Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun blogista?

Vierailija
01.12.2013 |

Taas on tullut blogiini täältä vauvan sivuilta kauhea määrä kävijöitä. En ehtinyt enää lukemaan mitä keskustelu tarkalleen piti sisällään mutta otsikosta päätellen ei mitään hyvää.

Ärsyttävää tuollainen arvostelu kun ei edes minua kunnolla tunne. Mä oon oikeesti tosi mukava. Katselin myös että täältä sivustolta tulee aika useinkin kaikkea ei niin kivaa kommenttia. Pohdinkin aina että mikä saa ihmiset, lukijat, niin kamalasti suuttumaan minun tavallisesta elämästä. Yksi hyvä kuuma aihe on tuo saamani ylimääräinen palkka sekä iso veronpalautus. Kuka tahansa voi saada ison veronpalautuksen jos antaa ottaa veroa reippaasti. Kuten itse teen.

Nyt kun ollaan jo joulukuun puolella niin pyydän että saisin viettää blogin puolella rauhallista joulunodotusta. Ja ettei myöskään täällä sivustolla kovin reviteltäisi minun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Yritetään kehitellä sitä mukavaa joulumieltä yhdessä!

Mutta nyt oikein saatte luvan kanssa kuitenkin kertoa että mitäpä mieltä te nyt olette mun blogistani. Kehitysideoitakin otetaan vastaan.

Estradi on teidän. Olkaa hyvä! Ja kiitos mielipiteestä.

http://varikaspipsa.blogspot.fi

- PipSa -

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkit sitten silmäilijää

Vierailija
2/3 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kans lukemassa joku ilta blogiasi, kun sitä täällä vauvalla niin paljon puidaan. En jäänyt vakilukijaksi.

Videotervehdykset ovat piristävä lisä.

Kissoista omaan makuuni liikaa asiaa, kun en mikään eläinrakas ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja on liikaa. Valehtelet syömisistä ja työstäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä