Mikä on kamalin ääni jonka tiedät? Listataan!
Mulla se oli kyllä ehdottomasti mullan kumahdus arkun kanteen. Siitä on jo 15 vuotta kun kuulin mutta vieläkin syksyisin jysähtää yhtäkkiä mieleen. Tyhja ja lopullinen ääni, ei mitään kaunista.
Kommentit (932)
-Mässytys
-Kun haarukka/veitsi vinkuu lautasta vasten
-Kuorsaus
-Liian iso nauruääni
-Bassot seinän takaa (kerrostalossa)
1) mopon ääni 2) mönkijän ääni.
Usein sarvien takana istuu teini-ikäinen tai teini-ikäiseksi jäänyt jamppa.
Vierailija kirjoitti:
Trans"naisten" eli miesten teennäinen naismaisen korostettu puhe.
Ai tarkoitatko tätä?
Koiran tauoton haukkuminen kerrostalossa aamuvarhain tai myöhemminkin aamulla jos itsellä vapaapäivä ja haluaisi nukkua. Ei tee mieli leperrellä tai rapsutella kyseistä koiraa kun tulee pihalla omistajansa kanssa vastaan.
Työmaan meteli aamuvarhain ja pyhäpäivisin.
Mopopojat läheisellä koululla kesälomillaan yömyöhään. Järjenköyhää touhua.
Arja Korisevan ja Vappu Pimiän käkätys ja räkätys!!
Tällä hetkellä naapurin känniälämölö, jota olen kuunnellut viime yöstä klo 4 lähtien. Miten s***nassa voi ihmiset olla noin tyhmiä ja itsekkäitä?! Kävin siis rimpauttamassa ovikelloa jo silloin neljältä ja idiootti sössötti, että joo joo laitetaan musat hiljaisemmalle. Okei, no kun se ei pelkästään riitä, jos äijien huuto ja kanojen käkätys jatkuu. Mä vihaan mun himaa nykyään NIIN paljon ton roskasakin vuoksi.
Kun ihminen tai eläin huutaa kivusta tai pelosta.
Avokonttorissa kollegan HUUTOpuhe puhelimeen ja jokaisen hiljaisen hetken täyttäminen jollain KRÄÄK tyylisillä välikimahteluilla.
Ja se jatkuva hassunhauskalla äänellä puhuminen.
Naisen päästämä pillupieru. Heti lerpahtaa ja tunnelma latistuu.
Vierailija kirjoitti:
Arja Korisevan ja Vappu Pimiän käkätys ja räkätys!!
Arja Koriseva on oikeasti herttainen ja sydämellinen ja se nauru oli munkin ennakkoluulo kunnes tapasin ja tajusin et se on aitoa , aloin pitää Arjasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun taloyhtiössä tehdään remonttia ja pora alkaa huutaa seinän takana heti kun kello tulee 7:00.
Eihän klo 7 missään aloiteta missä oikein asut?
Vierailija kirjoitti:
Ulvilan häke nauhan Jukka S lahden huudot, ne ovat ihan painajaisesta.
Huomaattekos yksi alapeukutti tätä! Tekijät siis täällä?
Vierailija kirjoitti:
Cheek, Wiskari, sitten on se joku naislaulaja jonka nimeä en muista.
Lisäisin listaan kaiken mukaseksikkään kähinähuokailevan ja vikisevän Rihanna -tyylisen autotune:lla korjatun lapsellisilla lyriikoilla ("baby I love you so, please don*t go") varustetun konepopin nais- sekä mieslaulajat. Suomalaiset ja ulkomaalaiset. Samaa paskaa joutuu kuuntelemaan joka kahviossa, ravintolassa, radiossa, telkussa...Ikäänkuin tuo valtavirtaroska olisi jotain "musaa", josta kaikkien tulisi pitää. Minut se saattaa suoranaisen aggression valtaan.
- kimittävät, huutavat ja nasaaliääniset naislaulajat, esim. Sia
- ässsssää ssssihauttavat etenkin nuoret naiset, puhe on kuin kynsien raapinaa liitutaululla
- se möreä miesääni monissa mainoksissa, esim. Eurojackpot, molisee kuin kuuma peruna suussa
- kirkuvat lapset uimahallissa, jossa muutenkin ääni kaikuu hyvin ja itse vain haluaisi rentoutua
Nelli Matulan ulina siinä eriparisia kumisaappaita muotoilleen turkulaisen Hulahula-laulussa.
Pitkä rupluttava kostea vinkupieru.