Mikä on mottosi ! Vapauta se tässä ketjussa! -Zinccis (real)
Kommentit (51)
Älä tee tänään mitään minkä voit huomenna teettää toisilla.
En ymmärrä mottoasi. Mitä kieltä se on?
Vierailija kirjoitti:
Who cares who wins.
Lisäisin tuohon vielä, että kunhan on matkalla hauskaa ..
Zinc
zinc, kaikki yhteiskunnan sinuun uhraamat rahat ja tukitoimet ovat olleet resurssien ja ajanhukkaa. Nolaat joka päivä itsesi täällä palstoilla. Sinulla ei ole koskaan ainoatakaan ehjää ja alkuperäistä saati mielenkiintoista ajatusta. Parisuhdetaustasi rajoituu tarjouskeittiöpaperirullaan ja Päivi R;n ja Laura H:n kuvaan. Nolot ja kuvottavat ruokakommenttisi ja kokeilusi saavat jokaisen hapuilemaan oksennuspussia. Olet kaikessa alke keskiarvon.
Olet usein ilkeä ja nimittelet toisia, muuten ohittaisin sinut täysin enkä vaivautuisi näyttämään sinulle paikkaasi.
Muista aina: Olet yksin ja syystä, kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan.
Sekaista ja ahdistavaa iltaa!
Ei motto miestä pilaa jos ei mies mottoa.
Kuka on zinc, miksi hänestä ei pidetä? En itse ole törmännyt mihinkään outoihin mielipteisiin häneltä? Toisaalta en täällä niiin paljon hengaile. Sen verran kiuitenkin että nähnyt nimimerkin ja monen aversion.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on zinc, miksi hänestä ei pidetä? En itse ole törmännyt mihinkään outoihin mielipteisiin häneltä? Toisaalta en täällä niiin paljon hengaile. Sen verran kiuitenkin että nähnyt nimimerkin ja monen aversion.
Viisas tutkii itse, kuten olet tehnytkin ja todennut, että nämä röllipeicot on niitä riidanhaastajia.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tää yks täällä on kirjannutkin mun nimimerkin. Mo.det. on bannailleet mun nimimerkkejä jne ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Who cares who wins.
Lisäisin tuohon vielä, että kunhan on matkalla hauskaa ..
Zinc
No niimpä :D Tuohan on huumori versio brittien erikoisjoukkojen tunnuslauseesta, who dares win. Ja näin korona vuonna tuo who... No kaikki koko vuoden ollaan kuultu niitä Who:n maski ja covid juttuja. Eli toivottavasti tuon joku tajuaa huumorilla ja kielten rikkautena ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas tutkii itse, kuten olet tehnytkin ja todennut, että nämä röllipeicot on niitä riidanhaastajia.
Zinc
Zinc, itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä. Lopeta se. Sinusta ei pidä kukaan ja kukaan todellinen henkilö ei kyseenalaistaisi turhuuttasi ja typeryyttäsi.
No kerro mitä tuo mottosi tarkoittaa?
Ikeaan lihapulllat on parasta mitä rahalla voi saada.