Mitä lemmikkisi tai muiden eläinten ominaisuuksia kadehdit?
Mitä lemmikkisi tai muiden eläinten ominaisuuksia kadehdit, ihan näin leikkimielisesti?
Minusta olisi ihanaa hypätä yhtä ketterästi kuin kissani, tai ihan vain olla yhtä notkea kuin se. Toisaalta pukeutumisongelmat ratkaisisi se, jos olisi yhtä nätti turkki kuin tuolla otuksella :). Voisi tosin tulla helteillä kuuma.
Kommentit (13)
Terrierimme venymiskykyä. Pieni koira osaa venyttää itsensä sohvan pituiseksi.
jos mua siliteltäisiin/huomioitaisiin kuin koiraa, niin voi että! joku laittais aina ruoan ja huolehtis sun linjoista :D
Koirien pyyteetöntä rakkautta ja elämä on ihanaa-asennetta
Kadehdin omassa lemmikissäni sitä et se pystyy kiipeilemään seinissä ja katossa,omistan tarantulan :)
Kissoissa on viehättävää se, että ne tietävät olevansa maailman napa, ja ihmiset ovat olemassa vain palvellakseen niitä. Hyvä itsetunto ;)
Kissojen kykyä nautiskella ja relata täysillä. Kissat ovat ihanan rentouttavia, kun ne eivät stressaa mistään.
Aih, aina kouluun/töihin lähtiessä katson kissojamme ja mietin kuinka mukavaa niistä mahtaa olla jäädä köllöttämään vielä avonaiseen petiin (eihän sitä voi petata kun siellä vielä nukutaan! :)), kun on aamupalakin massussa täytteenä... Kateushan siinä joskus iskee.
Mulla sekarotuinen, jossa vinttikoiraa. Olisi mieletöntä pystyä juoksemaan niin kovaa!
Muutenkin kadehdin koiran energisyyttä. Ja olisihan se kivaa itsekin herätä joka aamuun täynnä intoa ja häntä heiluen.
Mulla sekarotuinen, jossa vinttikoiraa. Olisi mieletöntä pystyä juoksemaan niin kovaa!
Muutenkin kadehdin koiran energisyyttä. Ja olisihan se kivaa itsekin herätä joka aamuun täynnä intoa ja häntä heiluen.
Koirallani sitä, että se kehtaa kieltäytyä ruoasta jos ei maistu.
Koirallani sitä, että se kehtaa kieltäytyä ruoasta jos ei maistu.
Kissaltaa kadehdin sitä laiskaa elämäntyyliä, joka kuitenkin räjähtää täyteen toimintavalmiuteen heti kun jotain todella mielenkiintoista tapahtuu. Esim, saa loikoilla ikkunalaudalla, mutta kiinnostua hetkessä ikkunan taakse lennähtävästä talitintistä. Myös se hyppely on kiehtovaa, se kuinka paikoiltaan voi ponnistaa lattialta pöydälle. Ja se pahvilaatikoilla leikkiminen, olisi kiva piiloutua pahvilaatikkoon tai mennä siihen ihan vaan istumaan. Jos nyt menisin tuohon isoon pahvilootaan istumaan, mikä tuossa vieressäni houkuttelee, soittaisi mieheni varmasti minulle ammattiauttajan.