Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten yksinäisyydessä on iso ero

Vierailija
26.09.2020 |

Naisen yksinäisyys on kuin paasto: omasta valinnasta johtuva pidättäytyminen.

Miehen yksinäisyys on kuin nälkiintyminen: olosuhteiden pakosta johtuva, miehen tahdon vastainen tila.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kaltaisensa lisäävät miehiin kohdistuvaa vihaa ja halveksuntaa. Mutta kai se on aloittajan ja muiden kaltaistensa tarkoituskin?

Vierailija
82/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti miesten veljellinen naljailu on usein raakaa kiusaamista. Mutta se täytyy kestää, koska läpästä vain kysymys.

Sulla on ei olekaan oikeita ystäviä. Tyypit joiden kanssa hengataan olen tuntenut lapsuudesta asti. Kuolisin heidän puolestaan.

Kyllähän sitä välillä kaipaa muutakin kuin hyviä ystäviä. Olisin todella tyytyväinen elämääni, ilman seksuaalista viettiä ja siitä seuraavaa kaipuuta. Ehkä iän myötä helpottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että te miehet ulisette aina pelkästään naisille? Oletteko te niin munattomia ettette uskalla soittaa suutanne normaaleille miehille? Miksi miehet ei tuo mulle kaljaa? Miksi miehet ei tule kotoa hakemaan harrastuksiin?

Olipa aggressiivinen ja älytön kommentti.

Ap

Minkä takia itket täällä naisille? Eikö ole ihan huimasti epätodennäköisempää että löydät ystäväksi naisen kuin miehen?

Minkä takia olet hyökkäävä? Onko sinulla jokin hätänä?

Ap

Oletko milloin viimeksi osallistunut talkoisiin, vapaaehtoistoimintaan, politiikkaan tai mennyt opettelemaan uutta taitoa kuten tanssimista?

Eilen. Keskustellaanko nyt ketjun aiheesta eikä minusta? Vai eivätkö naiset ihan oikeasti osaa keskustella muuta kuin henkilökohtaisella tasolla?

Ap

Aloitukseen olisi voinut mainita keinoja, joilla siitä yksinäisyydestä pääsee eroon. Keskutelu olisi ollut heti alkuun monipuolisempaa aiheesta eikä mistään tindermätsien määrästä.

En ole puhunut Tinderistä mitään. Tuo on sitä naisille tyypillistä oman etuoikeutetun aseman vähättelyä. On myös mielenkiintoista huomata miten eri tavalla palstalla suhtaudutaan yhteiskunnallisiin epäkohtiin, joissa naiset ovat alakynnessä vs. miehet.

Ap

Eri mutta etkö näe älyttömänä keskustelua miehistä ja naisista kun aivan varmasti et tänäänkään tee mitään konkreettista yksinäisyytesi lievittämiseksi. Millä lailla vihan lietsominen naisten ja miesten välille auttaa asiaa? Koska sitähän sinä juurikin teet. Perustat asenteellisen ketjun puhtaasti sitä varten että pääset ilkeilemään naisille ja sitten esität jotain pyhimystä. MITEN tämä tekee sinusta vähemmän yksinäisen?

Vaikka asiasta monta kertaa mainitsee, niin naiset eivät silti osaa keskustella aiheesta alentumatta henkilökohtaiselle tasolle. Tämä on jo vähän surullista huomata.

Ap

Sinä se kyllä tässä henkilökohtaiselle tasolle menet. Teet päivittäin lukuisia naisvihaketjuja ja naistenhaukkumisjetjuja.

ohis

Miksi se ärsyttää teitä? Miksette jätä vain huomiotta?

Vierailija
84/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä puhut seksistä, et yksinäisyydestä. Eikä mua ainakaan kiinnosta irtoseksi ja kun kukaan mies ei minuun ole koskaan rakastunut, ei minulla ole sitten ollut seksielämääkään, eikä parisuhdetta yhtä nuoruuden suhdetta lukuunottamatta ja sekin olisi saanut jäädä kokematta. Tyyppi vain esitti.

Ystäviä on ollut pari ja niidenkin kanssa yhteydenpito on jäänyt, uusia ei ole tullut.

On mulla mukavat työkaverit onneksi, mutta vapaa aikani olen aina viettänyt ypöyksin kissojeni kanssa. Onhan siihen jo jollain tavalla tottunutkin.

Yksinäisyyttä on erilaista, parisuhteessakin voi olla yksinäinen. Sitten on totaaliyksinäisiä esimerkiksi iäkkäämmillä ei ole välttämättä edes vanhemmat enää elossa. Minulla on joten en laske itseäni totaalisen yksinäiseksi. Mulla on oikeastaan koska tahansa juttuseuraa koska varsinkin äitini on aina iloinen kun otan yhteyttä ja voimme puhua mistä vaan. Monen mielestä en siis minäkään ole yksinäinen. Omasta mielestäni olen.

Vierailija
85/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että te miehet ulisette aina pelkästään naisille? Oletteko te niin munattomia ettette uskalla soittaa suutanne normaaleille miehille? Miksi miehet ei tuo mulle kaljaa? Miksi miehet ei tule kotoa hakemaan harrastuksiin?

Ap

Minkä takia itket täällä naisille? Eikö ole ihan huimasti epätodennäköisempää että löydät ystäväksi naisen kuin miehen?

Ap

Oletko milloin viimeksi osallistunut talkoisiin, vapaaehtoistoimintaan, politiikkaan tai mennyt opettelemaan uutta taitoa kuten tanssimista?

Eilen. Keskustellaanko nyt ketjun aiheesta eikä minusta? Vai eivätkö naiset ihan oikeasti osaa keskustella muuta kuin henkilökohtaisella tasolla?

Ap

Aloitukseen olisi voinut mainita keinoja, joilla siitä yksinäisyydestä pääsee eroon. Keskutelu olisi ollut heti alkuun monipuolisempaa aiheesta eikä mistään tindermätsien määrästä.

En ole puhunut Tinderistä mitään. Tuo on sitä naisille tyypillistä oman etuoikeutetun aseman vähättelyä. On myös mielenkiintoista huomata miten eri tavalla palstalla suhtaudutaan yhteiskunnallisiin epäkohtiin, joissa naiset ovat alakynnessä vs. miehet.

Ap

Eri mutta etkö näe älyttömänä keskustelua miehistä ja naisista kun aivan varmasti et tänäänkään tee mitään konkreettista yksinäisyytesi lievittämiseksi. Millä lailla vihan lietsominen naisten ja miesten välille auttaa asiaa? Koska sitähän sinä juurikin teet. Perustat asenteellisen ketjun puhtaasti sitä varten että pääset ilkeilemään naisille ja sitten esität jotain pyhimystä. MITEN tämä tekee sinusta vähemmän yksinäisen?

Vaikka asiasta monta kertaa mainitsee, niin naiset eivät silti osaa keskustella aiheesta alentumatta henkilökohtaiselle tasolle. Tämä on jo vähän surullista huomata.

Ap

Sinä se kyllä tässä henkilökohtaiselle tasolle menet. Teet päivittäin lukuisia naisvihaketjuja ja naistenhaukkumisjetjuja.

ohis

Tuossa ei ollut mitään järkeä. Pelkkää henkilöhyökkäystä. Mitä enemmän luen teidän naisten viestejä, sitä vaikeampaa on arvostaa teitä.

Ap

Vähän yritystä hei! Tämä provo kävi jo tylsäksi.

Vierailija
86/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat mukavampia ja hakeutuvat sosiaalisiin tilanteisiin, jopa töiden ja rankan perhe-arjen lisäksi. Mun lähipiirissä miehet on niitä ketkä tapaa useammin kavereitaan. Jos jää yksin aina on minusta hyvä katsoa peiliin. onko seuran ankeuttaja tai törkeä mukahauska kiusaaja. Olen viimeisen vuoden sisään saanut kuulla miehen kavereilta mm. yksi sanoi vaatteitani rumaksi, yksi kommentoi asuntomme siisteyttä, yksi aina tulee ilmoittamatta ja humalassa oven taa viikonloppuina, yksi heittaa sovinistivitsejä läsnäollessani ja yksi kertoo liikaa omista seksiseikkailuistaan yksityiskohtaisesti. Miehen paras ystävä ei tee mitään näistä ja onkin tervetullut aina käymään kahville. Oma käytös vaikuttaa!

Vierailija
87/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys että yksinäisyys = (irto)seksin puute.

Kuka niin sanoi? En minä ainakaan. Taas naiset vähättelevät omaa etuoikeutettua asemaansa. Sitten vielä ihmetellään, että miksi ämmämäinen on raukkamaisen synonyymi.

Ap

Sinä vähättelet toisten ihmisten yksinäisyyttä niin miksi hämmennyt kun sinulle vastataan samoin?

En vähättele. Kerroin miten asia minun mielestäni on. Minusta sinä vähättelet miesten yksinäisyyttä, jos väität, että naisten yksinäisyys on ihan sama asia.

Ap

Miesyksinäisyys on toki monin verroin pahempi juttu kuin naisyksinäisyys. Eikö tämän pitäisi olla jo kaikille selvää.

Vierailija
88/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Viesteistäsi näkee että on hyödytöntä keskustella muulla kuin henkilökohtaisella tasolla. Sama kuin mies joka kuolee nälkään siksi ettei suostu lähtemään syömään vaan vaatii että ruoka kannetaan nenän eteen. Ei siinä ole mitään hyötyä keskustella yleisellä tasolla ja sättiä ihmisiä jotka eivät ole millään lailla syypäitä henkilön tilanteeseen.

Vierailija
89/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoremmallakin voi olla vanhemmat kuolleet. Olin 40, kun jäin orvoksi ja nuorempiakin on. Ja etenkin äidin kuolema on monelle naiselle kova paikka.

Vierailija
90/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi? En minä ainakaan. Taas naiset vähättelevät omaa etuoikeutettua asemaansa. Sitten vielä ihmetellään, että miksi ämmämäinen on raukkamaisen synonyymi.

Ap

Sinä vähättelet toisten ihmisten yksinäisyyttä niin miksi hämmennyt kun sinulle vastataan samoin?

En vähättele. Kerroin miten asia minun mielestäni on. Minusta sinä vähättelet miesten yksinäisyyttä, jos väität, että naisten yksinäisyys on ihan sama asia.

Ap

Miesyksinäisyys on toki monin verroin pahempi juttu kuin naisyksinäisyys. Eikö tämän pitäisi olla jo kaikille selvää.

Eiköhän se ole yhtä yksilöllistä kuin naisten yksinäisyys. Tuossa edellä (viesti 93) joku nainen mainitsi miehensä kuusi ystävää. Myös omalla puolisollani on enemmän läheisiä ystäviä kuin itselläni. Eli ihan henkilökohtaisista ominaisuuksista se on kiinni, kuinka helposti ystävystyy ihmisten kanssa.

Vierailija
91/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap saanut palkkatukea seuraavalle naisvihamieliselle kirjalleen kun on aikaa roikkua täällä vikisemässä?

Vierailija
92/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä. Jos kerran on niin paljon yksinäisiä miehiä niin luulisi, että joskus joku niistä osuisi samaan paikkaan toisen kanssa ja tutustuisi. Maalla tämän ymmärtää, koska se lähin ärrä saattaa olla aika kaukana.

Vai tarkoitetaanko nyt ihan vaan naisen ja parisuhteen puutetta? Eräs vanha kaverini aina valittaa yksinäisyyttään. Ei ole naista, ei perhettä, snif - hirveää olla. Hänellä on kuitenkin 1500 facekaveria, puhelin piippailee ja jopa soi välillä. Sama kaveri haukkuu muita, on ilkeä ja alentuva. Silti häneen pidetään yhteyttä, mutta tämä ei riitä. Sylissä pitäisi istua jonkun herkullisen naisen, joka ei saa tietenkään olla sitä tai tätä tai tuota.

Itselläni on vanhemmat mukaanlukien 16 facekaveria, puhelin ei soi koskaan, vieraita kävi viimeki joulupöydässä ja minulla ei ole koskaan yksinäisyyttä. Ei koskaan. Rakas puolisoni on paras kaverini, kissat henkiolentojani ja voin kyllä jutella tuntemattomillekin. Vaikka siellä ärrän jonossa ihmetellä totoukkelin kanssa kahvin hintaa ja myyjättären silmien väriä.

Tahtoo sanoa, että usein tuo yksinäisyys on joko itseaiheutettua (kukaan ei kelpaa, ärsyttävä ehdoton luonne..) tai kuviteltua. Monet vanhukset ovat yksinäisiä. Vanhainkodeissa. Sitten kun heiltä kysyy, miksi et tuon Matin kanssa juttele niin vastaus on jotain "en pidä hänestä" -tyylistä. Tämä on mielestäni yksinäisyyden valitsemista. Sama pätee parisuhteeseen. Tuo vanha kaverini on jättänyt parikin naista, koska olivat liian jotain. Ei siis kelvannut ja itkee sitten mielummin sitä kuinka ei itse muka kelpaa kenellekään vaikka asia on juuri päinvastoin.

Laskekaa siis rimojanne yksinäiset, tutustukaa toisiinne ja käyttäkää mielummin puutteessa, naiseton, parisuhteenkaipuinen -tyylisiä sanoja, jos kyse on siitä, että tahtoisitte kumppanin ettekä kaveria. Ne ovat nimittäin eri asia ja kavereita kaupungeista kyllä löytää. Pitää vaan osata käyttäytyä ja kuunnella toistakin.

Yksinäinen mies on oman kokemukseni mukaan susi toiselle yksinäiselle miehelle.

Joillekin miehille riittää, että on seuraa. Ihan sama, minkä laatuista, mutta kunhan on tarpeeksi. Heillä on kavereita mutta ei niinkään ystäviä. Sitten on nämä, joilla ei ole kumpiakaan. Olen asunut sellaisen naapurissa. Jostain syystä hänellä oli maailman mukavin vaimo. Muuten hän varmasti olisikin kaivautunut poteroon ja reunustanut sen miinoilla ja piikkilangalla.

Vierailija
93/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

ohis

Tuossa ei ollut mitään järkeä. Pelkkää henkilöhyökkäystä. Mitä enemmän luen teidän naisten viestejä, sitä vaikeampaa on arvostaa teitä.

Ap

Mitä pitempään sinun viestejä lukee, sitä selvempää on että sait juuri mitä halusitkin avauksen tehdessäsi. Muista nyt kuitenkin se, että kun käytät lauantaipäiväsi tällaiseen, joka lauantai elämäsi ikkunat menevät muutaman asteen kiinni ja joku päivä tajuat mitä tuli tehtyä.

Vierailija
94/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ole kun sitä ei kukaan suostu selventämään. Miehilläkin on sukulaiset ja miehetkin voivat netissä kirjoittaa viestejä tuntemattomille niin nämä ei oikein ole toimivia esimerkkejä.

Lisäksi yksin oleminen ei ole sama kuin yksinäisyys.

Vierailija
95/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap saanut palkkatukea seuraavalle naisvihamieliselle kirjalleen kun on aikaa roikkua täällä vikisemässä?

Missä nainen, siellä henkilöhyökkäys. Hyvin älykkäiltä vaikutatte.

Ap

Vierailija
96/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Just sanottiin aktiviteettien pariin hakeutumisesta.

Vierailija
97/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tässä nyt hävisi se miesten ikiaikainen veljellinen reilu toveruus. Joka on ihan eri asia Kuin naisten keskinäinen Nart tutappelu. Eikö se karkoita yksinäisyyttä?

Aijoo, sä et oikeasti puhunutkaan yksinpisyydestä, vaan sukuelimensaanninpuutteesta.

Olkiukko. Todellisuudessa sekä miehet että naiset suosivat naisia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect

Ap

Hyvä linkki.

Harvat ymmärtävät naiset ovat mahtavia ilmiön olemassaolosta, vaikka on tutkittu psykologinen ilmiö.

Tää oli kyl mielenkiintoinen linkki, vaikka ei liitykään itse aiheeseen. Oon huomannut kyseisen ilmiön tälläkin palstalla.

N29

Vierailija
98/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nainen, siellä henkilöhyökkäys. Hyvin älykkäiltä vaikutatte.

Ap

Saunatontuilla on tänään saunapäivä

Vierailija
99/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tosi vaikee nyt hahmottaa tätä logiikkaa että jos miehet muka ei halua olla toisten miesten kavereita, niin se on jotenkin naisten vika? Ei aukea tämäkään meninistivollotus.

Vierailija
100/258 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies EI ole oikeasti yksinäinen. Miehillä on aina kavereita ja naisia, jos mies itse ei ole liian nirso.

Vain nainen voi olla oikeasti yksinäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän