syyskuisiin! Uudella tsempillä eteenpäin, vaikka elokuisista tippuikin. Toivottavasti mahdollisimman moni meistä saa ihanimman joululahjan.
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! Nyt menossa yk 8 kp 10/25-28. Yritystä on ollut maaliskuusta asti, jolloin jätin pillerit pois. Esikoisesta haaveilevat minä 33-v. ja mies 35-v.
Neljännestä yrityskierrosta tulin raskaaksi, mutta sain keskenmenon viikolla 6+1. Toivotaan, että tuo joka neljäs kierto toisi taas tärpin ja plussaisin jouluna. Samaa lahjaa toivon teille kaikille muillekin!
Greippimehut on täälläkin käytössä ja lisäksi olen käynyt akupunktiossa. Sattumaa tai ei, mutta kesäkuussa plussakierrossa kävin hoidossa ennen ovulaatiota. Neuloilla on ollut minuun ainakin rentouttava vaikutus.
Evelyn80 kp 10/25-28 yk 8
Päivitys 6.12.2014
***Syyskuiset jännäilijät 2014***
yennaf kp 5/31 yk2
Ipa kp 5/30-35, yk1
Lapinnoita kp 9/28 yk3
Mrs Grove kp 13/29-32 yk3
Helmiunelma kp ?/?? yk?
Snö kp 13/31 yk1
Christabel kp 2/27-30 yk3
Ellenwu kp 8/23 yk2
Carblanca kp 2/28 yk?
Tintti kp2/27-32, yk3
Reksijakeittäjä kp 2/28 yk4
Emilllia kp 4/28 yk?
Evelyn80 kp 10/25-28 yk
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Huomenta kaikille!
Elokuisista tipahdin, mutta eipä hätää, uuteen yritykseen! Kolmatta toivotaan, jouluna sitten pitäisi varmistella, ostan kyllä nyt ne Clearbluen digitaaliset testit, koska halpistikuilla en saanut sitten minkäänlaista viivaa.. Kesästä asti yritetty.
Simpukka kp1/28-34 yk 6
Moikka. Meillä alkais yk 2 jahka alkais vuoto.. Nyt kp jo 31/28 ja kierto ollut säännöllinen aina!!! Testi kuitenkin nega tänä aamuna. Ovis oli vasta 18/28, joten dpo 13 ja mahdollisuus vielä plussaan joku 10%.. mut mulla ei ole raskausolo, joten en enää usko siihen. Harmittaa vaan et kierto sekaisin ja toisaalta pelottaa KU :/ Eli kp:sta ei tietoa..olen siis vielä myls elokuisissa mukana vaikka henkisesti jo täällä ;)
Kiva, että meitäkin alkaa olla jo pieni porukka kasassa. Oikein paljon plussatuulia kaikille!
Itse aloitin tikuttelun torstaista ja perjantaina testi oli jo hangonkeksinä, eli kunnon hymynaamaa näytti. Yllätyin, kuinka helppo noita CB:n testejä olikaan käyttää ja tietysti myös helpottunut, että todistetusti nyt ovuloin, vaikka en omia oireitani ilman testiä tunnistaisikaan. Oviksen mukaan nyt on tuo vähän lyhyempi kierto, eli 29 päivää ja menkat alkaisivat 22.12. Toivottavasti ei ala, vaan jouluaattona sitä pääsisi sitten testailemaan. Olisi kyllä tuo plussa maailman paras joululahja <3
Mrs Grove kp 15/29-32 yk3
Mrs Grove, mä tässä just haravoin että mikä päivä alkais testailemaan sitä ovista... vähän noita laskureitakin pläräsin mutta en nyt kamalan paljon viisaammaksi tullut milloin kannattaisi aloittaa kun on vasta yks oikea kierto takana. Mutta toivottavasti teille tulisi mieleinen joululahja sitten aattona! :)
Onneksi on joulu tässä käsillä niin ei ehdi kokoajan miettiä raskautumista kun on siivoamisia, lahjojen ostoa ja paketointia... mutta yhtä lailla on taas tänään saanut kieli poskessa leipoa torttuja ensi viikonlopun pikkujouluihin, vielä pitäisi pipareita pyöräyttää satsi eikä sais sitä taikinaa yhtään maistella :D Julmaa. Mutta jotain kivaa tästä vhh:stä kun nesteet lähti likoon ja paino putos viikossa kaks kiloa ;)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille syyskuisille!
Päivitys 8.12.2014
yennaf kp 7/31 yk2
Ipa kp 7/30-35, yk1
Lapinnoita kp 11/28 yk3
Mrs Grove kp 15/29-32 yk3
Helmiunelma kp ?/?? yk?
Snö kp 15/31 yk1
Christabel kp 4/27-30 yk3
Ellenwu kp 10/23 yk2
Carblanca kp 4/28 yk?
Tintti kp 4/27-32, yk3
Reksijakeittäjä kp 4/28 yk4
Emilllia kp 6/28 yk?
Evelyn80 kp 12/25-28 yk8
Simpukka kp 1/28-34 yk6
Carblanca kp 31/28 yk2
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Eilen kans kävi mielessä, että missähän vaiheessa sitä kävis tikuttelemaan. Ehkä nyt on vielä liian aikaista, mutta parempi ottaa varman päälle. Aiemminkaan en sen suuremmin ole ovista tuntenut, ni on se tikkuihin turvauduttava.
Tosiaankin onneks on kaikkea muuta joulupuuhaa täs, ni jää vähemmän aikaa näiden asioiden miettimiselle. Eipä ainakaan tuu stressattua tästä :)
ipa kp8 / 30-35
mulla oli selkeä ovulaatio pari kolme pv sitten ja nyt vaan pitäis jaksaa odotella jouluaattoon asti että alkaako ne menkat vai ei. Millään en jaksaisi odottaa ja tuntuu jo nyt että pettymys on suuri jos menkat sieltä alkaakin vaikka v
asta eka yrityskierto onkin. :)
snö kp 17/31 yk1
ipa: Meinasin perjantaina aloittaa tikuttelun, silloin on kp 13, niinku sullakin näyttää olevan sama kp :) Epäilen että mulla kierto ainakaan lyhyempi oo kuin tuo 31.
Mulla on noita halvimpia liuskatestejä ja aloin jo miettimään että oisko pitäny niitä digejä sit kuitenkin ostaa koska olen varmasti sitten pähkäilemässä että onko vai eikö oo tarpeeksi vahva viiva :D Vaikka ihan tutkimusmielessä noita tilasinkin kun meillä melkein joka päivä sängyssä jotain tapahtuu että siitä tuskin jää raskautuminen kiinni.
Snö, samat fiilikset että vaikka yritys ihan alussa niin tuon ekan kierron jälkeen jos ei tärppää niin varmaan pettymys on joka kerta suurempi.
yennaf kp 9/31 yk2
Yennaf: Mä kans epäilen, ettei ainakaan lyhempi kierto ole. Ainakaan se ei ennen synnytystä ole koskaan ollu alle 30pv (Paitsi joskus kun oli pillerit). Pe vois aloittaa viivojen metsästyksen. Osaatko muuten kertoa tarkoittaako selkeästi näkyvä, muttei yhtä tumma tai kontrolliviivaa tummempi testiviiva siitä, että LH olis lisääntyny missään määrin, vai tulisko se toinen haaleampi viiva siihen näkymään vaikka sen tikun kastelis veteen? Mulla on aiemmin ollu silleen, että välillä sitä testiviivaa ei edes oikein näy ja toisinaan näkyi selkeesti, muttei niin tumma kuin kontrolli. Sen testipakkauksen mukaan ne on aina negaa, jos ei ole vähintään yhtätumma viiva. Ihmettelen vaan miks siihen tulee ylipäätäään mitään viivaa näkymään jos se on nega kumminkin. Nyt on myös kaapissa noita liuskatestejä odottamassa. Olishan se hymynaama luotettavampi kun viivojen tulkkaus. Ei se auta kun harjoitella enemmän noita petipuuhia, harmi ;)
Hei vaan!!
Tänhän sain plussan ovistikkuun :DD ja se pittää nyt yrittää kekseliäästi käyttää hyväksi, tuota yksityisyyttä ko ei tällä hetkellä kovasti ole... No ei ainakhan ole pakkopuurtamista ;D
Olen teän juttuja lueskellu mutta en ole oikhen jaksanu kirjotella. Jotenki on nyt ollu aika rento fiilis tämän projektin suhthen. Ei mithän ressiä.. viimekuussa kerkesin sen kehittää, ja ko sain ovistikkuun sen plussan (samana päivänä ko nytki) niin tuntu että jo varmasti se nyt nappaa, ja häntä kyllä lätsähti maahan ko menkat alako...
Ihan mahoton tsemppiä kaikille!!!
Lapinnoita kp13/28 yk3
Siirryn elokuisista tänne. Oon pari kiertoa varmaan vähän taustalla kun on täsdä juhlia ja matkoja niin ei niin yrittämällä yritetä :)
- Elokuu15 kp1/27-28 ja yk2
Heippa!
Mie liityn kans tähän joukkoon :)
n.11 päivän päästä pitäs olla ovulaatio, ei yrittämällä yritetä mut ehkäsy jätetty pois et sais tulla seuraava. Ennestään meillä on poika (1v 4kk) :).
Tähän mennessä ollaan ehkästy mut jätetään tosiaan tässä kuussa pois ja annetaan tulla jos ois tullakseen <3 veli ois kovasti kaipuussa pienelle, mut ei siskoaka käännytetä :D
Heippa!
Ilmoittaudun mukaan, vaikka kovin yritin itseäni estellä...Mukana yrittämisessä olen siis ollut jo huhtikuisista lähtien! Nyt siis yk 6 käynnissä, esikoinen toiveissa! Yritin pitää itseni sivummalla palstailusta, mutta lähes joka päivä löydän itseni lukemasta muiden kuulumisia :) Varmaan vietän hiljaiseloa täällä, mutta jokatapauksessa ilmoitan olevani mukana :)
Taustaa: itse olen 26- ja mies 32-vuotias. Taloudesta löytyy kaksi koiraa (joista toinen riiviö, pian 4kk), joiden avustuksella yritän irrottaa ajatukset vauvapuuhista! Mukana yrityksessä ollut mielestäni liikaa stressiä, siksi yritän vain "taustailla". :) Käytössä poppakonsteina greippimehu, raskausvitamiinit ja gelee royale.
Kaikille onnea matkaan!
Nipa87 kp 12/29 yk 6 (kiertopäivät juuri tasoittuneet noin 29 pvään)
Heips!
Ovistikkuja postissa odotellessa kävin tänään gynellä ihan perustarkistuksessa. Oikealta löytyi kysta, mutta senkään suhteen ei tarvitse olla huolissaan. Terolutejakin varmuudeksi mulle kirjoitti kun kuuli vauvatoiveista, mutta taidan ainakin toistaiseksi jättää vielä hakematta. Henk.koht kun en kovin innostunut noiden hormonien käytöstä ole.
Nyt siis menossa kp 6 kun edellinen kierto vähän venähti, eli tossa ensi viikolla sitten alan tikuttelemaan ovista sikäli mikäli Raskauskeijun testipaketti löytää perille.
Jotenkin tosi levollinen olo kun nyt tsekattu, että kaikki päällisin puolin on kunnossa, ite olin jo ehtinyt pelätä endometrioosia kun on tota vatsavaivaa ollut enemmältikin.
-Tintti kp 6/27-32, yk 3-
Mulla alkoi tänään juilimaan mahassa ja alaselässä oikein kunnolla. Semmosta menkkamaista särkyä. Pienen hetken jo mietin ettei kai menkat nyt sentään vielä ala? :D Enpä sit tiedä mitä tämäkin taas on, ovis ainakin oli ja meni...
Päivitys 5.12.2014
yennaf kp 4/31 yk2
Ipa kp 4/30-35, yk1
Lapinnoita kp 8/28 yk3
Mrs Grove kp 12/29-32 yk3
Helmiunelma kp ?/?? yk?
Snö kp 12/31 yk1
Christabel kp 1/27-30 yk3
Ellenwu kp 7/23 yk2
Carblanca kp 1/28 yk?
Tintti kp1/27-32, yk3