Lost boys, käyttekö katsomassa?
Inhorealismia ja kuolemaa narkkarien maailmassa. Ei kelvanne valistuselokuvaksi yläluokille. Porttiteoria jne.?
Kommentit (371)
Karut kohtalot oli näillä kaikilla. Oli minusta kuitenkin kivasti rakennettu ja mielenkiintoinen dokkari, vaikuttava. Johan se Reindeerspotting kertoi, ettei monillakaan siinä esiintyneistä ollut kovasti toivoa elämässään enää. Tämä dokkari pyyhki sitten senkin vähän pois.
Olisi varmaankin Antin ja Janin kannattanut lähteä alkuperäisen aikataulun mukaan Aasiasta. Molempia kävi sääliksi. Eivät mahtaneet itselleen mitään enää tuossa kohtaa ja sitten kävi niin kuin kävi. Aineet vei.
Elokuvan lopun puheosuus oli aika jäätävä.
Lee Leen pohdiskelut normaalin elämän haluamisesta jonkun rakastavan miehen kanssa... no, aika paksua huttua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen että kun Lee Lee puhui siitä miten Jani oli niin hyvä ja kiltti mies ettei enää ikinä tapaa niin hyvää, kertoo siitä miten karseita keskiverto asiakkaat noilla baaritytöillä sit ovatkaan. Varmasti kohtaavat työssään paljon väkivaltaa, sadistisia fetissejä ym. Ei ihme että halusi pitää kynsin hampain kiinni kiltistä hiljaisesta, nuoresta komeasta Janista jolla oli paikallisen mittapuun mukaan rahaakin paljon.
Minulle tuli ennemminkin sellainen olo, että koetti kerätä parit säälipisteet ja vihjailla Joonakselle, että no sinähän olet kyllä juuri sellainen kiltti ja hyvä mies...
Ei säälitä narkkarit, ihan itse ovat polkunsa valinneet. Ihan mielenkiintoista katsottavaa kyllä, näkee mitä se on.
Tuli heti mieleen tästä se Lumi joka kuoli Fuengirolassa. Moni ajattelee että yks narkki sinne tai tänne, mitäs läks, mutta hekin ovat jonkun lapsia ja rakkaita. Tuommoisessa tilassa sen ehkä tietää että kuolema on iso riski mutta moni kuitenkin ajattelee että ei sellaista tapahdu minulle vaan pelkästään muille. Jani ja Lumi vaikutti kumpikin ihan hyviltä ihmisiltä jotka ei halunnut muuta kuin että olisi hyvä olla. Harmi että monella selvin päin se ei ole mahdollista.
Tämä oli hyvä. Katsoin taas uudestaan. Olisi kiva nähdä myös se ensimmäinen leffa - oliko se Pako joulupukin vai mikä. Reindeerspotting?
Vierailija kirjoitti:
Karut kohtalot oli näillä kaikilla. Oli minusta kuitenkin kivasti rakennettu ja mielenkiintoinen dokkari, vaikuttava. Johan se Reindeerspotting kertoi, ettei monillakaan siinä esiintyneistä ollut kovasti toivoa elämässään enää. Tämä dokkari pyyhki sitten senkin vähän pois.
Olisi varmaankin Antin ja Janin kannattanut lähteä alkuperäisen aikataulun mukaan Aasiasta. Molempia kävi sääliksi. Eivät mahtaneet itselleen mitään enää tuossa kohtaa ja sitten kävi niin kuin kävi. Aineet vei.
Kuolivatko molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä. Katsoin taas uudestaan. Olisi kiva nähdä myös se ensimmäinen leffa - oliko se Pako joulupukin vai mikä. Reindeerspotting?
Viaplaysta löytyy.
En puhunut pelkästään siitä pienen vauvan äidistä, vaan kyllähän kaikkia vähän oksetti/itketti/inhotti/järkytti se mitä telkkarista näkivät.