Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
Lähiöbotoksihuulen kirskuva ääni.
Citymarketissa se mammutin töräys mammuttimarkkinoilla. Vit tu jos tapaan joskus sen mammutin jossain niin pistän kärsän solmuun
Välkkäkellon soitto sisälle
Röyhtäys
Pikkuhousunsuojan repäisyääni
Se ääni mikä tulis jos puraisis lastuvillaa
Lastenohjelmien äänimaailma, kun aikuiset kimittävät yrittäen kuulostaa lapselta.
Ja sitten kun vuorosanat ovat näissä käännetyssä ohjelmissa ihan kauheata sisällyksetöntä puppua! 😣
Haloo Helsinki! -soitin- ja lauluyhtyeen vokalistin (laulu)ääni!
Vauva itku. Evoluutio on kehittänyt meidät niin että se on vaikeimmin siedettävä ääni ja asialle on pakko tehdä jotakin.
Istut kotona kaikessa rauhassa ja nautit hiljaisuudesta kunnes rapusta kuuluu oven pamaus jota seuraa kakaroiden kiljunta ja rappusissa tömistely 😣 V*ttu että vihaan tätä taloa.
Vierailija kirjoitti:
Hiirien aiheuttama rapiseminen seinien sisässä öisin kun yrität nukkua.
Itse ääni ei ole mitenkään kamala, mutta aiheuttaa kyllä ahdistusta :D Itse sain hiiriongelmasta jonkinlaisen post-traumaattisen stressireaktion ja pitkään kaikki satunnaiset rapsahdukset saivat niskakarvani pystyyn.
Eräiden ihmisryhmien, joita täällä ei saa mainita, huuto ja kailotus joka paikassa missä kokoontuvat ja myös minun naapurissa.
Herätyskellon ääni aamuisin.
Mikä tahansa ääni, jos se jatkuu, jatkuu ja jatkuu...
Olen minäkin ollut hautajaisissa, mutten muista mitään ääntä, joka lähtee kun multaa heitetään arkun päälle. No, ehkä parempi niin.
Naapurin eläkeläisen (lähes kuuron) noita-akkamainen karjunta parvekkeeltaan jollekin pihalla sattumoisin kulkevalle. Hän ei voi antaa kenenkään kulkea siellä ilman hänen tärkeää ilmoitustaan permanentistaan, ilmasta jne. Säestyksenä usein Noita Nokinenä -käkätys. Muutettuani heräsin karjuntaan ja pelästyin - luulin, että joku on asunnossani! Ikkunani oli rakosellaan ja kello oli n. 7 sunnuntaiaamuna. Hän kärventää röökiään kerran tunnissa, joten usein on parvekkeella.
Edellsessä asuintalossa huusi juopot.