Anu Saagim vihaa läskejä.
Se kuulosti ihan av-mammalta. Kyttää ruokajonossa nälkäsenä muiden ruokia...;D
Kommentit (9)
Anu Saagimista mitään. Tuntematon suuruus Suomessa. Hän kiinnostaa suomalaisia vain siksi, että sattuu olemaan R-M Ratian kanssa naimisissa.
Eikös se asu ihan siellä Virossa? Onko kaikki ulkomaan julkkikset akkoja jotka pyrkii milläkeinolla tahansa julkisuuteen?
tyylikkyys ja Anu. S ei oikein asu samassa lauseessa, kyseessä on varsinainen keski-ikäinen pissis.
Provosoinnilla pysyy julkisuudessa ja keikkoja piisaa. Ei tyhmä nainen.
maailmassa kuin aikuisuuden kynnyksellä. Luulla, että ulkonäkö on maailmassa merkittävintä ja kuvitella, että hän itse on sillä saralla jotenkin merkittävä tai että se tekisi hänestä jotenkin mielenkiintoisen. Kyllä aika sillekin fyysisesti temput tekee.
Riittääkö siihen blondatut hiukset, pakkeloitu naamataulu ja erittäin hoikka ja trimmattu vartalo? En ole koskaan ilman ehostusta häntä nähnyt, joten hieman epäilen hänen luonnonkauneutta...
Ja se ettei naiset pidä itsestään huolta muutenkaan. Se on musta tyypillinen virolainen akka, "huoliteltu" eli ylimeikattu ja jotenkin mauton muutenkin. Ja ilkeä niinkuin voi tekstistä päätellä. Mä en muutenkaan ymmärrä, miksi laihat kauhistelee lihavia, pitäisikö kaikkien näyttää samanlaisilta? -ap-
Ei sillä ole varaa arvostella, sehän on itse joku laivan tuoma virolaisakka, joka pyrkii keinolla millä hyvänsä julkisuuteen.